جامعه شیبا اینو پس از عمومی شدن شیباریوم، نقطه عطف جدید را جشن می گیرد

جامعه شیبا اینو پس از عمومی شدن شیباریوم، نقطه عطف جدید را جشن می گیرد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

وضوح کارکرد جامعه Shiba Inu (SHIB) پس از راه‌اندازی Shibarum مورد آزمایش قرار گرفت، زیرا شبکه شروع خوبی نداشت و قیمت SHIB را در این فرآیند پایین آورد. با این حال، جامعه ایمان خود را از دست نداد و اکنون وضعیت بهتری دارد، زیرا Shibarium تنها یک روز پس از راه اندازی مجدد، نقطه عطف مهمی را رقم می زند.

100000 کیف پول شیباریوم کراس:

اعضای جامعه SHIB به رسانه های اجتماعی هجوم آورده اند تا این نقطه عطف بزرگ را جشن بگیرند، به طوری که بسیاری از کاربران در پلتفرم X (توئیتر سابق) چندین توییت در این رابطه با هشتگ "SHIBARMYSTRONG# منتشر کردند. بر اساس داده‌های بلاک اکسپلورر Shibariumscan، بیش از 100000 کیف پول در شبکه Shibarium از زمان شروع به کار ایجاد شده است. این رقم نشان دهنده افزایش بیش از 35000 کیف پول از زمان راه اندازی مجدد شیباریوم در روز گذشته است. توسعه دهنده اصلی Shibarium، Shytoshi Kusama، در 28 آگوست اعلام کرد که این شبکه برای "زمان اصلی" آماده است و قرار است شبکه برای عموم بازگشایی شود. به عنوان بخشی از این اطلاعیه، وی خاطرنشان کرد که شیباریوم قبل از عرضه مجدد بیش از 65000 کیف پول جمع آوری کرده بود. از آن زمان، کاربران جدید به شبکه هجوم آورده‌اند و تعداد کل آدرس‌های کیف پول در شبکه حدود 101658 (در زمان نگارش) بود. این نشان دهنده افزایش بیش از 50 درصدی تعداد کاربران در شبکه از زمان راه اندازی مجدد آن است. این رقم ممکن است جامعه SHIB را متعجب نکند، با توجه به اینکه کوساما قبلاً آنها را به دلیل "هجوم گسترده تراکنش ها و کاربران" که پس از راه اندازی شبکه را تحت الشعاع قرار داده بود، نسبت داده بود. چنین نقطه عطف نشان می دهد که جامعه SHIB علیرغم مشکلاتی که پس از راه اندازی با آن مواجه شد، همچنان در شبکه لایه 2 صعودی باقی می ماند. با افزایش تقاضا برای شبکه، پیش بینی می شود که Shibarium به یک بازیگر اصلی در فضای مالی غیرمتمرکز (DeFi) تبدیل شود. همچنین انتظار می‌رود که موفقیت این شبکه تأثیر قابل‌توجهی بر توکن Shiba Inu داشته باشد، با توجه به اینکه یکی از نشانه‌های حاکمیتی در شبکه است. به این ترتیب، با افزایش فعالیت تجاری در شیباریوم، ارزش آن باید افزایش یابد.

دیگر برنامه های کوساما:

کوساما در به‌روزرسانی خود در مورد راه‌اندازی مجدد Shibarium خاطرنشان کرد که با ادامه ساخت شبکه، چیزهای بیشتری در راه است. او همچنین اظهار داشت که تیم به ارائه به‌روزرسانی‌های Shibarium در کانال‌های رسمی خود ادامه می‌دهد. به عنوان بخشی از این به روز رسانی ها، کوساما در کانال رسمی تلگرام خود اعلام کرد که WBone رسمی به زودی راه اندازی خواهد شد و اظهار داشت که تأیید قرارداد "باید اوایل این هفته انجام شود." او همچنین اشاره کرد که برنامه‌هایی برای انصراف از قرارداد توکن BONE وجود دارد. BONE یکی از نشانه های حاکمیتی در شبکه Shibarium است. با این توسعه، توسعه‌دهنده توکن دیگر نمی‌تواند تغییرات آتی را در اقدامی که اعتماد دارندگان را تقویت می‌کند، ایجاد کند.Shibaswap ، صرافی غیرمتمرکز Shiba Inu (DEX)، نیز به Shibarium منتقل خواهد شد. DEX در حال حاضر بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است. این بخشی از تلاش ها برای انتقال تمام محصولات مرتبط با Shiba Inu به شبکه لایه 2 است. کوساما خاطرنشان کرد که شیباریوم هنوز "خیلی زود" بود و راه طولانی در پیش داشت. با این حال، او همچنان بر "ساخت سیستم های غیرمتمرکز و نمایش پروژه ها" تمرکز خواهد کرد.