جهش شیبا اینو پس از توکن سوزی

جهش شیبا اینو پس از توکن سوزی
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Shiba Inu پس از ثبت شروع آهسته هفته، بهبود چشمگیری در میزان سوختگی توکن های خود دیده است. شتاب اخیر می‌تواند نشان دهد که سرمایه‌گذاران بار دیگر برانگیخته شده‌اند و مشارکت فعالانه در کاهش عرضه را انتخاب می‌کنند که می‌تواند منجر به افزایش قیمت شود.

نرخ سوختگی شیبا اینو 627 درصد افزایش یافت:

پنج شنبه، 21 سپتامبر، ثابت کرده است که یکی از بهترین هفته ها برای میم کوین از نظر میزان سوختن توکن های آن است. بر اساس وب سایت ردیابی سوخت Shiba Inu Shibburn، این ارز دیجیتال در عرض 24 ساعت شاهد افزایش 6277 درصدی نرخ سوخت خود بوده است. این شتاب در نرخ سوزاندن بیش از 194 میلیون توکن در دوره یک روزه در چندین تراکنش سوزانده شده است. با این حال، یکی از تراکنش ها به عنوان دلیل اصلی افزایش نرخ رایت شناخته می شود. یک تراکنش تنها با حمل بیش از 137 میلیون توکن به آدرس‌های رایت مشاهده شد. این تراکنش به تنهایی برای مطابقت با ارقام روز قبل کافی بود و با مشارکت بیشتر جامعه، کل توکن های سوزانده شده در 24 ساعت گذشته به 200 میلیون نزدیک می شود. میزان سوختگی نیز در هفته گذشته 31.62 درصد افزایش یافته است. شیبرون گزارش می دهد که بیش از 653 میلیون توکن در این دوره هفت روزه سوزانده شده است. تا زمان نگارش این خبر، 410,659,642,147,703 توکن SHIB در آدرس رایت قرار دارند.

شیباریوم در مرکز توجهات قرار می گیرد:

بهبود نرخ سوخت را می توان به افزایش علاقه به بلاک چین لایه 2 اتریوم Shibarium نسبت داد. این بلاک چین که کمتر از یک ماه پیش راه اندازی شد، از آن زمان تاکنون نقاط عطف چشمگیری را رقم زده است. یکی از نقاط عطف مهم این واقعیت است که کل تراکنش‌های شبکه قبلاً از مرز 3 میلیون عبور کرده است. علاوه بر این، آدرس های کیف پول در بلاک چین با تراکنش های روزانه بالای 42000 از 1.25 میلیون عبور کرد. این شبکه تا کنون بیش از 760 بلوک تولید کرده است. این شبکه همچنین در اوایل هفته شاهد افزایشی در قراردادهای تأیید شده جدید بود که نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان بیشتری تصمیم می‌گیرند روی شبکه کار کنند. لوسی، بازاریاب اصلی Shiba Inu، همچنین از X (توئیتر سابق) استفاده کرد تا از سرمایه‌گذاران بخواهد به جای صرافی‌های متمرکز از صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) در شبکه استفاده کنند. به گفته او، انجام این کار به تسریع سوختن SHIB کمک می کند زیرا سوختگی ها در هر تراکنش تنظیم می شوند. بنابراین افزایش استفاده و تراکنش ها منجر به سوزاندن توکن های بیشتری می شود.