میم کوین چیست و بهترین میم کوین ها کدامند؟

  • 19:02 1403-02-15
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

 میم کوین(MemeCoin) چیست؟ با میم کوین های محبوب آشنایی دارین؟ تا الان شاهد جدی شدن شوخی های صفحات اجتماعی بودین؟ بعضی از مسائل در حد شایعه و یه شوخی هستن و به طور ناگهانی به واقعیت تبدیل میشن. بازار ارزهای دیجیتال هم دارای همین شوخی هاست. میم کوین ها یکی از شوخی های بازار ارزهای دیجیتال بود که به واقعیت تبدیل شد. شیبا اینو یا دوج کوین با نماد سگ فقط با هدف شوخی و سرگرمی روی کار اومدن، ولی با گذشت زمان همین شوخی ها به واقعیت تبدیل شدن و سرمایه گذاران زیادی رو به خودشون جلب کردن. به این رمز ارزهای ناپایدار سرگرم کننده میم کوین گفته میشه.

در مسیر آموزش و مطالعه درباره ارزهای دیجیتال ممکنه درباره ارزهای با ارزش و آینده داری مثل بیت کوین و اتریوم شنیده باشین، ولی در طرف دیگه دنیای وسیع، تقریبا جدید و در حال توسعه میم کوین ها با تاثیر شدید از فضای اینترنت در حال تغییر دادن خیلی از آموخته های ما در بازار معامله هست. خیلی از سرمایه گذاران به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از میم کوین های محبوب هستن. اون ها می خوان با بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری آشنا بشن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله میم کوین چیست؟ اطلاعاتی در در مباحث آموزش ارز دیجیتال در مورد میم کوین یا MemeCoin به شما ارائه کنیم و به معرفی محبوب ترین میم کوین های بازار بپردازیم تا این میم کوین ها رو بشناسین.

میم کوین چیست؟

میم کوین چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم میم کوین یا MemeCoin رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که میم کوین چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که میم کوین ها ارزهای دیجیتالی هستن که در مدت زمان کوتاهی محبوبیت پیدا کردن و معمولا اینفلوئنسرها و سرمایه گذاران خرده فروشی اون ها رو به صورت آنلاین تبلیغ می کنند. دوج کوین همون میم کوین سکه اصلی هست و این سکه به عنوان یه شوخی بر اساس یه الگوی رفتاری در سال 2013 ایجاد شد. این ارز دیجیتال بعد از اینکه ایلان ماسک شروع به توییت کردن درباره ارز دیجیتال کرد و سرمایه گذاران خرده خرید انبوه رو شروع کردن، به شهرت رسید.

جالب اینجاست که بدونین میم کوین ها در بازار کریپتوکارنسی ها به شکل روزافزون در حال کسب محبوبیت هستن، ولی اگه شخصی قصد سرمایه گذاری در میم کوین ها رو داشته باشه، باید در مورد اون ها اطلاعات کافی رو کسب کنه. این موضوع برای خیلی از افراد سراسر جهان روشن هست که بیت کوین تنها ارز دیجیتال موجود نیست. رمز ارزهایی که مبتنی بر میم هستن، در طول سال ها طرفداران زیادی پیدا کردن. امروزه اغلب میم کوین ها اگرچه به عنوان یه شوخی ایجاد میشنن، ولی به تدریج می تونن محبوبیت و طرفداران زیادی پیدا کنند و به جریان اصلی اضافی بشن.

مقاله پیشنهادی: شت کوین خوب چی بخریم؟

معرفی محبوب ترین میم کوین های بازار

معرفی محبوب ترین میم کوین های بازار

همونطور که گفتیم، میم کوین نوعی ارز دیجیتال بدون ارزش ذاتی هست و به ندرت ارزش یا سود واقعی رو ارائه میده. میم کوین ها با ارزهای دیجیتال به دلیل عدم کاربردشون متفاوت هستن. به دلیل جدیدترین اخبار و تبلیغات، میم کوین ها معمولا در مدت زمان کوتاهی پامپ میشن. میم کوین های زیادی در بازار وجود دارن که بعضی از اون ها محبوبیت زیادی به دست اوردن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی محبوب ترین میم کوین های بازار بپردازیم تا این رمز ارزها رو بشناسین.

•    دوج کوین(DOGE)

یکی از محبوب ترین میم کوین های بازار، دوج کوین یا DOGE هست که به عنوان یه شوخی در سال 2013 و با نماد سگ شیبا اینو ایجاد شد. دو مهندس نرم افزار بیلی مارکوس و جکسون پالمر این ارز دیجیتال رو از یه فورک لایت کوین به وجود اوردن. سپس بعد از اینکه ایلان ماسک مدیر عامل تسلا، چندین توییت در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و اون رو تحسین کرد، توجه سرمایه گذاران رو به سمت خودش جلب کرد و قیمت دوج کوین تا 70 سنت هم بالا رفت. دوج کوین از فناوری رمزگذاری استفاده می کنه که دارای عرضه نامحدود هست.

مقاله پیشنهادی: بررسی و مقایسه دوج کوین و بیبی دوج

•    شیبا اینو(SHIB)

شیبا اینو با نماد اختصاری SHIB هم یکی دیگه از محبوب ترین میم کوین های بازار هست. یه سگ به اسم شیبا اینو الهام بخش میلیون ها افراد برای سرمایه گذاری در پروژه شیبا بود. سکه اصلی شیبا اینو SHIB هست که یه توکن ERC-20 هست که در اکوسیستم ارز دیجیتال استفاده میشه. یکی از بنیانگذاران شیبا اینو با اسم مستعار ریوشی شیبا اینو رو در آگوست 2020 به عنوان یه میم کوین ایجاد کرد. قیمت شیبا در دوره هایی رشد فضایی رو تجربه کرد.

•    سیف مون(SafeMoon)

یکی دیگه از محبوب ترین میم کوین های بازار ارزهای دیجیتال، سیف مون یا SafeMoon هست. بنیانگذاران سیف مون یه توکن مالی غیرمتمرکز با سه عملکرد ایجاد کردن. بازتاب، سوزاندن و تامین کننده نقدینگی! این پروتکل نقدینگی خودکار رو با تمرکز بر توسعه توکن های غیرقابل تعویض ترکیب می کنه. علاوه بر این، سرمایه گذاران از اون به عنوان یه پروژه خیریه در آموزش و سیستم عامل های رمزنگاری استفاده می کنند. میزان کسب درآمد دارنده های سیف مون به تعداد توکن اون ها بستگی داره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله میم کوین چیست؟ اطلاعاتی در مورد میم کوین یا MemeCoin به شما ارائه کنیم و به معرفی محبوب ترین میم کوین های بازار بپردازیم تا این میم کوین ها رو بشناسین. همونطور که گفتیم، میم کوین ها ارزهای دیجیتالی هستن که در مدت زمان کوتاهی محبوبیت پیدا کردن و معمولا اینفلوئنسرها و سرمایه گذاران خرده فروشی اون ها رو به صورت آنلاین تبلیغ می کنند. دوج کوین همون میم کوین سکه اصلی هست و این سکه به عنوان یه شوخی بر اساس یه الگوی رفتاری در سال 2013 ایجاد شد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد میم کوین چیست و بهترین میم کوین ها کدامند؟

در مورد میم کوین چیست و بهترین میم کوین ها کدامند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+46 = ?