در آستانه راه اندازی شیباریوم، نهنگ‌ها به تلاطم افتاده‌اند

در آستانه راه اندازی شیباریوم، نهنگ‌ها به تلاطم افتاده‌اند
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو، یک ارز رمزنگاری شده که به عنوان یک الگوی رفتاری ایجاد شد اما اکنون حضور خود را در بازار تثبیت کرده است، با راه اندازی «شیباریوم» موج‌های قیمتی جدیدی برای این ارز به ثبت رسیده است. داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که نهنگ‌های کریپتو، موجودیت‌هایی که مقادیر زیادی در اختیار دارند  میلیاردها توکن SHIB را در 24 ساعت گذشته جابه‌جا کرده‌اند. این جابه‌جایی گسترده وجوه هم‌زمان با افزایش حجم معاملات Shiba Inu همراه است که به حدود 1.13 تریلیون SHIB می‌رسد. به نظر می‌رسد که سرمایه گذاران منتظر تغییرات بزرگ در این ارز هستند. که احتمالاً راه اندازی Shibarium باشد.

نهنگ‌ها و نرخ سوختگی شیبا اینو:

معیار حجم تراکنش‌های بزرگ به عنوان یک شاخص کلیدی عمل می‌کند و تصویری از فعالیت‌های انجام شده نهنگ‌ها در اکوسیستم کریپتو در یک بازه زمانی خاص ارائه می‌دهد. حجم معاملاتی بالا توسط نهنگ‌ها عمدتاً اطلاعات ارزشمندی را در مورد میزان معاملات انجام شده توسط این سرمایه گذاران کلان و تأثیرگذار در هر روز ارائه می‌دهد و تأثیر بالقوه آنها را بر پویایی بازار منعکس می‌کند. IntoTheBloc  تراکنش‌های بیش از 100000 دلار  را به عنوان انتقال بزرگ و حجم بالا تعریف می‌کند. فعالیت اخیر نشان دهنده تحرکات فزاینده در بازار شیبا اینو است و نهنگ‌ها در حال انتقال دارایی‌های خود هستند. به طور هم‌زمان، افزایش قابل توجهی در سوزاندن توکن‌های SHIB وجود داشته است که در 24 ساعت گذشته دو برابر شده است. بر اساس داده‌های Shibburn، پلتفرمی که صرفاً برای ردیابی فعالیت‌های سوزاندن Shiba Inu است، اعلام کرد بیش از 62 میلیون توکن SHIB در روز گذشته از گردش حذف شده‌اند که میزان سود SHIB را 220 درصد در مدت مشابه افزایش داده است. این کاهش عمدی توکن‌های موجود، یک استراتژی است که اغلب در حوزه کریپتو برای ایجاد کمبود و به طور بالقوه بالا بردن ارزش توکن‌های باقی‌مانده استفاده می‌شود.

پیش‌بینی شیباریوم:

فعالیت اخیر در میان بزرگ‌ترین دارندگان SHIB ممکن است به راه اندازی آینده Shibarium مرتبط باشد. داوینچی جرمی، مدافع بیت‌کوین اخیراً احساسات صعودی خود را در X (توییتر سابق) ابراز کرده و اظهار داشته است: «اتفاقات بزرگی برای شیب در حال رخ دادن است که مشتاقانه منتظر دیدن آن هستیم». علاوه بر این، اکانت رسمی SHIB در X با انتشار پستی با تصویر یک سگ شیبا در حال شادی این موضوع را منعکس کرد. با این حال، مشخصات دقیق در رابطه با این اتفاقات آینده نامشخص باقی می‌ماند که آتش کنجکاوی و هیجان را در میان سرمایه‌گذاران شیبا اینو برانگیزد. با شروع یک فصل جدید برای شیبا، موج اخیر فعالیت نهنگ‌ها و افزایش نرخ سوختن، بر آمادگی بازار برای تأثیرگذاری تأکید می‌کند. این که آیا تغییرات آتی، SHIB را به سمت ارتفاعات جدید سوق می‌دهد یا آن را در مسیر دیگری هدایت می‌کند، نامشخص است. در همین حال، Shiba Inu Token SHIB در 24 ساعت گذشته پس از افزایش بیش از 5 درصدی طی 7 روز گذشته، روندی کاملاً جدید به خود دیده است. در زمان نگارش این مقاله، SHIB با قیمت 0.00000817 دلار با کاهش 1.1 درصدی در 24 ساعت گذشته معامله شد.