راه اندازی شرکت Trustless Media سم بنکمن در راستای توسعه وب 3

راه اندازی شرکت Trustless Media سم بنکمن در راستای توسعه وب 3
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت رسانه ای Trustless Media پس از یک دور اولیه سرمایه گذاری 3.25 میلیون دلاری به مدیریت سم بنکمن فراید، مدیر عامل صرافی FTX و بنیانگذار Alameda Research در راستای وب 3 راه اندازی شده است. به گفته زک گوزمن، یکی از بنیانگذاران شرکت، این شرکت رسانه ای متعلق به جامعه قصد دارد برنامه های "NFTV" تولید کند.

براساس اظهارات وی؛NFTV  بخشی از فن آوری NFT و یک رسانه ویدیوئی است که راه حل های وب3 برای گیمینگ، تجارت الکترونیک، پخش زنده و پلتفرم استعدادیابی ارائه می کند و هدف آن ارائه راهکارهایی برای شکستن موانع بین سازندگان محتوا و مخاطبان می باشد.

اولین نمایش شرکت با نام Coinage، در پاییز منتشر خواهد شد و فن آوری دیجیتال را با جزئیات بررسی و نقد خواهد کرد و دیدگاه انتقادی بیننده را تقویت خواهد نمود. زک گوزمن بر لزوم اعتماد به فرایند تولید به عنوان دلیلی برای اجرای نمایش، به ویژه در مارکت نزولی اخیر تاکید کرده است.

اقداماتی در راستای رشد جامعه وب 3

در تلاش برای ایجاد جامعه اولیه حاکمیتی، راه اندازی اولیه Trustless Media حول یک نظریه گیمینگ و اعتماد سنجی متمرکز خواهد شد. در واقع زک گوزمن چهار نفر اول را برای برش یکی از 1000 ان اف تی اولیه موجود انتخاب کرده که آنها نیز به نوبه خود چهار نفر دیگر را برای ادامه روند بازی دعوت کردند و بدین ترتیب این روند تا رونمایی از آخرین ان اف تی این مجموعه ادامه خواهد داشت.

علاوه بر بانکمن فراید، مگان کاسپار، عضو مؤسس Red DAO و جان وو، رئیس آوا لبز، دعوت ‌نامه‌ های اولیه را دریافت کرده اند، کمپانی‌ های آنها در دور اولیه تأمین مالی تراست لس مدیا مشارکت داشته اند. از سوی دیگر سم بانکمن فراید اخیراً اعلام کرده است که چند میلیارد دلار برای توسعه صنعت دیجیتال و تامین نقدینگی اولیه شرکت های در شرف ورشکستگی کمک خواهد کرد.

همچنین علاوه بر شرکت تراست لس مدیا، بنیاد سولانا نیز اخیرا یک مارکت خرده ‌فروشی در منهتن افتتاح کرده که نمونه دیگری از پروژه‌ های دیجیتال نوآورانه مرتبط با سم بانکمن فراید می باشد.

تا پایان فصل اول پلتفرم Coinage، شرکت تراست لس مدیا قصد دارد با راه‌ اندازی «Caucus NFT»، مجموعه جدید خود را به فراتر از 1000 عضو اولیه انجمن ان اف تی افزایش دهد. برای این منظور؛ 9000 ان اف تی برای عموم منتشر خواهد شد تا جامعه وب3 دیگری بتواند فصل دوم را با هم بسازند.

علاوه بر این، یک"ان اف تی مشترک" وجود خواهد داشت که حداکثر عرضه را ندارد و علاوه بر کارمزد تراکنش به صورت رایگان قابل استخراج خواهد بود. در آینده، شرکت تراست لس مدیا قصد دارد محتوای خود را گسترش داده و بر مواردی بیش از حوزه دیجیتال تمرکز نماید و به سایر موضوعات محبوب رسانه های دیجیتال از جمله غذا یا مسافرت بپردازد.
 

تگ ها