راه اندازی پروژه متاورسی کاردانو، Cardalonia

راه اندازی پروژه متاورسی کاردانو، Cardalonia
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه متاورس مبتنی بر کاردانو، Cardalonia، با همکاریReady Player Meشروع به کار کرده است. به گفته کاردانولیا هدف از این همکاری، توسعه آواتارهای قابل پخش در متاورس کاردانولیا است. شایان ذکر است، دارندگان نماد حاکمیت بومی کادانولیا، LONIA، مجاز خواهند بود از آواتارهای اختصاصیReady Player Me خود برای کشف متاورس کاردانولیای خود استفاده نمایند.

طبق اظهارات تیم توسعه این فن آوری، کاردانولیا یک دنیای مجازی است که بر روی بلاک چین کاردانو ساخته شده است، کاربران این متاورس می توانند در راستای کسب تجربه بیشتر، محیط متاورسی خود را ساخته و توسعه دهند. کاربران کاردانولیا  همچنین می توانند وظایف مختلفی را انجام داده و در ازای آن جوایزی را کسب نمایند. تیم توسعه با ارائه توضیحات تکمیلی اظهار داشت که توکن های لونیا قابل پرداخت به کاردانو بوده همچنین می تواند به عنوان جایزه دریافت گردد.

روند مشارکت در متاورس کاردانولیا

کاربران می‌ توانند دارایی ‌های سازگار با کاردانولیا را ایجاد کرده و در بازار درون برنامه ‌ای پروژه معامله نمایند. طبق این اطلاعیه، پیش فروش زمین مجازی کاردالونیا تنها مختص دارندگان توکن لونیا خواهد بود. با این حال، قبل از اینکه به دارندگان توکن لونیا اجازه دسترسی برای خرید زمین مجازی داده شود، آنها باید حداقل 7000 لونیا را در صندوق سرمایه گذاری غیرحضوری کاردانولیا داشته باشند.

علاوه بر این، کاربران مشارکت کننده در متاورس کاردانولیا باید حداقل 200 ارز دیجیتال کاردانو را در کیف پول دیجیتال خود نگه دارند. قیمت کاردانو  پس از اعلام خبر افزایش یافته است. طبق اطلاعیه، سرمایه گذاران علاقه مند باید توکن ها را قبل از 1 اکتبر 2022، آخرین مهلت اعلام آمادگی و فرستادن عکس فوری از همه کیف پول ها به اشتراک بگذارند.

همچنین براساس گزارش TheCryptoBasic، قرار دادن توکن های لونیا در صندوق غیرحضوری کاردانولیا به کاربران این امکان را می دهد که تا 20 درصد سود سالانه یا APY دریافت نمایند. توکن لونیا نشانه حکمرانی اکوسیستم کاردالونیا است. لونیا تاکنون در مجموع 100 میلیون توکن عرضه کرده است که 50 میلیون آن به عموم مردم اختصاص داده شده است.

با توجه به اینکه پیش فروش زمین مجازی کاردانولیا به زودی آغاز خواهد شد، افرادی که به دنبال خرید توکن های لونیا هستند می توانند این کار را در صرافی ارز دیجیتال IEO یا صرافی P2pb2b انجام دهند.

سرمایه گذاران و علاقمندان همچنین می توانند توکن های لونیا را در یک فروش فلش مداوم که توسط کاردانولیا انجام می شود، خریداری نمایند. در توییت اخیر کاردالونیا، در مجموع 2 میلیون توکن LONIA برای این تست اختصاص داده است. همچنین از آنجایی که قیمت فروش فلش، 1 لونیا در برابر 10 کاردانو است. کاربران می توانند توکن های کاردانو خود را با لونیا با نسبت 1:10 معامله نمایند.