راه اندازی کیف پول دیجیتال wallypto شرکت ال‌جی کره جنوبی

راه اندازی کیف پول دیجیتال wallypto شرکت ال‌جی کره جنوبی
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ال ‌جی، شرکت بزرگ الکترونیک کره جنوبی در حال توسعه یک اپلیکیشن کیف پول ارز دیجیتال است که اواخر سال جاری راه ‌اندازی خواهد شد. کیف پول دیجیتال شرکت Wallypto نام دارد که قرار است اولین توسعه این شرکت در گسترش فن آوری دیجیتال باشد. لازم به ذکر است که این شرکت اخیرا توسعه تجارت سخت افزار موبایلی خود را رها کرده و به راه حل های نرم افزاری روی آورده است. کیف پول ارز دیجیتال Wallypto در زمان راه اندازی تنها از ارز دیجیتال هدرا هش گراف پشتیبانی خواهد کرد.

هچنین با توجه به توسعه فن آوری دیجیتال در کره جنوبی، بسیاری از شرکت ‌های مالی، سرمایه‌ های خود را در ارزهای دیجیتال افزایش داده و در حال توسعه فعالیت های دیجیتال خود می باشند. ال‌ جی، شرکت فن آوری کره جنوبی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در مسیر ورود به تجارت ارزهای دیجیتال می باشد.

در راستای افزایش فعالیت های دیجیتال، ال ‌جی پس از کنار گذاشتن توسعه سخت ‌افزار موبایل در جولای 2021، اکنون در مسیر توسعه نرم ‌افزار و پلتفرم ‌های دیجیتال قرار گرفته است. این توسعه بخشی از استراتژی شرکت برای تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود است.

توسعه کیف پول ال‌ جی

کیف پول دیجیتال ال جی هم اکنون در مراحل آزمایشی بوده و از اواخر سال جاری عرضه خواهد شد. به گفته توسعه دهندگان این کیف پول برای خرید لوازم خانگی ال‌جی در دسترس کاربران خواهد بود و احتمالا کاربران خواهند توانست محصولات ال جی درخواستی خود را در ارز دیجیتال خریداری نمایند.

براساس اظهارات توسعه دهندگان کیف پول ارز دیجیتالWallypto  در ماه های آینده معاملات ارزی چندین ارز دیجیتال دیگر از جمله بیت کوین و اتریوم نیز در دسترس کاربران خواهد بود. علاوه بر آن معاملات NFT نیز در دسترس کاربران خواهد بود و کیف پول به کاربران می توانند NFT های خود را ثبت و معامله نمایند.

این اقدام اولین تلاش ال جی در فعالیت های دیجیتال نیست، این شرکت LG Pay را در سال 2019 راه اندازی کرده است، کیف پول دیجیتالی که از شبکه های دیجیتال ویزا و مسترکارت برای پرداخت استفاده می کند.

ال ‌جی، متمرکز بر بلاک چین

راه اندازی محصول جدید شرکت در پی علاقه تازه ال جی به ارزهای دیجیتال توسعه یافته است. در آخرین جلسه عمومی سهامداران در ماه مارس، ال‌ جی فن آوری بلاک چین را به عنوان بخشی از تمرکز تجاری خود معرفی کرده است.

با این حال، رقبای ال جی از جمله سامسونگ در زمینه توسعه وب 3 و ارزهای دیجیتال فعال تر بوده اند. سامسونگ اولین کیف پول دیجیتال خود را در سال 2019 و با عرضه سری گلکسی اس 10 خود معرفی کرد. این شرکت اخیرا در راستای توسعه اکوسیستم NFT خود مارکت ان اف تی خود را توسعه داده و همچنین تجربه متاورس خود را به نام "Space Tycoon" راه اندازی نموده است.
 

تگ ها