شایعات فهرست شدن XRP در پلتفرم رابینهود

شایعات فهرست شدن XRP در پلتفرم رابینهود
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

جامعه رمزارزها در حال حاضر به دنبال شایعاتی مبنی بر اینکه پلتفرم رابینهود احتمالاً XRP را فهرست کرده است، هیجان زده شده است. این شایعات در حالی منتشر می‌شوند که قیمت XRP به سطوح قبل از قضاوت کاهش می‌یابد و فهرست شدن آن در پلتفرم رابینهود این امید را ایجاد می‌کند که می‌تواند باعث برگشت این ارز دیجیتال شود.

XRP Rumors توییتر رمزنگاری شده در یک دیوانگی دارد:

شایعات حاکی از آن است که یک شخص ناشناس فهرست بالقوه XRP، توکن بومی ریپل، را در رابینهود، یک پلتفرم معاملاتی مالی آمریکایی، قبل از پایان سال 2023 تأیید کرده است. این شایعه در 22 آگوست توسط یک کاربر رمزارز در X آغاز شد.  زمزمه های فهرست شدن XRP در رابینهود موجی از شوک در جامعه کریپتو ایجاد کرده است و بسیاری از سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در توییتر دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد این حدس و گمان بیان کردند.Robinhood  به دلیل فرآیند فهرست‌بندی دقیق خود مشهور است و به گفته یکی از کاربران X Crypto Asset Guy، Robinhood به این شهرت دارد که هر نوع ارز دیجیتال را فهرست نمی‌کند. پلتفرم معاملاتی تلاش و زمان قابل توجهی را برای رویه فهرست‌بندی رمزارزها صرف می‌کند تا اطمینان حاصل کند که تنها ارزهای دیجیتال معتبر و با بالاترین شرایط مطابق با استانداردهایشان در پلتفرم فهرست شوند. از طرف دیگر، این پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال و سهام نیز برای حذف ارزهای دیجیتال از فهرست خود شناخته شده است، اگر ارز دیجیتالی با هر نوع چالش نظارتی مهمی روبرو باشدبه سرعت از فهرست این پلتفرم حذف میشود. از آنجایی که فضای کریپتو مشتاقانه در مورد پیامدهای رابینهود که به طور بالقوه XRP را فهرست می کند، بحث می کند، برخی از علاقه مندان استدلال می کنند که ادغام توکن های XRP در این پلتفرم چشم انداز مثبتی خواهد داشت و دارایی دیجیتال را در معرض مخاطبان وسیع تری قرار می دهد و سرمایه گذاری در رابینهود را افزایش می دهد. افراد دیگری به تمایل رابینهود برای محدود کردن معاملات در طول نوسانات زیاد بازار اشاره کرده اند. این منجر به شک و تردید در مورد توانایی پلتفرم برای ارائه دسترسی بدون وقفه به دارایی های دیجیتال کاربران XRP شده است.Crypto Assets Guy  در اظهار نظر در مورد شایعات مربوط به فهرست کردن XRP توسط Robinhood، اظهار داشت که اگر گمانه زنی ها صحت داشته باشند، جامعه کریپتو باید منتظر افزایش سرمایه گذاری ها و روند بازار باشد. او تاکید کرد که Robinhood ممکن است بینش هایی در مورد XRP داشته باشد، بدون اینکه مردم بدانند. اگر شایعات درست باشند و رابینهود XRP را تا پایان سال فهرست کند، برای یک روند صعودی عظیم آماده شوید. Robinhood به این دلیل که هنگام انتخاب رمزارز مورد نظر بسیار محتاتانه عمل میکند، بنابراین اگر آنها آماده فهرست XRP هستند، باید چیزی بدانند.

تجزیه و تحلیل اثر بالقوه فهرست رابینهود:

ریپل تقریباً سه سال است که در حال دعوای حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است. تصور می‌شد که این دعوی پس از پیروزی XRP به دنبال حکم قاضی آنالیسا تورس که بیان می‌کرد فروش برنامه‌ای XRP نباید یک امنیت در نظر گرفته شود، نهایی شود. با این حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار اخیراً یک درخواست تجدیدنظر موقت برای بررسی مجدد پرونده صادر کرده است. این حرکت XRP را از نظر چالش‌های نظارتی به منطقه خطرناکی بازگردانده است. اگر قرار بود SEC پیروز شود، آنگاه می‌تواند بر فهرست XRP در پلتفرمی مانند Robinhood تأثیر بگذارد.