شرکت کننده اتریوم 9.96 میلیون دلار ETH را به Kraken منتقل می کند

شرکت کننده اتریوم 9.96 میلیون دلار ETH را به Kraken منتقل می کند
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های اخیر Lookonchain در 18 سپتامبر نشان می‌دهد که یکی از شرکت‌کنندگان عرضه اولیه کوین اتریوم (ICO) و یکی از اولین حامیان پلتفرم قرارداد هوشمند، 6000 ETH به ارزش 9.96 میلیون دلار را به Kraken، یک صرافی ارزهای دیجیتال منتقل کرده است. این نهنگ ناشناس 254908 ETH دریافت کرد که هر کدام 40.31 در طول تامین مالی جمعی در سال 2014 معامله شدند. این مبلغ در حال حاضر بیش از 466 میلیون دلار با نرخ های لحظه ای ارزش دارد.

نهنگ اتریوم بیش از 9.96 میلیون دلار به کراکن منتقل می کند:

ماهیت ناشناس بلاک چین های عمومی، از جمله اتریوم، رمزگشایی هویت مالک را دشوارتر می کند. تعیین اینکه آیا یک نهاد یا یک فرد آدرس را کنترل می کند نیز پیچیده تر است. انتقال نهنگ به یک صرافی رمزارز معمولاً نزولی در نظر گرفته می‌شود، زیرا رمپ گزینه مبادله آسان‌تری را برای دارندگان توکن فراهم می‌کند. به طور معمول، نهنگ‌های کریپتو به دلیل بزرگی دارایی‌هایشان، پتانسیل تأثیرگذاری بر بازار را دارند. بر این اساس، تصمیمات تجاری آنها می تواند بر قیمت ها تأثیر بگذارد و نوسانات را افزایش دهد. بنابراین، سپرده اخیر به Kraken ممکن است نشان دهد که نهنگ قصد فروش دارد و سود می برد. در جنبه روشن‌تر، نهنگ می‌تواند سکه‌های خود را از طریق یک واسطه، در این مورد، Kraken، پیش از انتقال آنها به پلتفرم‌های دیگر مانند Rocket Pool یا Lido Finance برای شرط‌بندی، جابه‌جا کند. در الگوریتم اجماع اثبات سهام فعلی که توسط اتریوم استفاده می‌شود، نهنگ‌ها در صورتی که حداقل 32 اتریوم را قفل کنند، می‌توانند جوایز شرط‌بندی سالانه کسب کنند. در حالی که نهنگ می‌تواند یک گره و سهام راه‌اندازی کند، ارائه‌دهندگان سهام نقدینگی مانند Rocket Pool به کاربران اجازه می‌دهند سکه‌ها را به اشتراک بگذارند و با استفاده از زیرساخت‌های خود جوایزی کسب کنند. از 18 سپتامبر، بیش از 804000 اعتبار سنجی وجود دارد، یعنی کاربرانی که حداقل 32 ETH را قفل کرده اند و یک گره کامل اتریوم را اجرا می کنند. در مجموع، بیش از 25.7 میلیون ETH قفل شده است.

بازیابی قیمت ETH:

از زمان نگارش این مقاله، انتقال در 18 سپتامبر در بحبوحه بهبود گسترده تر در بازار کریپتو انجام می شود. شایان ذکر است، قیمت اتریوم (ETH) تقریباً 6 درصد نسبت به پایین ترین سطح ماه سپتامبر افزایش یافته است. به طور کلی، حامیان صعودی هستند و انتظار رشد بیشتری در روزهای آینده دارند. این پمپ همچنین به این معنی است که گاوها برخی از ضررهای 11 سپتامبر را معکوس کرده‌اند، و شکل فعلی ممکن است لنگرگاه بعدی باشد که می‌تواند سکه را به بالای 1750 دلار یا بالاترین سطح 29 آگوست برساند و بعداً ضررهای شدید ثبت شده در 17 اوت را کاهش دهد. از چیدمان کندل استیک در نمودار روزانه، اتریوم تحت فشار باقی می‌ماند و نسبت به اوج‌های سال 2023 که حدود 2140 دلار بود، 23 درصد کاهش یافت. با این حال، از آنجایی که خرس‌ها ضررهای دوره صعودی ژوئن تا ژوئیه را معکوس نکردند، خریداران این شانس را دارند که پس از رد کف‌های پایین‌تر از سطح اصلاحی فیبوناچی 78.6% در محدوده تجاری سه‌ماهه 2023، به فروش برسند. در حال حاضر، پایین‌ترین سطح‌های سپتامبر و آگوست 2023 همچنان سطوح حمایتی بحرانی برای ETH باقی مانده است، با آزمایش مجدد پایین‌ترین سطح 17 آگوست در 11 سپتامبر که باعث نگرانی معامله‌گران خوش‌بین شده است.