شیبا اینو به عرصه رقابت بازمی‌گردد

شیبا اینو به عرصه رقابت بازمی‌گردد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از چند ماه نزولی در بازار ارزهای دیجیتال شیبا اینو دوباره از نظر ارزش بازار در بین 15 ارز دیجیتال برتر قرار گرفته است. در 24 ساعت گذشته، قیمت شیبا اینو بیش 5 درصد افزایش یافته است تا از ارزهای دیجیتال مانند Wrapped Bitcoin و Bitcoin Cash پیشی بگیرد و با ارزش بازار 4.8 میلیارد دلار به رتبه چهاردهم برسد. 

شیبا اینو 5 درصد در 24 ساعت گذشته رشد کرد و رتبه چهاردهم را پس گرفت:

به نظر می‌رسد قیمت اکثر ارزهای دیجیتال در هفته گذشته کاهش یافته است و برخی حتی بخشی از ارزش بازار خود را از دست داده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد که میم کوین‌هایی مانند Shiba Inu و Dogecoin کمی بهتر عمل کرده‌اند و DOGE با 7.02 درصد افزایش در هفت روز گذشته پیشتاز این رقابت بوده است. در مورد Shiba Inu (SHIB) هم باید گفت که با افزایش 293.16 درصدی در حجم معاملات در 24 ساعت گذشته، کمی شتاب پیدا کرده است. تعیین علت رشد میمکوین‌هاا طبق معمول سخت است. با این حال، به نظر می‌رسد این جهش قیمت پس از اعلام توسعه‌دهندگان Shiba Inu از انتشار یک پل آزمایشی بین Shibarium و Ethereum رخ داده است.

پل میان شیباریوم و اتریوم علت رشد 5 درصدی شیبا اینو:

شیبا اینو از زمان ایجاد خود به عنوان یک میم کوین که فقط برای به چالش کشیدن Dogecoin ساخته شده است، راه طولانی را پیموده است. با این حال، اکوسیستم شیبا اینو در حال حاضر طرفداران، سرمایه گذاران، توسعه دهندگان و جامعه فعال زیادی دارد. توسعه دهندگان Shiba Inu اکنون در حال کار بر روی ارتقای لایه 2 با هدف توسعه اکوسیستم و تبدیل شدن به یک رقیب جدی بلاک چین هستند. این شبکه که در کنار اتریوم فعالیت خواهد کرد، Shibarium نام دارد و اوایل ماه مارس معرفی شد. انتظار می‌رود که شیباریوم به حداقل رساندن هزینه‌ها و افزایش سرعت تراکنش‌ها کمک کند. در 28 ژوئیه، توسعه دهندگان SHIB آزمایش پلی را آغاز کردند که اجازه می‌دهد توکن‌ها به راحتی بین Shibarium و Ethere  منتقل شوند. انتشار شبکه آزمایشی گامی مهم در جهت تحقق شیباریوم است. به نظر می‌رسد این راه‌حل زنجیره‌ای متقابل، علاقه سرمایه‌گذاران SHIB را برانگیخته است، زیرا قیمت توکن در ساعات پس از آن افزایش یافت. قیمت چقدر می‌تواند بالا برود؟ شیبا اینو دومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار است. اگرچه قیمت در حال حاضر نزدیک به 80 درصد از بالاترین رکورد خود در اکتبر 2021 است، به‌ نظر می‌رسد به‌روزرسانی‌های فعلی باعث ایجاد حرکت مثبت در این میم کوین شده است. ماه‌های آتی و پیشرفت لایه شیباریوم-2 در تعیین اینکه آیا شیبا اینو می‌تواند به روند صعودی خود ادامه دهد یا نه بسیار حیاتی خواهد بود.