لایت کوین رکورد دیگری را شکست، هولدرها از 5 میلیون نفر فراتر رفته است

لایت کوین رکورد دیگری را شکست، هولدرها از 5 میلیون نفر فراتر رفته است
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده های زنجیره ای نشان می دهد که لایت کوین به نقطه عطف دیگری رسیده است زیرا تعداد کل هولدرهای آن در شبکه اکنون از پنج میلیون فراتر رفته است.

اخیرا تعداد دارندگان بلندمدت لایت کوین به افزایش خود ادامه میدهد:

بر اساس داده‌های پلتفرم اطلاعاتی بازار IntoTheBlock، LTC شاهد بوده است که تعداد دارندگان بلندمدت خود در این هفته به رکورد جدیدی رسیده است. این شرکت «دارندگان بلندمدت» (LTHs) یا HODLers را به عنوان سرمایه‌گذارانی که حداقل از یک سال پیش روی کوین های خود نگه داشته‌اند، تعریف می‌کند. توجه داشته باشید که این مدت زمان برای LTH ها با آنچه برخی دیگر از پلتفرم های تحلیلی استفاده می کنند، معمولاً حدود پنج تا شش ماه متفاوت است. نمودار زیر نشان می دهد که چگونه تعداد آدرس های متعلق به این HODLers LTH در چند سال گذشته تغییر کرده است. همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، تعداد HODLer های لایت کوین به طور قابل توجهی در این دوره افزایش یافته است. به ویژه از ابتدای سال گذشته شاخص رشد تصاعدی داشته است. به دنبال این افزایش شدید، تعداد آدرس‌های حامل کوین از حداقل یک سال پیش تاکنون مرز پنج میلیون نفر را شکسته است که یک رکورد جدید برای این ارز دیجیتال است. جالب توجه است، در حالی که تعداد LTH ها در این دوره افزایش یافته است، قیمت ارزهای دیجیتال بیشتر با مشکل مواجه شده است. این نشان می‌دهد که علی‌رغم عملکرد ضعیف قیمت، اعتماد فزاینده‌ای در میان زیرمجموعه‌ای از دارندگان وجود دارد که معتقدند این دارایی یک سرمایه‌گذاری سودآور در بلندمدت خواهد بود. این به طور طبیعی یک پیشرفت مثبت برای ارز دیجیتال است، زیرا LTH های بیشتر به معنای عرضه بیشتری است که در کیف پول این دست های مصمم قفل شده است، که به نوبه خود نشان دهنده احتمال کمتری برای فروش در بازار است.

قیمت LTC اخیراً به مبارزه ادامه میدهد:

از زمانی که لایت کوین سقوط خود را در اواسط آگوست به پایان رساند، قیمت آن فقط به سمت پایین حرکت کرد. هنگام نوشتن این خبر، این ارز دیجیتال در حدود 63 دلار معامله می شود. در حالی که از ماه جولای تعداد HODLers لایت کوین از طریق این اسلاید افزایش یافته است، نشانه سازنده ای برای دارایی است، ممکن است در کوتاه مدت معنای زیادی نداشته باشد. جایی که قیمت LTC می تواند بعد از اینجا برسد به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها می تواند مقاومت روی زنجیره و سطوح حمایتی باشد. IntoTheBlock تمرکز سرمایه گذاران را در محدوده قیمت های مختلف LTC به اشتراک گذاشته است.  به طور کلی، زمانی که قیمت با مقدار زیادی تمرکز سرمایه گذار افزایش می یابد، این احتمال وجود دارد که دارایی مقاومتی را احساس کند. دلیل این امر این است که این سرمایه‌گذاران، که قبلاً زیان‌ده بودند، با جهش وارد بازار سبز می‌شوند که ممکن است آنها را به فروش و خروج از بازار ترغیب کند.