همه توجه‌ها به شیبا، شیبا باز هم می‌درخشد

همه توجه‌ها به شیبا، شیبا باز هم می‌درخشد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو، یکی از کوین‌های جایگزین شناخته شده در بازار ارزهای دیجیتال، طی هفته گذشته شاهد افزایش قیمت چشمگیری بوده است. این افزایش در ارزش را می‌توان در درجه اول به فعالیت نهنگ‌ها نسبت داد، که به طور قابل توجهی عملکرد میم کوین‌ها را بهبود بخشیده است. شیبا اینو با افزایش قیمت فوق‌العاده خود را در میان بسیاری از ارزهای دیجیتال جایگزین متمایز کرده است. طرف‌داران و سرمایه گذاران شیبا اینو از نزدیک تحولات بازار را زیر نظر داشته‌اند و شاهد افزایش سریع ارزش دارایی‌های خود بوده‌اند و همین موضوع باعث شده است دارندگان بزرگ مقادیر زیادی SHIB جمع آوری کنند. همان‌طور که داده‌های زنجیره‌ای از پلتفرم اطلاعاتی بازار Santiment نشان می‌دهد. از ابتدای ژوئن، آدرس‌هایی که دارای 10 میلیون تا 100 میلیارد توکن SHIB (نهنگ‌های شینا اینو) هستند، در مجموع 1.11 تریلیون SHIB خریداری کرده‌اند.

نهنگ‌ها مقادیر زیادی از SHIB را جمع آوری می‌کنند:

فعالیت نهنگ‌ها به مشارکت سرمایه گذاران بزرگی اشاره دارد که مقادیر زیادی از SHIB را در اختیار دارند. اقدامات آنها به افزایش قیمت و احساسات مثبت بازار پیرامون میم‌کوین‌ها کمک می‌کند. علاوه بر این، داده‌های Santiment نشان داد که طی دو تا سه ماه گذشته، کیف پول‌های بزرگ Shiba Inu متعلق به دسته‌های "کوسه" و "دلفین" SHIB را به ارزش بیش از 9 میلیون دلار خریداری کرده‌اند. از روز جمعه، این سرمایه گذاران مهم 32.49 تریلیون دلار اوراق بهادار SHIB داشتند. دارایی این گروه مالک SHIB در مجموع حدود 266 میلیون دلار ارزش دارد. این افزایش در فعالیت نهنگ‌ها قبل از راه اندازی لایه 2 Shibarium رخ می‌دهد که یک رویداد مهم برای اکوسیستم Shiba Inu است. راه اندازی شیباریوم در روزهای آتی پیش‌بینی شده است، با انتشار خبرها در مورد راه اندازی شیباریوم 2 شاهد افزایش قابل توجهی در فعالیت خرید در روزهای اخیر بوده‌ایم. سرمایه گذاران و معامله گران در مورد راه اندازی آینده Shibarium ابراز هیجان کرده‌اند.

عملکرد فعلی معاملات شیبا اینو و موقعیت بازار:

داده‌های Coingecko ردیاب بازار کریپتو نشان می‌دهد که در زمان نوشتن این خبر، SHIB با قیمت 0.00000848 دلار معامله می‌شد که 3.8 درصد در 24 ساعت گذشته و 8.0 درصد در هفته قبل صعود کرد. در زمان نگارش این خب، Shiba Inu توسط CoinGecko به عنوان پانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار با ارزشی نزدیک به 5 میلیارد دلار رتبه بندی شده است. Shibarium که یک راه حل لایه دوم برای بهبود مقیاس پذیری و کارایی عمومی شبکه می‌باشد، یک پیشرفت قابل توجه برای اکوسیستم SHIB است. افزایش تقاضا برای SHIB اهمیت یک زیرساخت قوی را افزایش داده است که بتواند تعداد زیادی از تراکنش‌ها را به سرعت و کارآمدی بالا پردازش کند. Shibarium در حال حاضر فقط فاز آزمایشی است. با این حال، معرفی آن علاقه زیادی را برانگیخته است و عامل مهمی در افزایش تقاضا برای این میم کوین‌ها به حساب می‌آید