وضعیت رو به رشد Chainlink

وضعیت رو به رشد Chainlink
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Chainlink (LINK) به دلیل دسته ای از اتفاقات مثبت در قیمت و همچنین تحولات هیجان انگیز در زنجیره، یکی از توکن های پرطرفدار در هفته های اخیر بوده است. علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در پلتفرم رسانه اجتماعی X نظراتی را در رابطه با قیمت احتمالی این ارز ارائه داد.

29000 کیف پول، خرید 295 میلیون توکن LINK و تشکیل سطح حمایت اصلی:

در 11 آگوست، علی در رسانه X بیان کرد که Chainlink یک منطقه پشتیبانی قوی بین 6.63 تا 6.88 دلار ایجاد کرده است، زیرا حدود 29000 آدرس بیش از 295 میلیون LINK را در این محدوده قیمت بر اساس داده های شرکت تحلیلی IntoTheBlock خریداری کرده اند. در ادامه، او ادامه داد که تا زمانی که آلتکوین بالاتر از این منطقه قیمتی معامله می‌شود، تعداد سرمایه‌گذاران به طور مداوم صعودی خواهند ماند، به خصوص که داده‌های زنجیره به زودی نشان می‌دهد که سطوح مقاومت قابل توجهی در پیش نیست. به گفته علی، تعداد زیادی از نهنگ‌های LINK قبلاً منطقه 6.63-6.88 دلار را به‌عنوان حمایت قوی تشخیص داده‌اند و شروع به خرید سنگین کرده اند. وی تاکید کرد که در 14 روز گذشته، نهنگ های LINK حدود 13 میلیون LINK به ارزش حدود 91 میلیون دلار خریداری کرده اند. با این حال، در حالی که این تحولات ممکن است نشانه‌ای از یک بازار صعودی LINK در نظر گرفته شود، علی می‌گوید که معامله‌گرانی که پیش‌بینی شکست بازار را دارند ممکن است همچنان نیاز به صبر داشته باشند. با استفاده از داده های IntoTheBlock، این تحلیلگر توجه عموم را به کاهش فعالیت شبکه در شبکه Chainlink در سه هفته گذشته جلب می کند. علی با بیان اینکه در این مدت تعداد تراکنش‌های بزرگ لینک از 527 به 118 کاهش یافته است، گزارش بازار خود را با بیان اینکه افزایش این معیار احتمالاً قبل از هر شکست بازار طبیعی است، پایان داد. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، در زمان نگارش این مقاله، LINK با 1.36 درصد کاهش در روز گذشته، 7.44 دلار معامله میشود. با این حال، این توکن در هفت و سی روز گذشته به ترتیب 3.66% و 17.67% افزایش یافته است.

اخبار خوب بیشتر برای Chainlink:

به غیر از تحلیل بازار علی، در روزهای اخیر اخبار مثبت دیگری نیز در مورد Chainlink منتشر شده است. همچنین، در 11 آگوست، شرکت اطلاعاتی بازار Santiment گزارش داد که LINK بالاترین سطح حرکت قیمتی را در شش هفته گذشته تجربه کرده است. علاوه بر این، Chainlink در چند ماه گذشته فعالیت توسعه خود را افزایش داده است. بر اساس داده های Santiment، فعالیت توسعه در Chainlink از 1579.12 در 31 می به 1706.48 در 3 اوت افزایش یافت.