ویتالیک بوترین اتریوم های خود را میفروشد

ویتالیک بوترین اتریوم های خود را میفروشد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویتالیک بوترین، مؤسس اتریوم، کیف‌پول‌های عمومی متعددی دارد که مقدار قابل‌توجهی ETH را حمل می‌کنند و این کیف پول‌ها توسط کارگزاران زنجیره‌ای ردیابی می‌شوند. به همین دلیل است که هر زمان که بنیانگذار برداشتی انجام می دهد، مقصد ETH ارسال شده به دقت دنبال می شود و گزارش های اخیر نشان می دهد که بوترین مقادیر قابل توجهی از ETH را به کیف پول های مختلف ارسال می کند.

دو معامله ویتالیک بوترین باعث گمانه زنی ها شد:

در ساعات اولیه روز دوشنبه، پلتفرم ردیابی داده های زنجیره ای PeckShieldAlert در X (توئیتر سابق) توئیتی منتشر کرد تا حرکات جالبی را که در کیف پول هایی که گفته می شود متعلق به بوترین هستند را به عموم مردم نشان دهد. 3000 ETH، به ارزش تقریبی 4.95 میلیون دلار در زمان انتقال، از کیف پول معروف Vitalik.eth به کیف پول دیگری که به طور عمومی به عنوان Vb2 معرفی شده بود، ارسال شد. این موجودی دومی را به 3017 ETH، کمی بیش از 4.95 میلیون دلار رساند. گمانه زنی ها مبنی بر اینکه آیا بنیانگذار اتریوم مقداری از ذخیره خود را تخلیه می کند یا خیر، در رابطه با تراکنش قبلی انجام شده توسط وی است. تراکنش که توسط PeckShield Alert نیز گزارش شد نشان داد که بوترین 600 ETH به ارزش حدود 1 میلیون دلار در آن زمان به صرافی رمزنگاری Coinbase ارسال کرده است. با این حال، برای بسیاری، این معامله در حد کلان ناچیز بود و دلیلی برای هشدار ایجاد نکرد. آخرین معامله نیز در همین راستا انجام می شود زیرا به نظر می رسد که بنیانگذار میلیاردر فقط دارایی های خود را در کیف پول های دیگر توزیع می کند.

آیا به همین دلیل است که قیمت ETH در حال کاهش است؟

تاکنون هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه حرکات کیف پول بوترین ارتباطی با کاهش قیمت ETH داشته باشد وجود ندارد. همانطور که در بالا ذکر شد، نقدینگی ETH برای فروش 1 میلیون دلاری برای ایجاد چنین کاهشی بسیار عمیق است، که نشان می دهد چیز دیگری در پشت مبارزات کوین ها وجود دارد. بارزترین عامل این است که بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال ضربه خورده است و ETH کنار گذاشته نشده است. بیت کوین از 28000 دلار به زیر 26000 دلار سقوط کرد و اکثریت بازار را با خود پایین آورد. در نتیجه، احساسات سرمایه گذاران به شدت به سمت منفی حرکت کرد که مانع از ورود پول جدید به بازار می شود. با افزایش قدرت بازار نزولی، تا زمانی که احساسات سرمایه گذاران بهبود یابد و بازار دوباره شروع به بهبودی کند، ممکن است کاهش بیشتری برای دارایی دیجیتال رخ دهد. در حال حاضر، اتریوم همچنان بالای 1640 دلار است زیرا خرس‌ها و گاوها برای کنترل درگیر جنگ هستند.