کدام کشورهای علاقه بیشتری به شیبا دارند؟

کدام کشورهای علاقه بیشتری به شیبا دارند؟
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو از زمان اولین افزایش قیمت خود در سال 2021 همواره مورد علاقه سرمایه گذاران کریپتو بوده است. حتی با وجود افت قیمت در سال گذشته، میم کوین همچنان به عنوان یک مورد علاقه سرمایه گذاران شناخته می شود. ارزهایی مثل Cardano و Dogecoin در کشورهایی با سرمایه گذاران بزرگ کریپتو بیشتر میدرخشند.

جستجوی شیبا اینو از دوج کوین و کاردانو پیشی گرفت:

Google Trends نشان داده است که علاقه به Shiba Inu بیش از Dogecoin در کانادا و ایالات متحده و همچنین Cardano افزایش یافته است. داده‌هایی که حرکت‌های 12 ماه گذشته را نشان می‌دهند، نقاطی از زمان را نشان می‌دهند که در آن جستجو برای Dogecoin به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است، که منجر به برتری قابل توجه Dogecoin در مقایسه با Shiba Inu و Cardano شده است. با این حال، با گذشت زمان و پشت سر گذاشتن دوره‌هایی از جهش‌های کوتاه، روندها نشان می‌دهد که Shiba Inu توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کنند. از آوریل 2023، SHIB جلوتر از Cardano و Dogecoin ظاهر شده است و هیچ پایانی برای این روند متصور نیست. تنها در ماه سپتامبر، علاقه به Shiba Inu بیش از دو برابر علاقه Cardano و Dogecoin بوده است. حتی در اواخر آگوست که بازار کریپتو سقوط کرد و علاقه کاهش یافت، شیبا اینو در جهت مخالف حرکت کرد. این افزایش علاقه نشان داده شده در نمودار بالا با راه اندازی بلاک چین شیباریوم همزمان است. شبکه لایه 2 ساخته شده در بلاک چین اتریوم برای مدت طولانی در حال کار بود و زمانی که در ماه آگوست راه اندازی شد، علاقه دوباره ای به توکن SHIB که در حال حاضر به عنوان توکن رسمی آن عمل می کند، برانگیخت.

SHIB در سودآوری از Dogecoin عقب افتاده است:

در حالی که Shiba Inu از نظر علاقه پیشرو است، اما برای دارندگان میم کوین به سودآوری تبدیل نشده است. بر اساس داده های IntoTheBlock، درصد دارندگان SHIB که در حال حاضر هر نوع سودی را مشاهده می کنند، تنها 9 درصد است در مقایسه با 41 درصد برای دارندگان DOGE. با این حال، SHIB هنوز در مقایسه با Cardano از این نظر خوب عمل می کند که پایه نگهدارنده آن تقریباً به طور کامل در تلفات فرو رفته است. داده ها نشان می دهد که دارندگان ADA در سود در سطح غم انگیز 4٪ نشسته اند. وقتی با اعداد SHIB که هنوز ناامیدکننده است، در مقابل اعداد قرار می‌گیریم، میم کوین دو برابر صاحبان بیشتری در سود می‌بیند. از نظر عملکرد قیمت، هر سه در مقایسه قیمت‌های فعلی خود با قیمت‌های همیشگی خود، عملکرد مشابهی داشته‌اند. داده های Messari نشان می دهد که SHIB 91.49٪ نسبت به ATH خود کاهش یافته است، در حالی که Dogecoin و Cardano به ترتیب 91.59٪ و 91.89٪ کاهش یافته اند.