گالا در سال 2023 72 درصد سقوط می کند

گالا در سال 2023 72 درصد سقوط می کند
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

گالا، توکن اصلی بازی‌های گالا، از اوایل سپتامبر 2023 تحت فشار فروش بسیار زیادی قرار داشت. ردیاب‌ها نشان می‌دهند که این توکن نسبت به اوج‌های سال 2023 که در اواخر ژانویه 2023 به 0.062 دلار رسید، 72 درصد کاهش یافته است. از آنجا، توکن در حال افزایش است. پایین تر، کاهش به 0.017 دلار در نرخ های نقطه ای، کاهش بیش از 95٪ از سود ثبت شده در اوایل سال 2023. برای نشان دادن، GALA با پایین ترین سطح تاریخ ثبت شده در اواخر سال 2022 در حدود 0.016 دلار فاصله دارد.

غوطه ور شدن GALA:

این کاهش می تواند به شرایط نامطلوب بازار نزولی در سطح بازار باشد که شاهد افزایش ارزهای برتر از جمله بیت کوین و اتریوم قبل از دامپینگ بوده و آلت کوین ها را حتی پایین تر می کشاند. کاهش سرعت بیت کوین در گالا منعکس شده است، زیرا قیمت دیگر توکن ها پایین می آید و سودهای 29 اوت را معکوس می کند. در این روز، بیت کوین پس از حکم دادگاه استیناف ایالات متحده به نفع Grayscale، صادرکننده GBTC، افزایش یافت. اگرچه دادگاه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) دستور نداد تا تراست GBTC را به یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) تبدیل کند، قاضی دلایل روشنی برای رد درخواست Grayscale ارائه نکرد. قیمت بیت کوین با افزایش شانس ایالات متحده برای تایید ETF بیت کوین نقطه ای افزایش یافت و آلت کوین ها از جمله GALA افزایش یافت. با این حال، همانطور که نمودار روزانه نشان می دهد، خرس ها با موفقیت زیان های خود را کاهش داده اند.

مدیر عامل در مقابل هم بنیانگذار:

فراتر از عوامل بازار، GALA ممکن است در درجه اول به دلیل کشمکش های داخلی که می تواند فشار بیشتری را بر توکنی که در حال حاضر با خرس های بی امان مبارزه می کند، به پایین ترین حد خود سقوط کند. اسناد دادگاه نشان می دهد که اریک شیرمایر، مدیرعامل و رایت تورستون، یکی از بنیانگذاران این شرکت، علیه یکدیگر شکایت کرده اند. پرونده ها نشان می دهد که Schiermeyer یکی از بنیانگذاران این شرکت را به دست آوردن و فروش غیرقانونی 130 میلیون دلاری GALA متهم می کند. مدیر عامل شرکت همچنین ادعا می کند که یکی از بنیانگذاران مجوزهای گره را برای عملیات گره ها در اکوسیستم بازی Gala به سرقت برده است. او همچنین به تاریخچه ترستون در تأسیس شرکت هایی که اغلب در حال ورشکستگی هستند اشاره می کند. مدیر عامل می خواهد که یکی از بنیانگذاران به عنوان مدیر جایگزین شود. یکی از بنیانگذاران و ابزار سرمایه گذاری او، True North Investments، مدیرعامل را به هدر دادن میلیون ها دلار دارایی شرکت و درگیر شدن در روش های کلاهبرداری که به شرکت آسیب رسانده است، متهم می کنند. یکی از بنیانگذاران ادعا می کند که مدیرعامل از میلیون ها دلار از جمله 600 میلیون دلار دارایی سوء استفاده کرده و میلیون ها دلار از Gala Games به خودش وام داده است. آنها همچنین ادعا کردند که مدیر عامل شرکت هایی در سوئیس و دبی ایجاد کرده است که در واقع باید به Gala Games تعلق داشته باشند. یکی از بنیان‌گذاران می‌خواهد مدیرعاملی را که از سال 2021 این سمت را بر عهده دارد، اخراج کند.