گسترش خدمات صرافی Bitbaseبه ونزوئلا

گسترش خدمات صرافی Bitbaseبه ونزوئلا
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Bitbase، صرافی ارز دیجیتال و توسعه دهندهATM که دفتر مرکزی آن در اسپانیا است، در حال آماده شدن برای گسترش خدمات خود به ونزوئلا در سال جاری است. این شرکت هم اکنون با استخدام کارمندان و توسعه دستگاه های خودپرداز دیجیتال بخشی از اقدامات توسعه را انجام داده است. صرافی ارز دیجیتال بیت بیس اولین صرافی بین المللی است که دفتر خود را در این کشور افتتاح کرده است.

کشورهای آمریکای لاتین به دلیل گسترش تجارت دیجیتال به منطقه جذابی برای صرافی ها و شرکت های ارزهای دیجیتال تبدیل شده اند. همچنین به دلیل مشکلات اقتصادی در برخی از کشورهای آمریکای لاتین، از جمله سطوح بالای تورم و کاهش ارزش ارز ملی صرافی Bitbase تصمیم به توسعه خدمات خود در آمریکای لاتین را گرفته است.

علاوه بر درخواست صرافی بیت بیس برای حضور در ونزوئلا، شرایط اقتصادی ضعیف کشور ونزوئلا نیز زمینه رشد فن آوری و تجارت ارزهای دیجیتال را مساعد کرده است. صرافی ارز دیجیتال بیت بیس همچنین در راستای توسعه خدمات خود متعهد شده است که چندین فروشگاه و صرافی ارز دیجیتال دیگر را نیز در این کشور افتتاح نماید.

به گفته انریکه دی لس ریس، مدیرعامل صرافی Bitbase ونزوئلا؛ صرافی بیت بیس در سال جاری با توسعه خدمات خود در ونزوئلا به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال خارجی در این کشور بسیار قوی پیش خواهد رفت. همچنین صرافی با دریافت تمام مجوزهای فعالیت در ونزوئلا به توسعه خدمات خود در سراسر کشور ادامه خواهد داد. هدف اصلی و اساسی صرافی از این اقدام گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال در منطقه است.

نحوه ارائه خدمات صرافی بیت بیس در ونزوئلا منحصر به فروشگاه‌ های فیزیکی است که در آن کارکنان نحوه استفاده از ارزهای دیجیتال را به کاربران توضیح می ‌دهند و به‌ عنوان واسطه برای تراکنش های ارز دیجیتال عمل می‌ کنند. بازار هدف این خدمات کاربرانی هستند که تعامل فیزیکی را در اولویت قرار می دهند و در غیر این صورت علاقه ای به دنیای ارزهای دیجیتال ندارند.

فرایند راه اندازی

این شرکت هم اکنون در حال جذب نیروی انسانی مورد نیاز برای مدیریت و رسیدگی به درخواست های کاربران حضوری در این فروشگاه ‌ها و راه‌ اندازی دستگاه‌ های خودپرداز ارز دیجیتال است. مدیر عامل صرافی Bitbase ونزوئلا؛ در این باره اظهار داشته است که یکی دیگر از اهداف بزرگ گسترش خدمات فیزیکی این صرافی کشف و جذب استعدادهای برتر ونزوئلایی در زمینه بلاک چین است.

علاوه بر اقدامات اخیر این صرافی در ونزوئلا، Bitbaseدر حال حاضر در بخش صنعت، تجارت و شرکت های خارجی سفارت اسپانیا در کاراکاس فعالیت می کند. اگر این راه‌ اندازی در سال جاری اتفاق بیفتد، بیت بیس یکی از اولین شرکت ‌های ارز دیجیتال بین ‌المللی خواهد بود که در ونزوئلا فعالیت می ‌کند.

صرافی ارز دیجیتال بیت بیس همچنین با افتتاح اولین فروشگاه خود در پاراگوئه در ماه جولای وارد آمریکای لاتین شده است.
 

تگ ها