Hashkey  تجارت AVAX را برای کاربران هنگ کنگ فعال می کند

Hashkey  تجارت AVAX را برای کاربران هنگ کنگ فعال می کند
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Hashkey صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در هنگ کنگ اکنون از تجارت توکن Avalanche (AVAX) در پلتفرم خود پشتیبانی می کند. با این حال، معامله گران باید قبل از تعامل با این ارز دیجیتال در صرافی، یک نیاز جالب را برآورده کنند.
معامله گران باید 1 میلیون دلار مورد نیاز سبد سهام را برآورده کنندSFC :
در روز چهارشنبه، 27 سپتامبر، Hashkey فهرست شدن توکن AVAX را در پلتفرم خود اعلام کرد و انتظار می‌رود معاملات در روز پنجشنبه، 28 سپتامبر آغاز شود. با این حال، تنها سرمایه‌گذاران حرفه‌ای یا افراد دارای سبد سرمایه‌گذاری به ارزش حداقل 8 میلیون دلار هنگ کنگ (معادل آن) میتوانند معامله کنند. میزان معامله این ارز بر اساس گزارش کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) به 1 میلیون دلار رسید. بیت کوین (BTC)، اتر (ETH) و تتر (USDT) تنها ارزهای رمزپایه تایید شده توسط SFC برای تجارت خرده فروشی تا زمان نگارش این مقاله هستند. در همین حال، آلتکوین های دیگر مانند AVAX محدود به سرمایه گذاران حرفه ای یا افراد با سبد یک میلیون دلاری هستند. از زمانی که هنگ کنگ در ماه آگوست تجارت ارزهای دیجیتال خرده فروشی را مجاز کرد، کمیسیون اوراق بهادار و آتی محدودیت های قابل توجهی را برای عملیات صرافی ها از جمله Hashkey اعمال کرد. برای مثال، SFC از کاربران می‌خواهد که حداقل 10000 دلار هنگ کنگ (یا 1500 دلار) را در طول فرآیند تأیید مشتری خود (KYC) واریز کنند. طبق داده‌های CoinGecko، Hashkey، اولین کسی که مجوز کریپتو خرده‌فروشی را در هنگ کنگ دریافت کرد، حجم معاملات روزانه تقریباً 4.93 میلیون دلار دارد که در مقایسه با همتایان جهانی خود کم‌رنگ است. برای زمینه، بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، دارای حجم معاملات 24 ساعته نزدیک به 4.9 میلیارد دلار است.
کاهش قیمت آواکس در ماه سپتامبر ادامه دارد:
اگرچه فهرست شدن AVAX در صرافی Hashkey یک فرصت بالقوه برای افزایش پذیرش است، شایان ذکر است که قیمت این ارز دیجیتال در ماه‌های اخیر با مشکل مواجه بوده است. و سپتامبر برای AVAX تفاوتی نداشت، زیرا توکن در 30 روز گذشته تقریباً 14٪ از ارزش خود را از دست داد. این کاهش مستمر بر عملکرد کلی Avalanche در سال 2023 تأکید می کند، که نشان دهنده وضعیت نامطمئن بازار عمومی است. این ارز دیجیتال از زمانی که در آوریل به 21 دلار رسید، 58 درصد سقوط کرده است. طبق داده‌های CoinGecko، توکن Avalanche با افت 0.31 درصدی در 24 ساعت گذشته، 8.91 دلار تغییر کرد. تا لحظه نگارش این مقاله، حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال 117,251,082 دلار است که نشان دهنده افزایش 18.4 درصدی در روز گذشته است. Avalanche با ارزش بازار بیش از 3.1 میلیارد دلار به عنوان بیست و چهارمین ارز دیجیتال بزرگ در رتبه بندی قرار دارد.
 

تگ ها