بایننس 4.2 میلیون دلار ریپل(XRP) را مسدود کرد

بایننس 4.2 میلیون دلار ریپل(XRP) را مسدود کرد
  • 13:11 1402-11-14
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال بایننس، 4.2 میلیون دلار ریپل(XRP) را به دلیل هک کیف پول یکی از بنیانگذاران مسدود کرد. هکر پشت این قضیه از هیچ سرویس میکسر یا صرافی غیرمتمرکز استفاده نکرده است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که هک و سرقت در بازار کریپتو مدت زیادی است وجود دارد.
جالب است بدانید، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس 4.2 میلیون دلار توکن ریپل را از هک 112 میلیون دلاری کیف پول شخصی کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران ریپل در 31 ژانویه مسدود کرد و آن را به بزرگ ترین هک سال 2024 تبدیل کرد. در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X، مدیر عامل بایننس، ریچارد تنگ فاش کرد که صرافی آدرس بهره بردار را مسدود کرده و از کاراگاه زنجیره ای ZcashXBT و تیم ریپل برای هماهنگی و کمکشان تشکر کرده است.
توجه داشته باشید که Thomas Silkjaer، رئیس بخش تجزیه و تحلیل و انطباق در بنیاد XRP Ledger به پست Teng پاسخ داد و ادعا کرد که این بنیاد اولین بار این موضوع را بررسی کرده است. گمانه زنی های اولیه مبنی بر هک شدن کیف پول ارز دیجیتال ریپل وجود داشت و برخی اخبار ادعا می کردند که ریپل وجود دارد.
خود توکن هک شد و با این حال، لارسن بعدا فاش کرد که این حساب های شخصی او بوده است که به خطر افتاده است، نه خود ریپل.
هکر پشت این قضیه از خدمات میکسررمزنگاری یا صرافی های ارز دیجیتال برای مخفی کردن هویت خود استفاده نکرده است. اخیرا بیشتر استثمارگران استفاده از صرافی های متمرکز را متوقف کرده اند تا از احتمال مسدود شدن وجوه جلوگیری کنند. ZcashXBT بعدا فاش کرد که انتساب ریپل برای حساب آسیب دیده در کاوشگرهای بلوک XRP XRPScan و Bithomp به عنوان خود ریپل برچسب گذاری شده است که باعث سردرگمی در مورد هک می شود. هک شدن کیف پول یکی از بنیانگذاران ریپل(XRP) اتفاق بدی بود که رخ داد و این خبر می تواند قیمت ریپل را تحت تاثیر قرار داده و آن را پایین بیاورد.