چرا ارزش بیت کوین(BTC) دولت آلمان کاهش یافت؟

  • 05:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارزش بیت کوین دولت آلمان کاهش یافت و از 195 میلیون دلار فراتر رفت! آموزش ارز دیجیتال به علاقه مندان رمز ارزها کمک می کند تا با دانش و آگاهی کافی نسبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام کنند. قبل از فعالیت در بازار کریپتو باید آموزش ارز دیجیتال فرا گرفته شود.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی است که محبوبیت زیادی دارد. در این بازار می توان معاملات متعددی انجام داد و سود زیادی به دست آورد. بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده در دنیا شناخته می شود که قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) تجزیه و تحلیل شده و به بررسی کاهش ارزش بیت کوین دولت آلمان پرداخته شده است.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از ارزهای مشهور در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 64300 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته تغییرات آنچنانی نداشته است. ارز بیت کوین(BTC) در بحبوحه افزایش معاملات آربیتراژ و کاهش حجم معاملات در صرافی های اسپات، به یک نقطه تعادل میان معامله گران رسیده و به همین دلیل قیمت روند خنثی را طی می کند. داده های آنچین می گویند که اکنون پتانسیل یک جهش صعودی برای رهبر رمز ارزها دیده می شود و در اندیکاتورهای تکنیکال بیت کوین نیز سیگنال های صعودی دیده می شود.
قیمت بیت کوین در نهایت به ناحیه حمایتی که برای آن ترسیم کرده بودیم رسید و حالا در برخورد با این ناحیه حمایتی قرار دارد. البته ممکن است بیت کوین ر طول روز جاری به داخل این ناحیه نیز نفوذ کند، ولی به دلیل شرایط نموداری که برای بیت کوین شاهد آن هستیم، می توان یک روند صعودی کوتاه مدت را برای آن متصور شد. بیت کوین در آخرین تلاش خود سقف قبلی را نیز اینگالف کرده و از این رو بعید نیست که در تلاش صعودی جدید خود حتی از سقف قبلی بالاتر برود. می توان با کمک ابزارهای تحلیل بازار ارز دیجیتال، قیمت رمز ارزها را پیش بینی کرد.

کاهش ارزش بیت کوین دولت آلمان

نکته قابل توجه این است که دولت آلمان اخیرا شروع به فروش میلیون ها دلار بیت کوین از یک کیف پول مصادره شده کرده است که بیشتر به فقدان کاتالیزور برای بهبود قیمت در بازار رمز ارزها کمک می کند. این حرکت در حالی صورت می گیرد که افزایش فعالیت فروش بی سابقه توسط نهنگ های بیت کوین طولانی مدت باعث اصلاح شدید قیمت شده است و از تثبیت بیت کوین به بالای 70 هزار دلار جلوگیری کرده و بالاترین رکورد قبلی خود را دوباره آزمایش می کند.
با توجه به تحلیل بلاک چین Arkham، دولت آلمان فرایند فروش بیت کوین را در صرافی های ارز دیجیتال شروع کرده است. در جلسه معاملات صبح پنجشنبه،65 میلیون دلار بیت کوین به دو سپرده احتمالی صرافی از جمله کوین بیس ارسال شد. در اواخر ژانویه، پلیس آلمان بزرگ ترین ارز دیجیتال کشور را مصادره کرد و 50 هزار بیت کوین به ارزش 2.17 میلیارد دلار را مصادره کرد. این توقیف بعد از آن رخ داد که مظنونان به طور داوطلبانه بیت کوین را به کیف پول های رسمی ارائه شده توسط اداره پلیس جنایی فدرال منتقل کردند. داده های زنجیره ای نشان می دهد که نهنگ های بلند مدت بیت کوین در دو هفته گذشته بیش از 1.2 میلیارد دلار بیت کوین فروخته اند.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) تجزیه و تحلیل شده و به بررسی کاهش ارزش بیت کوین دولت آلمان پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که ارزش آن کاهش یافته و از 195 میلیون دلار فراتر رفته است. طبق بررسی های انجام شده، نهنگ های بلند مدت بیت کوین در دو هفته گذشته مقداری از دارایی های خودشان را به فروش رسانده اند.

لینک مقاله: https://www.usatoday.com/money/blueprint/investing/cryptocurrency/bitcoin-price-prediction/

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا ارزش بیت کوین(BTC) دولت آلمان کاهش یافت؟

در مورد چرا ارزش بیت کوین(BTC) دولت آلمان کاهش یافت؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3 + 90 = ?