افزایش 15% قیمت شیبا اینو در آخر هفته

افزایش 15% قیمت شیبا اینو در آخر هفته
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن شیبا اینو در آخر هفته با 15 درصد افزایش ارزش خود را نشان داد. شیبا اینو در حال ایجاد نامی برای خود در دنیای مالی است نه فقط یک ارز دیجیتال دیگری که التماس توجه دارد. افزایش قیمتی اخیر این توکن این سوال را ایجاد کرده است که آیا این توکن این توانایی را دارد که در بازار نزولی قوی‌تر ظاهر شود، یا فقط سر و صدا است؟ شیبا اینو پس از خروج از مرحله تثبیت در بعدازظهر جمعه، توجهات زیادی را به خود جلب کرد. داده‌های Coingecko ردیاب بازار کریپتو نشان می‌دهد که در زمان نگارش این مقاله، میم کوین با قیمت 0.0000097 دلار معامله می‌شد که در 24 ساعت گذشته 9.2 درصد افزایش داشت. نقطه برجسته مسیر صعودی ثابت SHIB در بازه زمانی هفت روزه بود که یک افزایش قیمتی چشمگیر 15.1٪ را به ثبت رساند. در آخرین بررسی، حجم 24 ساعته این توکن با 236 درصد افزایش به 683 میلیون دلار رسید. ارزش بازار آن نیز با 12.3 درصد افزایش به 5.81 میلیارد دلار رسید.

افزایش قیمت از «وام» بایننس:

SHIB برای اولین بار از ماه می امسال به نقطه عطف 0.000095 دلار رسید. پس از اینکه بایننس فاش کرد که ارز میم یک دارایی وثیقه شناسایی شده برای وام در بورس است، قیمت افزایش یافت. دارندگان می توانند SHIB را به عنوان وثیقه برای دریافت "وام های انعطاف پذیر" در بایننس سپرده گذاری کنند. علاوه بر این، تصور می‌شود که این اقدام به این توکن اعتبار بیشتری می‌دهد و باعث جهش در ارزش آن می‌شود و علاقه سرمایه‌گذاران را احیا می‌کند. این پیشرفت ماهیت پویای بازار ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کند، جایی که تلاقی روندهای رسانه‌های اجتماعی، پیشرفت فناوری و پذیرش سازمانی می‌تواند باعث شود که میم کوین‌هایی مانند SHIB به اهداف قابل‌توجهی دست یابند و هم طرفداران ارزهای دیجیتال و هم جامعه مالی اصلی را جلب کنند. قبل از شروع ابتکار شیبا اینو در بلاک چین Shibarium، اشتیاق نسبت به ارزهای دیجیتال نیز در روزهای اخیر تقویت شده است. به گفته توسعه دهندگان، انتظار می رود Shibarium جایگزینی برای بلاک چین اتریوم ارائه دهد.

شیبا اینو: مشارکت اجتماعی قوی:

Shiba Inu به تازگی به یک دستاورد قابل توجه دست یافته است که پلتفرم تجزیه و تحلیل اجتماعی LunarCrush به آن اشاره میکند. بر اساس توئیتی از سایت تحلیل اجتماعی LunarCrush، شیبا اینو در مقایسه با کل بازار کریپتو بالاترین فعالیت اجتماعی و بازار را دارد. این موفقیت به دلیل بهبود نفوذ شیبا اینو در بازار است. علاوه بر تسلط بر بازار، از نظر مشارکت اجتماعی نیز به طور قابل توجهی متمایز است. به ویژه، SHIB از 4481 توکن دیگر پیشی گرفته و رتبه برتر AltRank را به خود اختصاص داده است. این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته فعالیت‌های زیادی را تجربه کرده است و 200,365,743 تعامل اجتماعی را ثبت کرده است.