شیبا توجهات این هفته بازار را به خود جلب کرده است

شیبا توجهات این هفته بازار را به خود جلب کرده است
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

ارز شیبا اینو (SHIB) در این هفته با افزایش 15 درصدی که توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است و حتی از 10 ارز رمزپایه شناخته شده برتر نیز فراتر رفته است. صعود قابل توجه قیمت SHIB ارتباط نزدیکی با نرخ فعلی توکن های سوخته آن دارد که در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش قابل توجهی بوده است. بر اساس داده‌های Shibburn، در مجموع ۱۱۱،۷۹۹،۱۴۶ توکن SHIB سوزانده شده‌اند که منجر به افزایش قابل توجهی ۵۷ درصدی قیمت طبق آخرین به‌روزرسانی شده است.

افزایش قیمت شیبا به خاطر نزخ توکن های سوخته:

در طول هفته، نرخ توکن های سوخته  SHIBروند صعودی ثابتی را از خود نشان داده است که نزدیک به مسیر قیمتی مطلوب خود است. الگوی ثابت مشاهده شده نشان دهنده امکان افزایش مداوم و مستمر قیمت این دارایی در یک دوره طولانی مدت ممکن است. این را می توان به گسترش طبیعی حجم معاملات در داخل اکوسیستم شیبا اینو نسبت داد. در بحبوحه روندهای فعلی بازار، SHIB توانایی خود را برای فراتر رفتن از مبدا خود به عنوان یک میم کوین با نشان دادن انعطاف پذیری نشان می دهد، همانطور که با افزایش قابل توجه 9.2 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته که منجر به رسیدن ارزش آن به 0.00000940 دلار شد، داده‌های سایت ردیابی بازار ارزهای دیجیتال Coingecko، یکشنبه نشان داد که بیت‌کوین با ۲۹۳۸۳ دلار معامله می‌شد که در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۱ درصد کاهش داشت، در حالی که توانست در ۷ روز گذشته ۱.۳ درصد افزایش یابد. افزایش فعلی ارزش بازار نشان دهنده یک دستاورد قابل توجه برای SHIB است، زیرا در طول هفته گذشته توسعه پایداری را به نمایش گذاشته است.

راه اندازی Shibarium یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت شیبا:

علاوه بر این، معرفی قریب الوقوع شیباریوم، که یک پروتکل لایه 2  با عملکرد پیشرفته، ساخته شده در شبکه اتریوم است به افزایش قیمت برای SHIB کمک می کند. در همین حال، داده‌های به‌دست‌آمده از Coinglass تصویر قانع‌کننده‌ای از افزایش قابل توجه علاقه در بازار آتی SHIB بایننس ارائه می‌دهد. موج کنونی نرخ رشد فوق العاده ای را نشان داده است و تنها در یک ماه تقریباً 100 درصد افزایش یافته است. افزایش قابل توجه بهره و سرمایه بازار SHIB نشان دهنده هجوم قابل توجه سرمایه است.