عواملی که می تواند قیمت ADA را تا 12 دلار افزایش دهد

عواملی که می تواند قیمت ADA را تا 12 دلار افزایش دهد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

انجمن Cardano یکی از سریع‌ترین در حال رشد در فضای کریپتو بوده است و این امر توجه زیادی را به قیمت ADA جلب کرده است. با افزایش انتظارات حتی در بحبوحه زمستان کریپتو، عوامل کلیدی وجود دارد که سهامداران معتقدند می توانند قیمت آلتکوین را تا 12 دلار افزایش دهند.

قیمت ADA می تواند به 12 دلار برسد:

در آخرین بازار صعودی، قیمت ADA به یک رالی فوق‌العاده رسید که شاهد افزایش ارز از 0.03 دلار به 3.10 دلار در اوج خود بود. این اقدام قیمت، توکن را به عنوان یکی از برندگان گاو تثبیت کرد و برخی از سرمایه گذاران بر این باورند که ارز می تواند برای تکرار مجدد این اقدام قیمت آماده شود. یکی از کاربران X (توئیتر سابق) نکاتی را در مورد اینکه چرا ممکن است چنین باشد، بیان کرده است. در این پست، کاربر به وضعیت فعلی تعامل و احساسات در بازار کریپتو در حال حاضر اشاره می کند که از آن به عنوان بی رحمانه یاد می کند. با این حال، آنها معتقد نیستند که اوضاع همیشه همینطور خواهد بود. به گفته کاربر، تغییر سریع در تعامل و احساسات منجر به افزایش سریع قیمت می شود. در این مرحله، آنها معتقدند که اکثر سرمایه گذاران در نهایت با قیمت بسیار بالاتر از 3 دلار و بالاتر وارد دارایی می شوند. این باعث می شود که آن را به بالاترین رکورد قبلی خود برساند. با این حال، به همین جا ختم نمی شود. آنها پیشنهاد کردند که در پایان بازار صعودی بعدی، قیمت ADA بین 8 تا 12 دلار خواهد بود. مانند هر پیش‌بینی، معمولاً یک چارچوب زمانی پرسیده می‌شود و آنها پاسخ دادند که انتظار دارند این اتفاق در سه ماهه دوم سال 2025 رخ دهد. این با چرخه 4 ساله فعلی که معمولاً شاهد افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در سه ماهه دوم و سه ماهه سوم است، مصادف است.

کاردانو در وضعیت بهتری قرار دارد:

یک شخص تأثیرگذار برجسته کاردانو نیز تصویری صعودی برای دارایی دیجیتال ترسیم کرده است. @cardano_whale، اکانتی که بیش از 137000 دنبال کننده در X دارد، در توییتی گفت که شبکه Cardano در حال حاضر وضعیت بهتری نسبت به گذشته دارد. آن‌ها از سرمایه‌گذارانی که به طور فزاینده‌ای از شبکه انتقاد می‌کردند، خواستند فکر کنند که آیا اینطور هستند، زیرا آنها احساسات خود را از اقدام قیمت ADA به خود شبکه نشان می‌دهند. در این پست آمده است: «اگر متوجه شده‌اید که در طول یک سال گذشته نسبت به آن منفی‌تر شده‌اید، در نظر بگیرید که ممکن است فقط احساسات ناشی از اقدام قیمت را به آن نشان دهید. اگرچه ADA چشمگیرترین عملکرد را ندیده است، اما پیش بینی های صعودی تحلیلگران را متوقف نکرده است. یکی از تحلیلگران توضیح داد که ADA با 0.25 دلار یک قیمت انباشته اصلی است و قیمت دارایی دیجیتال می تواند تا 5 دلار نیز افزایش یابد.