پیش بینی یک تحلیل گر از سقوط اتریوم

پیش بینی یک تحلیل گر از سقوط اتریوم
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

مانند اکثر آلتکوین ها، اتریوم (ETH) شاهد تسلیم شدن قیمت خود در برابر احساسات منفی بازار در هفته های اخیر بوده است. این شرایط نامطلوب بازار به طور مداوم باعث شده است که دومین ارز دیجیتال بزرگ زیر سطح 1700 دلار معامله شود.

آیا قیمت اتریوم ممکن است به 1200 دلار کاهش یابد؟

در یک پست X به تاریخ چهارشنبه 6 سپتامبر، علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، بینشی در مورد قیمت اتریوم ارائه کرد. این تحلیلگر به اشتراک گذاشت که ارزش اتریوم در صورت باقی ماندن زیر 1680 دلار، با یک اصلاح بالقوه قابل توجه تا 1200 دلار مواجه خواهد شد. پیش‌بینی مارتینز با استفاده از داده‌های پلتفرم تجزیه‌وتحلیل زنجیره بلوکی IntoTheBlock، حول مناطق خریدی می‌چرخد که اکثر سرمایه‌گذاران ETH را خریداری می‌کنند. بر اساس پلتفرم تحلیلی، مناطق قیمتی زیر محدوده 1633 تا 1681 دلار «مناطق خرید ضعیف» هستند که به حمایت ضعیف اشاره دارد. داده های IntoTheBlock نشان می دهد که سرمایه گذاران اندکی ETH زیر این سطح را خریداری کرده اند تا محدوده قیمتی 1385 دلار. این در نهایت به این معنی است که حمایت در اطراف آن سطوح ضعیف است. با حمایت ضعیف‌تر در محدوده‌های قیمتی پایین‌تر، قیمت اتریوم ممکن است در صورت افزایش فشار، نتواند روی سطح باقی بماند. این توضیح می دهد که چرا علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است که قیمت ETH زیر 1680 دلار، منبع نگرانی برای معامله گران است. در این میان، درصد قابل توجهی از دارندگانی که در حال حاضر زیان دارند، این ریسک را تشدید می کند. برخی از سرمایه‌گذاران ETH ممکن است برای کاهش زیان، دارایی‌های خود را بفروشند، که می‌تواند باعث فشار نزولی بر قیمت ارز دیجیتال شود.

یک نهنگ هوشمند 19500 ETH خرید آیا او چیزی میداند؟

با توجه به پلتفرم تحلیل زنجیره ای Lookonchain، یک نکته مثبت، یک نهنگ اتریوم در دو روز گذشته ETH خریداری کرده است. روز سه‌شنبه، پنجم سپتامبر، پلتفرم تحلیلی فاش کرد که نهنگ 36 میلیون دلار USDC در بایننس سپرده و 9819 ETH (به ارزش 15.9 میلیون دلار در آن زمان) برداشت کرده است. متعاقباً، نهنگ در روز چهارشنبه 9689 ETH (به ارزش 15.8 میلیون دلار) را از بایننس برداشت و کل خرید خود را به 19506 ETH (معادل 32 میلیون دلار) رساند. به طور معمول، زمانی که مقادیر زیادی از ارزهای دیجیتال از صرافی‌های متمرکز خارج می‌شوند، نشان می‌دهد که نهنگ‌ها در حال انباشته شدن هستند و گاهی اوقات افزایش قیمت را پیش‌بینی می‌کنند. علاوه بر این، نگاه کردن به تراکنش‌های گذشته این نهنگ خاص نشان می‌دهد که آنها عادت دارند اتر را با قیمت‌های پایین بخرند و برای کسب سود با قیمت‌های بالا بفروشند. از این رو، این آخرین معامله نشان می دهد که نهنگ در انتظار جهش است. با این حال، شایان ذکر است که قیمت اتریوم در روز گذشته تغییری نکرده است. بر اساس داده‌های CoinGecko، توکن اتر در حال حاضر با 0.8 درصد کاهش قیمت در 24 ساعت گذشته با 1624.35 دلار معامله می‌شود.