ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال چه وعده هایی داده است؟

  • 22:06 1403-06-23
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

در کنفرانس بیت کوین -4.4% در نشویل، رئیس جمهور سابق ترامپ مجموعه ای از اصول و آموزش ارز دیجیتال را ارائه کرد که تفکر او را در مورد دارایی های دیجیتال و همچنین مجموعه ای از وعده ها به رای دهندگان هدایت می کند. در مورد اصول، واضح است که هر کسی که به او در مورد سیاست بیت کوین مشاوره می دهد، هم در مورد فناوری و هم فرهنگ پیرامون دارایی های دیجیتالی آگاه است. در مرحله بعد، ترامپ اظهار داشت که دلار توسط بیت کوین تهدید نمی شود، بلکه توسط سیاستمدارانی در واشنگتن دی سی که خود را مباشران ضعیف ارز ذخیره جهانی نشان داده اند، تهدید می شود. 

مصاحبه ترامپ درمورد بیت کوین

از آن زمان تاکنون، بیت کوین پیچ و تاب های زیاد و قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را پشت سر گذاشته است، از یک ارز دیجیتال ناشناخته تا تبدیل شدن به ابزاری که میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن برای پرداخت و سرمایه گذاری استفاده می کنند. کنفرانس بیت کوین 2024 همچنین افراد مشهور و مهم، از جمله سناتورهای آمریکایی ادوارد اسنودن و دونالد ترامپ، برای بحث در مورد موضوعات مختلف، از جمله نظرات قانونگذاران در مورد وعده تغییرات بزرگ اقتصاد، مورد بحث و بررسی قرار گرفتند. این اصطلاحی است که آینده روشن بیت کوین را نشان می دهد. ترامپ در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل آمریکا اعلام کرد که برای جامعه بیت کوین احترام زیادی قائل است. وی وضعیت بیت‌کوین را با سال ‌های اولیه صنعت فولاد مقایسه کرد و ادامه داد: اگر می‌خواهند آینده ارزهای دیجیتال را بسازند، باید استخراج، حمل و نقل و ساخت آمریکا را انجام دهند. اگر بیت کوین همانطور که همه می گویند به ماه برود، امیدوارم ایالات متحده بتواند بیت کوین را به ماه بفرستد.

تمجید ترامپ از بیت کوین

ترامپ بیت کوین را به عنوان یک طبقه دارایی جداگانه معرفی کرد و گفت که در کمتر از 20 سال به نهمین دارایی بزرگ در بازارهای جهانی تبدیل شده است. وی افزود: روزی بیت کوین بزرگتر از طلا خواهد شد. شما هرگز چنین چیزی را ندیده اید. ترامپ بر تاثیر ارزهای دیجیتال بر جهان و نقش کلیدی Ankhet در ارتقای همکاری بین مردم در سراسر جهان تاکید کرد. وی گفت: بیت کوین تنها پدیده در دنیای فناوری نیست. بیت کوین یک معجزه و یک دستاورد بزرگ است.

وعده های دونالد ترامپ

دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا نیز در این مراسم حضور داشت و وعده های هیجان انگیزی داد. در کنفرانس بیت کوین 2024، ترامپ وعده ایجاد یک سیستم ذخیره سازی بیت کوین برای رقابت با چین را داد و گفت که در تلاش است تا ایالات متحده را به مرکز استخراج و توزیع بیت کوین تبدیل کند. او همچنین اعلام کرد که می خواهد تمام بیت کوین های خریداری شده یا خریداری شده توسط ایالات متحده را حفظ کند و این روش را به عنوان سیاست دولت خود معرفی کند. ترامپ همچنین قول داده بود که گری جنسلر، رئیس SEC را در اولین روز ریاستش برکنار کند و به سوء استفاده او از صنعت ارزهای دیجیتال پایان دهد. به طور کلی ترامپ معتقد است که ایالات متحده نباید در رقابت در بازار ارزهای دیجیتال به سایر کشورها ببازد و سیاست دولت او باعث می شود که ایالات متحده بیت کوین و ارز دیجیتال داشته باشد. یکی از مسائل مهم در مورد ارزهای دیجیتال تاثیر ارزهای دیجیتال در اقتصاد کشورهای مختلف میباشد.

کلام آخر:
ترامپ در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه ارزهای دیجیتال شب گذشته، به تلاش‌های دولت بایدن برای تنظیم این صنعت حمله کرد و آن را "جنگ رمزنگاری" نامید، اما طرح‌های کلاهبرداری انجام شده را به رسمیت نشناخت. شکست اعتماد عمومی به ارزهای دیجیتال او همچنین قول داد در صورت بازگشت به کاخ سفید، کار را برای شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال آمریکا آسان‌تر کند. فعالان نیز از دولت ترامپ حمایت می‌کنند. رهبران و سرمایه‌گذاران متعهد شده ‌اند که میلیون ‌ها دلار به کمپین ‌های انتخاباتی و کمیته‌ های سیاسی وی اهدا کنند. در این نشست سالانه، ترامپ چندین سرمایه‌گذاری بزرگ علیه فعالان تجاری و ارز دیجیتال آمریکایی انجام داد.

منبع مقاله: forbes

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال چه وعده هایی داده است؟

در مورد ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال چه وعده هایی داده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9 + 47 = ?