مهمترین علل افزایش قیمت بیت کوین پس از سخنرانی ترامپ

  • 22:06 1403-06-25
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت بیت کوین و سیگنال ارز دیجیتال پس از راه اندازی قرارداد اعتبار شخصی (PCE) و یک روز قبل از سخنرانی رئیس جمهور ترامپ در اجلاس بیت کوین 2024 به 68000 دلار رسید. وابستگی بیت کوین به اقتصاد ایالات متحده چیز جدیدی نیست، اما آنچه اکنون می توانیم بگوییم میزان این وابستگی است. روندهای امروزی این اعتماد را بهتر از همیشه منعکس می کنند. یکی از جسورانه‌ترین پیش‌بینی ‌ها پس از سخنرانی ترامپ درباره بیت‌کوین و قیمت بیت کوین توسط دن دی روور، تحلیل‌گر مستقل بازار می‌آید. این تحلیلگر در مورد این موضوع نوشت. Rover به درستی ارزش بیت کوین را 813054 دلار تخمین زد.

اعتقاد تحلیلگران به افزایش قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار 

برخی از سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال پس از سخنرانی ترامپ شروع به فروش دارایی های خود کردند. از آن زمان، بیت کوین بین 67500 تا 68000 دلار در نوسان بوده است. با این حال، این باعث نشد که تحلیلگرانی مانند Dan Crypto و Tanaka پیش بینی کنند که بیت کوین به 100000 دلار خواهد رسید. از 26 ژوئیه، بازار بیت کوین ایالات متحده موفق شد 17.58 میلیارد دلار سرمایه جذب کند که بزرگترین رکورد ثبت شده است. این مبلغ در اوایل این ماه 14.65 میلیارد دلار بود که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران به روش‌های تولید سیگنال‌های ارز دیجیتال قبل از اعلام ترامپ است. در حال حاضر، تحلیلگران Cryptomist پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین در قالب یک کانال صعودی به 100000 دلار خواهد رسید.

عوامل تاثیرگذار روی افزایش قیمت بیت کوین 

در این قسمت از مقاله به بررسی عواملی که به افزایش قیمت بیت کوین کمک می کنند می پردازیم و توضیح کاملی در مورد هر یک از عوامل ارائه می دهیم.

سخنرانی ترامپ در مورد بیت کوین

معامله گران مشتاقانه منتظر سخنرانی ترامپ هستند و انتظار زیادی دارند که در صورت انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور، درباره برنامه استراتژیک خود برای بیت کوین از جمله ایجاد یک ذخیره ملی صحبت کند. اظهارات ترامپ در این رویداد نشان دهنده تعهد او به جنبش طرفدار رمزارزها است. برنامه های او برای اصلاح SEC و ارتقای بیت کوین هم مورد حمایت و هم انتقاد قرار گرفته است. حامیان معتقدند رویکرد او می تواند نوآوری و رشد اقتصادی را ارتقا دهد، در حالی که منتقدان می گویند این یک استراتژی برای دلسرد کردن رأی دهندگان ارزهای دیجیتال است. در همین حال، رئیس جمهور سابق از موضع قبلی خود مبنی بر اینکه بیت کوین تهدیدی برای دلار آمریکا است عقب نشینی کرد. ترامپ اکنون می‌گوید که تهدید واقعی دلار از ارزهای رمزنگاری شده ناشی نمی‌شود، بلکه از سوی دولت کنونی ایالات متحده است.

خرید عمده بیت کوین

هلدینگ دیجیتال Marathon اعلام کرد که 100 میلیون دلار بیت کوین فروخته است و دارایی های خود را به بیش از 20000 بیت کوین افزایش داده است. این شرکت همچنین قصد دارد تمام بیت کوین استخراج شده را نگه دارد و آنها را در بازار آزاد بفروشد، که نشان دهنده اعتماد قوی به ارزش آینده بیت کوین است. سوالس که در اینجا پیش می آید این است که آیا افزایش قیمت بیت کوین(BTC) در راه است؟

توصیه های ترامپ به سرمایه گذاران بیت کوین

دونالد ترامپ همچنین از مردم خواست هرگز بیت کوین نخرند. او همچنین تایید کرد که رئیس جمهور از نوآوری آمریکا و بیت کوین حمایت خواهد کرد. در همین حال، دونالد ترامپ یک طرح جسورانه ارزهای دیجیتال را اعلام کرده و قول داده است که 100 درصد از ذخایر بیت کوین آمریکا را به عنوان یک ذخیره استراتژیک حفظ کند. 

کلام آخر:
در واقع، ترامپ اولین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده است که بیت کوین را به عنوان کمک تبلیغاتی پذیرفته است و در این ماه نام او در تاریخ خواهد ماند. شکی نیست که اقتصاد آمریکا قوی است. حتی در این صورت نیز شکی نیست که این قدرت فراگیر خواهد شد و ارزهای دیجیتال اصلی جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. 

منبع مقاله: barrons

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد مهمترین علل افزایش قیمت بیت کوین پس از سخنرانی ترامپ

در مورد مهمترین علل افزایش قیمت بیت کوین پس از سخنرانی ترامپ نظر دهید
سوال امنیتی :7 + 32 = ?