با این پیشنهاد مطمئن ترید کن

# رپرتاژ آگهی - این یک محتوای تبلیغاتی است و آکادمی ارزسنج هیچ مسئولیتی در قبال محتوا، مضمون و اهداف سفارش دهنده ندارد.

  • 14:06 1403-06-30
  • زمان مطالعه:4 دقیقه

 

سرور مجازی راه حل نهایی ترید مطمئن

سرور مجازی ترید تا چه حد می‌تواند نیاز ما برای ترید را برطرف کند؟ این محصول چه امکاناتی را در اختیار ما قرار می‌دهد؟

اگر در بازار‌های مالی مشغول فعالیت هستید و دوست دارید که این فعالیت را به‌شکل حرفه‌ای جلو ببرید این مقاله برای شما است. همراه ما باشید تا از قابلیت‌های سرور مجازی ترید صحبت کنیم و چیستی آن را توضیح بدهیم.

سرور مجازی ترید چیست؟

Virtual Private Serverکه به اختصار آن راVPSمی‌گوییم به معنای سرور اختصاصی مجازی است. سرور مجازی ترید سروری اختصاصی و مجازی بوده که برای فعالیت در بازار‌های مالی بهینه شده و مخصوص همین کار است.

سیگنال ارز دیجیتال

این سرور‌ها با فرایند مجازی‌سازی قابلیت‌های جدیدی پیدا کرده‌اند و سرعت بسیار بالایی هم دارند. این سرور‌ها با تکنولوژی مجازی‌سازی حالا دیگر همیشه روشن هستند و خلاف سرور‌های فیزیکی نیاز همیشه و در هر حال در دسترس کاربر خواهند بود.

قابلیت‌ها و مزیت‌های زیادی که ترید با سرور برای کاربر ایجاد می‌کند باعث شده که بسیاری از معامله‌گران به سمت و سوی آن کشیده شوند و آن را برای معامله خود برگزینند.

ترید بایننس

معامله با سرور مجازی ترید چه مزیت‌هایی دارد؟

همان‌طور که در بخش قبل اشاره کوتاهی کردیم، استفاده از این سرور‌ها برای کاربر مزیت‌های زیادی ایجاد می‌کند. اما این مزیت‌ها چه چیز‌هایی هستند؟

آیا این مزیت‌ها آنقدر ارزش دارند که به‌خاطر آنها سرور مجازی تهیه کنیم؟ در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر درباره این موضوع حرف بزنیم.

بدون وقفه ترید کنید!

معامله‌گری و فعالیت در بازار‌های مالی شغلی است که تعطیلی ندارد. شاید بازار‌های مالی مدتی از فعالیت متوقف شوند اما تریدر‌ها همواره در تکاپو هستند تا بتوانند به محض شروع بازار فعالیت‌شان را پیش ببرند و معاملات جدید را باز کنند.

بنابراین یک مسئله مهم برای تریدر این است که در هر زمان و حالتی به بازار دسترسی داشته باشد. باVPSاین نگرانی برطرف می‌شود.

چراکه شما هر جایی که باشید می‌توانید با یک اینترنت حداقلی به سرور خود متصل شوید و از امکانات پایدار سرور استفاده کنید. سرور مجازی حتی می‌تواند زمانی که شما به برق دسترسی ندارید و آنلاین نیستید در نقش یک فریم‌ورک آنلاین عمل و نیاز شما را برطرف کند.

رهایی ازSlippageبا سرور مجازی

Slippageدر واقع مفهومی است که به تاخیر بین ثبت سفارش و انجام معامله اشاره می‌کند. اگر تریدر حرفه‌ای باشید احتمالا متوجه این موضوع در برخی از پلتفرم‌ها شده‌اید.

سیگنال ارز دیجیتال

این‌که شما سفارشی را ثبت می‌کنید اما معامله با تاخیر انجام می‌شود. این مشکل برای تریدر‌ها می‌تواند تبدیل به یک بحران شود. چراکه تغییر قیمت در بازار‌های مالی لحظه‌ای است و نمی‌توان چنین تاخیر‌هایی را قابل قبول دانست. تریدر‌هایی که از سرور استفاده می‌کنند کمترین تاخیر را در معامله‌شان تجربه خواهند کرد.

امنیت بالا با سرور مجازی

مهم‌ترین دلیل کاربران برای استفاده از سرور مجازی ترید امنیت آن است. سرور‌های مجازی به‌طور ذاتی ساختارشان محدودیت‌هایی برای دسترسی امنیتی کاربران ایجاد می‌کند و امکان استفاده از توزیع‌های لینوکس برای آنها وجود دارد که آسیب‌پذیری را به کمترین حد خود می‌رساند.

معمولا شرکت‌های میزبان برای امنیت بیشتر به فریم‌ورک سرور‌ها فایروال و آنتی‌ویروس اضافه می‌کنند تا به‌لحاظ امنیتی مشکلی حاصل نشود. سرور مجازی امن‌ترین روش نسبت به سایر روش‌های آی‌پی برای تریدینگ است.

 

چه زمانی باید از سرور مجازی برای ترید استفاده کنیم؟

بسیاری فکر می‌کنند که سرور مجازی مخصوص افراد حرفه‌ای است و همه به آن نیازی ندارند. اما در حقیقت این‌طور نیست. شما می‌توانید از همان ابتدای کار خود با یک هزینه معقول حرفه‌ای شروع کنید و امکانات حرفه‌ای هم در اختیار داشته باشید.

شما می‌توانید به مرور زمان منابع بیشتری برای سرور خود تهیه کنید و سطح کاری را بالاتر ببرید. اما سرور مجازی چیزی نیست که مخصوص حرفه‌ای‌ها و افرادی که سال‌هاست در بازار مشغول به فعالیت هستند باشد. البته توصیه ما این است که اگر درحال آموزش هستید اکنون فرصت مناسب برای خرید این سرورها نیست؛ بهتر است زمانی آنها را تهیه کنید که قصد ورود به بازار و درآمدزایی از آن را دارید.

Vpn وVpsچه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

زمانی که بحث آی‌پی ثابت برای معامله و ترید پیش می‌آید ممکن تقابل طرفداران وی‌پی‌ان با سرور مجازی را شاهد باشید. تنها دلیل استفاده از وی‌پی‌ان همان آی‌پی ثابتی است که در اختیار شما قرار می‌دهد. البته همه وی‌پی‌ان‌ها چنین آپشنی ندارند و شما باید برای وی‌پی‌انی با آی‌پی ثابت هزینه بیشتری بپردازید.

سرور مجازی امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. امنیت بیشتری دارد و توان آن در برابر حملات بسیار بیشتر از وی‌پی‌ان است. وی‌پی‌ان هزینه کمتری دارد چون تنها قابلیت آن تونل‌کردن مسیر‌های وب است. شما در سرور مجازی قابلیت‌های بسیار بیشتری خواهید داشت.

پشتیبانی سرور مجازی ترید تا چه حد مفید است؟

سرور‌ها می‌توان با دسته‌بندی‌ها زیادی مشخص کرد. برای نمونه برخی از سرور‌ها بدون پشتیبانی هستند تا افرادی که به دانش سرور تسلط دارند به‌صورت آزادانه از امکانات آن استفاده کنند. برای ترید بهتر است از سرویس‌های دارای پشتیبانی کمک گرفته شود تا کار ساده‌تر پیش برود.

پشتیبانی به‌طور کلی مزیت‌های زیادی برای شما به‌عنوان یک تریدر خواهد داشت. چراکه بسیاری از امکانات مانند بک‌آپ‌گیری، تنظیمات کنترل پنل، تنظیمات حرفه‌ای، شخصی‌سازی و بسیاری موارد دیگر برعهده پشتیبان هاستینگ خواهد بود.

سرور‌های بدون پشتیبان هزینه کمتری دارند اما مناسب تریدر‌ها نیستند. چون سرور ممکن است در میانه مسیر به مشکلات زیادی برخورد که حل آنها تنها به دست فردی متخصص ممکن خواهد بود.

سرور مجازی ترید

بهترین مکان برای تهیه سرور مجازی کجاست؟

شرکت‌های زیادی هستند که می‌توانند شما را در زمینه خریدسرور مجازی تریدراهنمایی کنند اما یکی از بهترین‌های آنها دیاکو وب است. این شرکت فعالیتش را از سال 1391 آغاز کرد و از همان ابتدا نیز بهترین ابزار‌های مجازی‌سازی و میزبانی وب را در اختیار کاربران قرار داد.

برند‌های زیادی تا به امروز با دیاکو وب همکاری کرده‌اند و نسبت به خدمات آن رضایت داشته‌اند. شما نیز اگر تریدری هستید که به چنین خدماتی برای معاملات خود نیاز دارید می‌توانید با مراجعه به وبسایت دیاکو وب خدمات مختلف آنها را ببینید و بهترین سرور ممکن را برای خود انتخاب کنید.

جمع‌بندی

سرور مجازی ترید گزینه ای عالی برای تریدر‌هایی است که می خواهند علاوه‌بر تغییر آی‌پی از امکانات دیگری نیز بهره‌مند شوند. سرور مجازی را می‌توان از همان ابتدای کار تهیه کرد و به مرور زمان منابعش را ارتقا داد. این سرور‌ها دارای مزیت‌های زیادی هستند و همین هم باعث شده که امروز بسیاری از معامله‌گران به سمت آنها کشیده شوند. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. برای تهیه سرور تنها کافی‌است سری به وبسایت دیاکو وب بزنید.

# رپرتاژ آگهی - این یک محتوای تبلیغاتی است و آکادمی ارزسنج هیچ مسئولیتی در قبال محتوا، مضمون و اهداف سفارش دهنده ندارد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!
جادوی رمزارزها

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کاملدر یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

تبلیغات در ارزسنج