چرا بیت کوین(BTC) باید به بالای 35 هزار دلار برسد؟

  • 12:02 1403-02-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

رسیدن قیمت بیت کوین به بالای 35 هزار دلار؛ ماندن بیت کوین زیر 35 هزار دلار می تواند خطرناک باشد! قیمت بیت کوین چگونه تثبیت می شود؟ چه عواملی قیمت بیت کوین را بالا می برند. بیت کوین با چه مقاومت هایی روبرو است؟ آیا بیت کوین توان کافی برای شکستن مقاومت های خودش را دارد؟ چرا باید بیت کوین به بالای 35000 هزار دلار برسد؟ آیا بیت کوین زیر 35 هزار دلار باشد، ریزش می کند؟
بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال کاربردی و پایه ای است که ستون فقرات بازار رمز ارزها به این رمز ارز بستگی دارد. قیمت تمامی ارزهای دیجیتال وابسته به بیت کوین است. بنابراین، اگر قیمت بیت کوین بالا رود، قیمت سایر رمز ارزها نیز بالا می روند. توصیه می کنیم تا با کاربردهای ارز بیت کوین آشنا شوید تا به ارزش این رمز ارز پی ببرید و بهترین تصمیم را برای خرید بیت کوین بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم، به بررسی قرار گرفتن بیت کوین بالای سطح 35 هزار دلار بپردازیم و مقاومت های پیش روی بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم.

تجزیه و تحلیل وضعیت بیت کوین(Bitcoin)

مقاومت بیت کوین

جالب است بدانید ارز دیجیتال بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب در قیمت 34200 دلار توسط تریدرها خرید و فروش می شود و انتظار می رود چند روزی در این ناحیه نوسان کند. با تجزیه و تحلیل بیت کوین می توان متوجه شد که روند صعودی بیت کوین به پایان خود نزدیک می شود و ممکن است بیت کوین اصلاح قیمتی را شروع کند و به سمت حمایت 34 هزار دلاری نزدیک شود. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید نمودار بیت کوین را مشاهده کنید و مقاومت ها و حمایت های مهم این رمز ارز را مشخص کنید.
با تجزیه و تحلیل بیت کوین متوجه می شوید که بیت کوین در چه روندی قرار دارد و می تواند در آینده چه حرکاتی را انجام دهد. خیلی از تحلیلگران آینده درخشانی را برای بیت کوین تصور می کنند. اگر به تقویم بازار کریپتو نگاه کنید، متوجه می شوید که داریم به هاوینگ بیت کوین نزدیک می شویم. این رویداد روند صعودی بیت کوین را تقویت می کند و احتمالا رشد قیمت بیت کوین در آینده نیز ادامه پیدا کند.

چرا باید قیمت بیت کوین به بالا 35 هزار دلار برسد؟

مقاومت بیت کوین

طبق تحلیل هایی که روی ارز دیجیتال بیت کوین انجام شده است، می توان متوجه شد که اگر بیت کوین زیر ناحیه 35000 هزار دلار قرار بگیرد، ممکن است یک اصلاح قیمتی انجام شود و بیت کوین به سمت قیمت های پایین تر حرکت کند. بیت کوین مدتی است در حوالی قیمت 34000 هزار دلار معامله می شود و زمان آن رسیده است تا به یک سمت حرکت کند. تحلیلگران انتظار دارند بیت کوین بتواند مقاومت 35 هزار دلار را به سمت بالا بشکند. داده ها نیز نشان می دهند قدرت خریداران و گاوهای بیت کوین در حال افزایش است که همین مسئله باعث می شود تا صعود بیت کوین ادامه پیدا کند و بیت کوین به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند.
اگر چارت بیت کوین را بررسی کنید، متوجه می شوید که بیت کوین دارای مقاومت ها و حمایت های مهمی است و به این نقاط واکنش نشان می دهد. یکی از حمایت هایی که بیت کوین می تواند به آن واکنش نشان دهد، نقطه 34 هزار دلار است. اگر بیت کوین اصلاح قیمتی انجام دهد، باید بتواند از ناحیه 34000 هزار دلار به سمت بالا برگردد. در غیر این صورت ممکن است ریزش گسترده ای در مارکت مشاهده کنیم. همچنین اولین مقاومت بیت کوین، محدوده 35500 دلار است که در صورت شکست آن به سمت مقاومت بعد یعنی 36200 حرکت می کنیم. به طور کلی ماندن بیت کوین زیر 35000 هزار دلار می تواند آسیب پذیر باشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم، به بررسی قرار گرفتن بیت کوین بالای 35 هزار دلار بپردازیم و مقاومت ها و حمایت های بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین اکنون در حوالی قیمت 34000 هزار دلار خرید و فروش می شود و باید بتواند به بالای قیمت 35000 دلار برسد و در آنجا تثبیت دهد، وگرنه یک اصلاح قیمتی انجام می دهد و به سمت حمایت 34000 هزار دلار حرکت می کند. از جمله از مهم ترین مقاومت های بیت کوین می توان به محدوده 35500 دلار و 36200 دلار اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا بیت کوین(BTC) باید به بالای 35 هزار دلار برسد؟

در مورد چرا بیت کوین(BTC) باید به بالای 35 هزار دلار برسد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+40 = ?