پیش بینی قیمت 44000 هزار دلاری برای بیت کوین

  • 09:02 1403-02-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیش بینی قیمت 44000 هزار دلاری برای بیت کوین! آیا تایید صندوق قابل معامله بیت کوین یا همان ETF می تواند باعث شود تا بیت کوین به سطح 44 هزار دلار برگردد؟ آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است؟ تاثیر تایید ETF بیت کوین روی قیمت بیت کوین چیست؟ مقاومت های پیش روی بیت کوین کدامند؟
امروزه خبرهای زیادی پیرامون ETF بیت کوین منتشر می شوند و همانطور که در جریان هستید، قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به دنبال تایید ETF بیت کوین شرکت بلک راک رشد قیمتی چشمگیری را تجربه کرده است. روند صعودی بیت کوین همچنان ادامه دارد و اگر بیت کوین بتواند مقاومت های پیش روی خودش را رد کند، می تواند به قیمت های بالاتر نیز دست پیدا کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تاثیر ETF بر قیمت بیت کوین بپردازیم و پیش بینی قیمت 44000 هزار دلاری برای قیمت بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم.

تاثیر ETF بر قیمت بیت کوین چیست؟

صندوق قابل معامله بیت کوین

ETF به صندوق قابل معامله بیت کوین گفته می شود که امروزه به یکی از بحث های داغ بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. ETF بیت کوین با این هدف راه اندازی شد تا فرایند سرمایه گذاری روی بیت کوین آسان شود و افرادی که توانایی تحمل ریسک را ندارند، بدون هیچ ریسکی روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند و از نوسانات و تغییرات قیمت بیت کوین سود زیادی به دست بیاورند. بنابراین، می توان گفت که تایید ETF بیت کوین باعث می شود تا تقاضا برای بیت کوین افزایش پیدا کند و قیمت BTC بالا رود.
برای افرادی که به دنبال روش سنتی و غیرمستقیم برای خرید بیت کوین هستند تا از نوسانات قیمت این رمز ارز سود کسب کنند، صندوق قابل معامله یا ETF بیت کوین می تواند گزینه خوبی محسوب شود. به طور کلی، بازدهی سرمایه گذاری غیرمستقیم و مستقیم روی بیت کوین می تواند برابر باشد. پذیرش و تایید ETF بیت کوین به عنوان یکی از عواملی شناخته می شود که می تواند قیمت بیت کوین را به ماه برساند. اگر شرکت های سرمایه گذاری، ETF بیت کوین تایید کنند و امکان معامله در این صندوق ها فراهم شود، بیت کوین می تواند به قیمت های بالاتری برسد.

پیش بینی قیمت 44000 هزار دلاری برای قیمت بیت کوین

صندوق قابل معامله بیت کوین

در بحبوحه افزایش قیمت بیت کوین، تحلیلگران پیش بینی های مختلفی درباره قیمت بیت کوین ارائه کردند که برخی از این تحلیل ها باید مورد بررسی قرار بگیرند. شرکت QCP Capital نیز یکی از شرکت های فعال در حوزه کریپتو است که پیش بینی قیمت بیت کوین را در پلتفرم X منتشر کرده است. این شرکت انتظار دارد که از طریق نوسانات قیمت بیت کوین، سود زیادی کسب کند. همچنین این شرکت پیش بینی کرده است که بیت کوین می تواند به سطح قیمت 44000 هزار دلار برگردد و معامله گران وارد سود شوند.
شرکت QCP Capital معتقد است که صندوق قابل معامله بیت کوین یا همان ETF در سال 2024 تایید می شود. سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) نیز احتمالا از ترجیح دادن یک شرکت برای جلوگیری از تصاحب بخش بزرگی از مشتریان و حجم معاملات توسط شرکت بلک راک یا سایر مدیران دارایی، مانند زمانی که ETF بیت کوین آینده تصویب شد، اجتناب خواهد کرد. بیت کوین در حال حاضر با مقاومت 35000 هزار دلاری درگیر است و اگر بتواند این مقاومت را به سمت بالا بشکند، می تواند به قیمت های بالاتر برسد. همچنین مقاومت های دیگری نیز تا قیمت 44000 هزار دلار وجود دارند که بیت کوین باید بتواند از این مقاومت ها نیز عبور کند. با در نظر گرفتن افزایش قیمت بیت کوین بعد از تایید ETF آیا بیت کوین به قیمت 56 هزار دلار حرکت می کند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تاثیر ETF بر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و پیش بینی قیمت 44000 هزار دلاری را برای بیت کوین مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، پذیرش ETF بیت کوین می تواند تاثیر قابل توجهی روی قیمت بیت کوین بگذارد. همانطور که در جریان هستید، بیت کوین توانست یک رشد 15 درصدی را تجربه کند و به مرز 35 هزار دلار برخورد کند. اکنون بیت کوین در قیمت 34500 دلار خرید و فروش می شود و با مقاومت 35 هزار دلار درگیر است و انتظار می رود بتواند این مقاومت را رد کند. شرکت QCP Capital یکی از شرکت های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال است که پیش بینی کرده است بیت کوین می تواند قیمت 44000 هزار دلار را پس بگیرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد پیش بینی قیمت 44000 هزار دلاری برای بیت کوین

در مورد پیش بینی قیمت 44000 هزار دلاری برای بیت کوین نظر دهید
سوال امنیتی :8+69 = ?