آیا بیت کوین(BTC) می تواند قیمت 34000 دلار را حفظ کند؟

  • 09:02 1403-02-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا بیت کوین می تواند قیمت 34 هزار دلار را حفظ کند؟ آیا سطح 34 هزار دلار به عنوان مقاومت بیت کوین عمل می کند؟ چرا بیت کوین دوباره قیمت 34 هزار دلار را پس گرفت؟ قیمت بیت کوین در آینده چند خواهد شد؟ آیا شما پیش بینی خاصی برای آینده این رمز ارز دارید؟ تحلیلگران درباره مقاومت بیت کوین در سطح 34000 هزار دلار چه می گویند؟ چرا باید به رشد قیمت بیت کوین امیدوار بود؟
بیت کوین که ملقب به پادشاه ارزهای دیجیتال است، یکی از دارایی های برتر در بازار است که اکثر سرمایه گذاران و معامله گران مقداری بیت کوین در ولت های خودشان دارند. بیت کوین از آن دسته رمز ارزهایی است که تحلیلگران هیچ موقع درباره آینده آن ناامید نبودند و نیستند. بیت کوین می تواند در سال های آینده به دلایل مختلفی رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند و قیمت های فعلی خاطره می شوند. اکنون در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین در قیمت 34020 دلار معامله می شود و خیلی از تحلیلگران پیش بینی کردند که بیت کوین می تواند قیمت 34 هزار دلاری را حفظ کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند صعودی بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی حفظ قیمت 34000 هزار دلاری بیت کوین بپردازیم.

روند صعودی بیت کوین؛ رشد BTC تا کجا ادامه دارد؟

پیش بینی قیمت بیت کوین

بیت کوین به تازگی وارد یک روند صعودی شده است و در حال افزایش قیمت است. نمی توان به طور دقیق گفت که رشد بیت کوین(BTC) تا کجا ادامه دارد، ولی با تجزیه و تحلیل می توان مقاومت های مهمی را تشخیص داد که اگر بیت کوین بتواند این مقاومت ها را رد کند، می تواند به رشد خود ادامه دهد، ولی اگر بیت کوین قدرت کافی برای شکستن مقاومت ها را نداشته باشد، یک اصلاح قیمتی را انجام می دهد و بعدا رشد می کند. دلیل این رشد اخیر بیت کوین نیز خبرهای مثبت پیرامون تایید ETF بیت کوین است. احتمالا ETFهای بیت کوین به زودی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) تایید شوند که اگر این کار انجام شود، بیت کوین رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه می کند.
تحلیلگران و تریدرهای بازار پیش بینی کردند که رشد بیت کوین می تواند ادامه دار باشد. در صورتی که هیچ خبر خاصی منتشر نشود و معامله گران همچنان به جمع آوری و خرید بیت کوین ادامه دهند. بیت کوین هم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 34020 دلار معامله می شود. انتظار می رود بیت کوین بتواند از مقاومت فعلی خود خارج شود و به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند. با مطرح شدن این موضوع این سوال پیش می آید که آیا بیت کوین دوباره می تواند به 60000 هزار دلار برسد؟

حفظ قیمت 34000 هزار دلاری بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین در همین چند هفته اخیر نوسانات زیادی را تجربه کرده است و خیلی بالا و پایین شده. بیت کوین که توانسته بود به دلیل انتشار خبر پذیرش ETF بیت کوین شرکت بلک راک به مرز 35000 هزار دلار برسد، دیروز یک ریزشی کرد و قیمت آن به پایین سطح 34 هزار دلار سقوط کرد. ولی کمی نگذشت که دوباره توانست سطح 34000 هزار دلار را پس بگیرد. برخی از تحلیلگران می گویند که سطح 34 هزار دلار به عنوان مقاومت بیت کوین عمل می کند و اگر شکسته شود به سمت قیمت های 37000 تا 38000 دلار حرکت می کند.
عوامل زیادی روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارند که از جمله از این عوامل می توان به عرضه و تقاضا و هاوینگ بیت کوین اشاره کرد. هرچقدر تقاضا برای خرید بیت کوین بیشتر باشد، قیمت BTC افزایش پیدا می کند. همچنین به نزدیک شدن به رویداد نصف شدن بیت کوین، هاوینگ به عنوان یکی از معیارهای مهم در پیش بینی قیمت Bitcoin زیر نظر گرفته می شود.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند صعودی بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی حفظ قیمت 34000 هزار دلاری بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، تحلیلگران و تریدرهای بازار پیش بینی کردند که رشد بیت کوین می تواند ادامه دار باشد. در صورتی که هیچ خبر خاصی منتشر نشود و معامله گران همچنان به جمع آوری و خرید بیت کوین ادامه دهند. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب در قیمت 34020 خرید و فروش می شود و اگر بیت کوین بتواند مقاومت فعلی خودش را رد کند، می تواند به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین(BTC) می تواند قیمت 34000 دلار را حفظ کند؟

در مورد آیا بیت کوین(BTC) می تواند قیمت 34000 دلار را حفظ کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+41 = ?