چرا همستر پیشنهاد سرمایه گذاری خطیر را نمیپذیرد؟

  • 08:06 1403-06-29
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

تیم Hamster Combat در اطلاعیه جدیدی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که علیرغم دریافت چندین پیشنهاد از شرکت های سهامی بزرگ، همه پیشنهادات خود را رد کرده اند. تیم Hamster Combat در اطلاعیه جدیدی در کانال تلگرامی آموزش ارز دیجیتال خود اعلام کرده است که علیرغم دریافت چندین پیشنهاد از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری خطرپذیر، تمامی پیشنهادات خود را رد کرده اند. همستر کامبت قصد دارد توکن HMSTR را فقط به بازیکنان عرضه کند و تنها راه دریافت این توکن بازی و تعامل با اپلیکیشن است. تیم مبارزه با همستر ضمن انتقاد از پروژه‌های دیگری که بیشتر استدلال‌های خود را به سرمایه‌گذاران خطرپذیر ارائه می‌کنند. وی تنها راه خرید توکن همستر کامبت را خرید آن از سایر کاربران پس از ورود به صرافی ها عنوان کرد.

چه سرنوشتی در انتظار همستر کمبت است؟

در دنیای پر جنب و جوش بازی های تلگرام Tap to Arena، Hamster Combat این روزها بعد از NatCoin به دومین بازی محبوب تبدیل شده است.  Hamster Combat که در 6 آوریل 1403 راه اندازی شد، توانست توجه زیادی را به خود جلب کند و تنها در 11 روز پس از راه اندازی به رکورد شگفت انگیز یک میلیون کاربر دست یابد. این بازی به اکثر سرمایه گذاری ها برای جلوگیری از بزرگترین کلاهبرداری های ارز دیجیتال پاسخ منفی داده است. به طور خلاصه، همستر کمبت یک بازی تلگرامی است که در آن کاربر نقش مدیر عامل یک صرافی ارز دیجیتال را بر عهده می گیرد. 

آینده ارز دیجیتال همستر کمبت

جامعه بزرگ کاربران همستر کامبت و نفوذی که در شبکه های اجتماعی مختلف داشته، آینده ارز دیجیتال همستر را که با توکن HMSTR عرضه می شود، روشن و امیدوارکننده کرده است. با این حال، باید توجه داشت که هنوز نکات مبهم زیادی در مورد این پروژه ارز دیجیتال وجود دارد. آینده توکن همستر نامشخص است و سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال ریسک های زیادی را به همراه دارد. مهمترین دلیل این ابهام این است که این پروژه هنوز یک چرخه تجاری مشخص برای ایجاد ارزش برای ارز دیجیتال همستر کمبت ارائه نکرده است. عدم شفاف سازی این نکته در بلندمدت بر قیمت ارز دیجیتال همستر تاثیر می گذارد.

پیش بینی قیمت ارز همستر 

طبق گمانه زنی های اولیه، کل عرضه همستر کوین 10 میلیارد توکن خواهد بود. اگرچه تعداد کل این ارز دیجیتال هنوز مشخص نشده و خرید و فروش همستر کمبت آغاز نشده است، اما برخی از تحلیلگران و وب سایت ها پیش بینی کرده اند که قیمت ارز دیجیتال همستر افزایش یابد. تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، پروژه همستر را به دلیل نوآوری جدید در میان بازی های تلگرام، رشد سریع کاربران و پتانسیل جذب کاربران در آینده، پروژه ای امیدوارکننده می دانند. از سوی دیگر، فقدان یک برنامه روشن و هوشمند برای ایجاد ارزش و ایجاد تقاضا برای ارز دیجیتال Hamster Combat می تواند خطرات سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال را در آینده افزایش دهد. سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا بزرگ ترین فاجعه کریپتو در راه است؟

آیا می توان روی سکه همستر سرمایه گذاری کرد؟

با دانستن اینکه رفتار قیمت و تأثیر لیست توکن بر کل بازار این ارز دیجیتال هنوز مشخص نشده است، روی سکه همستر سرمایه گذاری کنید. یعنی باید کمی صبر کرد و چند ماه پس از عرضه در بازار توکن HMSTR تعادل بین عرضه و تقاضا را دید و سپس تصمیم به سرمایه گذاری گرفت.

کلام آخر:
همستر کامبت اولین پروژه تلگرامی است که رکورد قابل توجهی از نظر جذب کاربر به ثبت رسانده و تعداد کاربران آن به بیش از 150 میلیون رسیده است. تحلیلگران بر این باورند که جامعه همستر روز به روز در حال رشد است و روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد. با این حال، هنوز باید منتظر واکنش بازار به لیست سکه همستر کمبت و برنامه های آینده تیم توسعه باشیم. خرید و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال همستر تنها به تحقیقات و تصمیمات شما بستگی دارد. 

منبع مقاله: cryptotimes

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا همستر پیشنهاد سرمایه گذاری خطیر را نمیپذیرد؟

در مورد چرا همستر پیشنهاد سرمایه گذاری خطیر را نمیپذیرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1 + 94 = ?