ورودی های ETF  بیت کوین بلک راک چگونه تغییر میکند؟

  • 01:06 1403-06-18
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بلک راک بزرگترین افزایش یک روزه خود در چهار ماه گذشته را با سرمایه بیش از 523 میلیون دلار در روز دوشنبه ثبت کرد. طبق داده های وب سایت هی آپولو، این شرکت با نماد "IBIT" معامله می کند. در 22 جولای، او 7759 بیت کوین به ارزش بیش از 523 میلیون دلار فروخت. این جریان ها کل دارایی های تحت مدیریت IBIT را به 333000 BTC (معادل 22 میلیارد دلار) می رساند که میتواند روی قیمت بیت کوین هم موثر باشد. باید بدانید که این هفتمین شماره سالانه IBIT است.

ETF  بیت کوین بلک راک چیست؟

ETF بیت کوین معرفی شده توسط بلک راک به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا بدون خرید مستقیم بیت کوین در بیت کوین سرمایه گذاری کنند. این نوع ETF، یک ابزار مالی با استفاده از روش‌های تولید سیگنال‌های ارز دیجیتال که تحت قوانین بازار سهام عمل می کند، به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا از طریق قراردادهای آتی بیت کوین و سایر ابزارهای مالی سود ببرند. بلک راک، یکی از بزرگترین شرکت های مدیریت دارایی در جهان، قصد دارد این ETF را ایجاد کند. جذب سرمایه گذاران و ارتقای دسترسی به بازار ارزهای دیجیتال. این حرکت BlackRock نشان دهنده تمایل روزافزون شرکت های بزرگ برای پذیرش و سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال است.

مزایای ETF بیت کوین شرکت بلک راک

با توجه به موقعیت و شهرت بلک راک، ایجاد و پردازش ETF بیت کوین از طریق آن مزایای بسیاری را ارائه می دهد که مهمترین آنها را در ادامه شرح خواهیم داد. افزایش دسترسی: صندوق بیت کوین بلک راک، ارز دیجیتال BTC را در اختیار سرمایه گذاران بیشتری قرار می دهد. در نتیجه، سرمایه گذاران سنتی بیشتری به سمت بیت کوین می روند و پذیرش جهانی به طور چشمگیری افزایش می یابد. یکی از سوالات در مورد ETF های بیت کوین این است که آیا ETF ها باعث نابودی بیت کوین می شوند؟

افزایش امنیت سرمایه گذار

با پیشنهاد شرکت های بزرگی مانند BlackRock برای ایجاد ETF بیت کوین، قانونگذاران به ایجاد یک چارچوب شفاف برای بازار ارز دیجیتال روی آورده اند. در نتیجه، ما شاهد ایجاد فضای امن برای تعامل مردم با دنیای ارزهای دیجیتال خواهیم بود که به افزایش ثبات و تضمین طول عمر آن کمک می کند.

افزایش نوسانات

در حالی که صندوق بیت کوین بلک راک ممکن است منجر به افزایش اندازه و سرمایه بازار بیت کوین شود، خریدهای ناگهانی یا در مقیاس بزرگ توسط موسسات مالی ممکن است نوسانات کلی بازار بیت کوین را افزایش داده و منجر به شکست شود. این منجر به کل بازار ارزهای دیجیتال می شود.

تاثیر مثبت روی ارزهای دیجیتال دیگر

در دنیای ارزهای دیجیتال، افزایش قیمت بیت کوین اغلب منجر به افزایش ارزش سایر ارزهای دیجیتال می شود که بعداً در اخبار نیز مشاهده شد. . اطلاعاتی در مورد ETF بیت کوین بلک راک منتشر شده است. علاوه بر این، موفقیت و پذیرش سرمایه‌گذاران از این نوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری منجر به ایجاد EFTهای اتریوم شد. در اینجا لازم به ذکر است که یکی از مسائل مهم اخیر در بازار ارز دیجیتال بررسی عوامل موثر در کاهش قیمت بیت کوین است.

چه آینده ‌ای در انتظار بلک راک و EFT بیت کوین آن است؟

بلک راک یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری است که بسیاری از سهام شرکت های بزرگ مانند اپل و آمازون را در اختیار دارد. طبق آمار، تا پایان سال 2023، بلک راک بزرگترین مدیر دارایی جهان با 10 تریلیون دارایی تحت مدیریت (AUM) خواهد بود. یکی از جدیدترین صندوق های سرمایه گذاری این شرکت، IBIT، یک ETF بیت کوین است. این کیف پول به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که بیت کوین را بدون دردسر نگهداری یا نگهداری ایمن بیت کوین بخرند و بفروشند. با شهرت بلک راک و تعداد زیاد مشتریان، این حرکت بازار بیت کوین را برای افراد بیشتری در دسترس قرار می دهد و EFT بیت کوین بلک راک تاثیر قابل توجهی داشته است. 

کلام آخر:
بلک راک یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری در جهان است که طیف گسترده ای از خدمات مالی را به سرمایه گذاران فردی و شرکتی ارائه می دهد. به طور کلی، بلک راک به دنبال گسترش حضور خود در صنعت است. مدیرعامل بلک راک به طور خاص به امکان راه اندازی یک ETF نقطه ای اتریوم در آینده اشاره کرد. تاکنون، توسعه و راه ‌اندازی ETF بیت‌کوین بازخورد مثبت و علاقه را برای تقریباً همه این ۱۱ شرکت به همراه داشته است.

منبع مقاله: blackrock

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ورودی های ETF  بیت کوین بلک راک چگونه تغییر میکند؟

در مورد ورودی های ETF  بیت کوین بلک راک چگونه تغییر میکند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8 + 80 = ?