آیا جک دورسی 44 میلیون دلار سود از بیت کوین کسب کرده است؟

  • 12:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

سود 44 میلیون دلاری جک دورسی از بیت کوین؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید جک دورسی در سه ماهه سوم سال چقدر درآمد داشته است؟ بخش بزرگی از درآمد جک دورسی از کجا تامین می شود؟ آیا جک دورسی روی ارز اتریوم نیز سرمایه گذاری کرده است؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا با جک دورسی که یکی از بزرگان بازار ارز دیجیتال است، آشنا هستید. جک دورسی مدیر عامل شرکت بلاک است و از رمز ارز بیت کوین و بازار کریپتو حمایت می کند. به طور کلی می توان گفت این شخص یکی از سرمایه گذاران بزرگ بیت کوین است که توانسته سود زیادی از سرمایه گذاری روی این رمز ارز کسب کند. اخیرا گزارش درآمد خودش را منتشر کرده است که و در آن به سود 44 میلیون دلاری خود از بیت کوین اشاره کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، شما را با جک دورسی که یکی از بزرگان ارز دیجیتال است آشنا کنیم و به بررسی سود 44 میلیون دلاری جک دورسی از بیت کوین بپردازیم.

جک دورسی کیست؟

سود جک دورسی از بیت کوین

در کنار تاثیر ارزهای دیجیتال در اقتصاد کشورهای مختلف افرادی هم هستند که میتوانند روی بازار ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارند. جک دورسی یکی از بزرگان بازار ارز دیجیتال است که مدیر عامل شرکت توییتر و به انجام کارهای عجیب و غریب معروف است. جک دورسی یکی از شخصیت های تاثیرگذار در بازارهای مالی به ویژه بازار رمز ارزها است که توانست در سال 2006 شبکه اجتماعی توییتر را راه اندازی کند. جک دورسی با تاسیس توییتر به یکی از ثروتمندترین افراد در دنیا تبدیل شد و توانست در بازارهای مالی مختلفی سرمایه گذاری کند. جک دورسی به بیت کوین و سایر رمز ارزها علاقه نشان داده است و روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده است.
بهتر است بدانید امروزه بخش عمده ای از درآمد جک دورسی را سود ناشی از بیت کوین تشکیل می دهد. همچنین جک دورسی شرکت خدمات مالی بلاک را اداره می کند و در سال 2023 ثورت خالص جک دورسی، 3 میلیارد دلار تخمین زده شده است. جک دورسی زندگی جالبی دارد و با ایلان ماسک که یکی از چهره های شناخته شده در بازار ارزهای دیجیتال است،ارتباط خوبی دارد. جک دورسی در سال 2021 از سمت مدیر عامل توییتر کناره گیری کرد و از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک حمایت کرد.

سود 44 میلیون دلاری جک دورسی از بیت کوین

سود جک دورسی از بیت کوین

توجه داشته باشید که جک دورسی که مدیر عامل شرکت خدمات مالی بلاک(Block) است، اخیرا گزارش مالی خود را در سه ماهه سوم سال 2023 منتشر کرده است. در این گزارش آمده است که جک دورسی توانسته 5.62 میلیارد دلار درآمد کسب کند که 44 میلیون دلار این درآمد از سود سرمایه گذاری روی بیت کوین به دست آمده است. جک دورسی مدت ها است که در بازار رمز ارزها فعالیت دارد و از حامیان بزرگ بیت کوین شناخته می شود.
به طور کلی درآمد بیت کوین تقریبا 43 درصد از درآمد 5.6 میلیارد دلاری شرکت بلاک را تشکیل می دهد. بهتر است بدانید، رشد شرکت های فین تک در سه ماهه سوم نیز به دلیل تقاضای قوی مصرف کنندگان و هزینه های مثبت بود. سود ناخالص بیت کوین جک دورسی به 44 میلیون دلار رسید که 22 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و این شرکت 2.24 میلیارد دلار بیت کوین به مشتریان از طریق Cash App فروخت. سود ناخالص بیت کوین این شرکت 2 درصد از درآمد بیت کوین بود. همچنین این شرکت ادعا کرد که افزایش درآمد بیت کوین به دلیل افزایش میانگین قیمت بیت کوین(BTC) در بازار و میزان فروش بیت کوین به مشتریان بوده است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، شما را با جک دورسی که یکی از بزرگان بازار ارز دیجیتال است آشنا کنیم و به بررسی سود 44 میلیون دلاری جک دورسی از بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، جک دورسی یکی از حامیان ارز دیجیتال بیت کوین است که اخیرا گزارش درآمد سه ماهه سوم خودش را منتشر کرده است. جک دورسی در این گزارش به درآمد 5.62 میلیارد دلاری خود اشاره کرده است که 44 میلیون دلار این درآمد ناشی از سود سرمایه گذاری روی بیت کوین تشکیل شده است. میزان سودی که جک دورسی از بیت کوین کسب کرده است، نسبت به سال گذشته 22 درصد افزایش پیدا کرده است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا جک دورسی 44 میلیون دلار سود از بیت کوین کسب کرده است؟

در مورد آیا جک دورسی 44 میلیون دلار سود از بیت کوین کسب کرده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+39 = ?