مذاکره SEC با گری اسکیل درباره ETF بیت کوین

  • 08:02 1403-02-25
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

مذاکره SEC با گری اسکیل درباره ETF بیت کوین؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما ETF بیت کوین شرکت گری اسکیل تایید می شود؟ در این مذاکره درباره چه مسائلی حرف زده شد؟ آیا شرکت گری اسکیل می تواند در دادگاه خود پیروز شود؟ تایید شدن ETF شرکت گری اسکیل چه تاثیری بر بازار ارزهای دیجیتال می گذارد؟ ETF شرکت گری اسکیل چگونه خواهد بود؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، متوجه شده اید که مدتی است تایید شدن صندوق های قابل معامله بیت کوین یا همان ETF باعث شدند تا بازار رمز ارزها وارد یک روند صعودی شود و قیمت ارزهای دیجیتال بالا روند. شرکت های سرمایه گذاری زیادی به دنبال راه اندازی و تایید صندوق ETF بیت کوین هستند که باید سازمان SEC آنها را تایید کند. در حال حاضر نیز سازمان SEC در حال مذاکره با شرکت گری اسکیل برای تایید صندوق قابل معامله بیت کوین است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صندوق قابل معامله بیت کوین یا همان ETF برای شما ارائه کنیم و به بررسی مذاکره سازمان SEC با شرکت گری اسکیل بر سر ETF بیت کوین بپردازیم.

آشنایی با صندوق قابل معامله بیت کوین(ETF)

ETF بیت کوین

شاید بارها اسم ETF بیت کوین یا صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس را شنیده اید و خواستید تا اطلاعاتی درباره این مفهوم به دست آورید. ETF بیت کوین صندوق قابل معامله ای در بورس و یکی از فناوری ارز دیجیتال است و افرادی که تحمل ریسک پایینی دارند، می توانند از طریق این صندوق ها سرمایه گذاری خودشان را انجام دهند و به صورت غیرمستقیم بیت کوین داشته باشند. اگر در صندوق ETF بیت کوین خرید انجام دهید، شما بیت کوین ها را در ولت خودتان نخواهید داشت، بلکه فقط سهمی از بیت کوین را در بورس خریداری می کنید.
در حال حاضر شرکت های سرمایه گذاری بزرگی در حال راه اندازی و تایید ETF بیت کوین خودشان هستند و می خواهند تا از این طریق سرمایه زیادی را جذب کنند. اگر شرکتی تصمیم بگیرد تا صندوق قابل معامله بیت کوین خودش را راه اندازی کند، ابتدا باید درخواستی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارسال کند و سپس سازمان SEC درخواست این شرکت ها را بررسی می کند و درباره تایید شدن صندوق ETF بیت کوین این شرکت ها تصمیم گیری می کند. تایید شدن ETF شرکت های بزرگ تاثیر قابل توجهی روی قیمت ارزهای دیجیتال می گذارد. برای مثال تایید شدن ETF بیت کوین شرکت بلک راک باعث شد تا بازار رمز ارزها وارد یک روند صعودی شود.

مذاکره سازمان SEC با گری اسکیل بر سر ETF بیت کوین

ETF بیت کوین

شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل(Grayscale) بعد از پیروزی در دادگاه، درخواستی را مبنی بر راه اندازی و تایید صندوق قابل معامله بیت کوین یا ETF به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارسال کرده است و از این سازمان درخواست کرده است تا ETF بیت کوین را تایید کند. سازمان SEC در حال حاضر با شرکت گری اسکیل درباره ETF بیت کوین مذاکره می کند و نتیجه این مذاکره فعلا مشخص نیست. 
به نظر می رسد سازمان SEC درخواست شرکت گری اسکیل را تایید کند و صندوق قابل معامله بیت کوین این شرکت اجرا شود. تایید شدن صندوق ETF شرکت گری اسکیل توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا می تواند قیمت ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر بگذارد و قیمت رمز ارزها به ویژه بیت کوین را به سمت قیمت های بالاتر برساند. بنابراین، اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال را دارید، وضعیت درخواست شرکت گری اسکیل را زیر نظر داشته باشید تا از پیامدهای این خبر بر بازار آگاه باشید. ییک دیگر از فناوری های حوزه ارز دیجیتال شبکه انتقال ارز دیجیتال میباشد که میتوانید مقاله مربوط به آن را در سایت مطالعه کنید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس برای شما ارائه کنیم و به بررسی مذاکره سازمان SEC با شرکت گری اسکیل درباره ETF بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، شرکت گری اسکیل یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال است که تصمیم گرفته تا صندوق قابل معامله بیت کوین یا ETF خود را راه اندازی کند. به همین دلیل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا همان SEC وارد مذاکره شده است که این مسئله می تواند تاثیر قابل توجهی روی بازار رمز ارزها داشته باشد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد مذاکره SEC با گری اسکیل درباره ETF بیت کوین

در مورد مذاکره SEC با گری اسکیل درباره ETF بیت کوین نظر دهید
سوال امنیتی :8+50 = ?