آیا رشد قیمت بیت کوین(BTC) با مانعی روبرو است؟

  • 15:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

چالشی بر سر راه افزایش قیمت بیت کوین(BTC)؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ مقاومت های پیش روی بیت کوین کدامند؟ مانع اصلی افزایش قیمت بیت کوین کدام است؟ چه زمانی بیت کوین می تواند مقاومت های خود را بشکند؟ ارز دیجیتال بیت کوین اکنون با چه مقاومتی درگیر است؟
ارز بیت کوین که یکی از بزرگ ترین ارزهای دیجیتال بازار کریپتو است، از زمان راه اندازی تاکنون توانسته موفقیت های زیادی را تجربه کند و بالا و پایین های زیادی انجام دهد. معامله گران و تریدرهایی که قصد خرید و سرمایه گذاری بیت کوین را دارند، قبل از هر کاری نمودار قیمت بیت کوین را بررسی می کنند و بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را شناسایی می کنند. در حال حاضر رشد بیت کوین با یک مانع بزرگی روبرو است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره رشد اخیر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی چالش اصلی رشد قیمتی بیت کوین(BTC) بپردازیم.

رشد اخیر قیمت بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین

همانطور که در جریان هستید، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) وارد یک روند صعودی قوی شده است و معامله گران و تریدرها انتظار دارند بیت کوین همچنان بتواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتری دست پیدا کند. قدرت خریداران و گاوهای ارز Bitcoin نیز در حال افزایش است که همین مسئله روند صعودی بیت کوین را تقویت می کند و می توان به آینده بیت کوین امیدوار بود. البته توجه داشته باشید که مقاومت های مهمی در چارت بیت کوین دیده می شوند که بیت کوین باید بتواند این مقاومت ها را به سمت بالا بشکند. برای شکست مقاومت ها نیز به قدرت کافی نیاز دارد که ظاهرا قدرت کافی را در اختیار دارد.
ارز دیجیتال بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 34880 دلار معامله می شود و که 0.57 درصد پایین تر از قیمت دیروز قرار دارد. بیت کوین چند روز پیش توانست تا محدوده 35800 دلار رشد کند و قصد داشت مقاومت 35500 دلاری را بشکند. اگر بیت کوین بتواند این مقاومت خود را به سمت بالا بشکند، با مقاومت بعدی در قیمت 36200 دلار روبرو می شود. بنابراین، باید خریداران بتوانند بر فروشنده ها غلبه کنند و بیت کوین قدرت کافی برای شکستن مقاومت های پیش روی خود داشته باشد.

رشد قیمت بیت کوین با چه چالشی روبرو است؟

ارز دیجیتال بیت کوین

اگر به چارت قیمتی بیت کوین(BTC) نگاهی بیاندازید، متوجه می شوید که ارز دیجیتال بیت کوین با مقاومت های زیادی روبرو است و برای ادامه روند صعودی خود باید این مقاومت ها را به سمت بالا بشکند. برای این کار باید قدرت خریداران همچنان زیاد شود و نهنگ های زیادی دست به خرید بیت کوین بزنند. در حال حاضر تقاضا برای خرید بیت کوین کم است و اگر به همین شکل ادامه پیدا کند، نمی تواند مقاومت های خود را بشکند. سوالی که در حال حاضر در مورد بیت کوین مطرح است این است که آیا قیمت بیت کوین می تواند تا کریسمس بالای 35 هزار دلار برسد؟
گاوها و خریداران بیت کوین سعی می کنند تا قیمت بیت کوین(Bitcoin) را به قیمت 37 هزار دلار برسانند. ظاهرا تلاش گاوها بی نتیجه نخواهد ماند و بیت کوین می تواند رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند. از آنجایی که به رویداد هاوینگ بیت کوین نزدیک می شویم و احتمال تایید شدن ETF های بیت کوین توسط شرکت های سرمایه گذاری بزرگ وجود دارد، می توان به آینده بیت کوین امیدوار بود و انتظار داشت که بیت کوین بتواند به رشد خود ادامه دهد. با این حال، به نظر می رسد رشد بیت کوین با چالش مهمی روبرو است که این چالش مقاومت 35500 دلاری است. بیت کوین چند بار به این مقاومت حمله کرده است و نتوانسته است که این مقاومت را بشکند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره رشد اخیر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی چالش اصلی رشد قیمتی بیت کوین(BTC) بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین اخیرا وارد یک روند صعودی شده است و معامله گران و تریدرها انتظار دارند که بیت کوین همچنان به رشد خود ادامه دهد. ولی به نظر می رسد رشد بیت کوین با مانعی روبرو است. مقاومت 35500 دلاری یک سطح کلیدی برای بیت کوین است که این رمز ارز باید بتواند این سطح مقاومتی را با کندل سبز رنگ و قدرتمندی به سمت بالا بشکند و بالای این ناحیه تثبیت دهد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا رشد قیمت بیت کوین(BTC) با مانعی روبرو است؟

در مورد آیا رشد قیمت بیت کوین(BTC) با مانعی روبرو است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+74 = ?