میزان سود ماراتون دیجیتال از استخراج بیت کوین(BTC)

  • 09:02 1403-02-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت ماراتون دیجیتال(Marathon Digital) گزارش درآمد سه ماهه خود را در آورده است و ظاهرا از سودی که کسب کرده است راضی نیست. آیا می خواهید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می خواهید با شرکت ماراتون دیجیتال آشنا شوید؟ درآمد اصلی شرکت ماراتون دیجیتال از کجا است؟ ماراتون دیجیتال چگونه می تواند میزان سود خود را افزایش دهد؟ آیا این شرکت روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده است؟
یکی از صنعت های رو به رشد در بازار رمز ارزها، صنعت استخراج ارز دیجیتال است که روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارد. امروزه شرکت های زیادی در حوزه ماینینگ بیت کوین یا سایر رمز ارزها فعالیت می کنند و بخش عمده درآمد خودشان را از طریق استخراج ارزهای دیجیتال کسب می کنند. یکی از شرکت های معروفی که در حوزه استخراج رمز ارزها فعالیت می کند، شرکت ماراتون دیجیتال است که از سود سه ماهه خود راضی نیست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، شما را با شرکت ماراتون دیجیتال آشنا کنیم و به بررسی میزان سود Marathon Digital از استخراج بیت کوین بپردازیم.

آشنایی با شرکت ماراتون دیجیتال

ماراتون دیجیتال

جالب است بدانید، شرکت ماراتون دیجیتال یا Marathon Digital یکی از شرکت های فعال در حوزه استخراج ارزهای دیجیتال است که بخش عمده ای از درآمد خودش را از طریق استخراج بیت کوین یا ماینینگ رمز ارزها در می آورد. به طور کلی، ماراتون دیجیتال یک شرکت فناوری دارایی دیجیتال است که در استخراج ارزهای دیجیتال با تمرکز بر اکوسیستم بلاک چین و تولید رمز ارزها و کوین های جدید فعالیت می کند. این شرکت در 23 فوریه 2010 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در لاس و گاس است.
این شرکت قبلا به عنوان گروه ثبت اختراع ماراتون شناخته می شد و یک شرکت هلدینگ ثبت اختراع بود که مادر Uniloc است که ظاهرا یک شرکت ترول ثبت اختراع است. این شرکت برای عملیات استخراج ارز دیجیتال خود از سخت افزار و نرم افزار خاصی استفاده می کند. در بخش بلاک چین ارزهای دیجیتال نیز فعالیت های مفیدی داشته است. سکوهای استخراج مدار مجتمع ویژه برنامه آن در ایالات متحده واقع شده است. این شرکت دارایی های خود را در سایت های مختلف در کشور آمریکا مستقر کرده است.

راضی نبودن Marathon Digital از سود سه ماهه خود

ماراتون دیجیتال

شرکت ماراتون دیجیتال اخیرا یک گزارش از میزان سود خود در سه ماهه تهیه کرده است که از میزان سودی که کسب کرده است، راضی نیست و قصد دارد فعالیت ماینرهای خود را افزایش دهد و از راهکاری برای افزایش میزان سود استفاده کند. این شرکت همچنین تلاش می کند تا پایان سال 2023 انتشار کربن در فعالیت های استخراج خودش را به صفر برساند و استخراج ارز دیجیتال خود به محیط زیست آسیب نرساند.
توجه داشته باشید که شرکت ماراتون دیجیتال یکی از بزرگ ترین و معروف ترین شرکت های فعال در حوزه استخراج ارزهای دیجیتال در کره شمالی است که از میزان سود خود راضی نیست. شرکت ماراتون دیجیتال در سه ماهه سوم 3490 بیت کوین استخراج کرد که در مقایسه با 2926 بیت کوین در سه ماهه دوم و 616 بیت کوین درسه ماهه سوم یک سال پیش افزایش پیدا کرد. با توجه به گزارشی که منتشر شده است، این شرکت 66 درصد از بیت کوین های تولید شده در سه ماهه گذشته را برای پرداخت هزینه های عملیاتی و هزینه های مربوط به ماینینگ فروخت. به همین دلیل این شرکت بیشتر از نصف درآمد خودش را صرف هزینه های خود کرد و سود ناچیزی برای آن باقی ماند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، شما را با شرکت ماراتون دیجیتال که یکی از شرکت های فعال در حوزه استخراج ارزهای دیجیتال آشنا کنیم و به بررسی میزان سود شرکت Marathon Digital در سه ماهه سال جاری بپردازیم. همانطور که گفته شد، این شرکت در حوزه استخراج بیت کوین فعالیت دارد و از میزان سودی که به دست آورده است راضی نیست. شرکت ماراتون در گزارش خود گفته است که 66 درصد از بیت کوین های تولید شده خودش را برای پرداخت هزینه های مربوط به عملیات و ماینینگ فروخت و کمتر از 50 درصد سود کسب کرد. به همین دلیل از گزارش سه ماهه اخیر خود راضی نیست و قصد دارد برنامه ریزی جدید انجام دهد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد میزان سود ماراتون دیجیتال از استخراج بیت کوین(BTC)

در مورد میزان سود ماراتون دیجیتال از استخراج بیت کوین(BTC) نظر دهید
سوال امنیتی :2+64 = ?