چرا میزان فروش NFT ها در حال افزایش است؟

  • 05:02 1403-02-30
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش میزان فروش NFT؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا میزان فروش توکن های غیرمثلی در حال افزایش است؟ آیا ارزش بازار NFTها کاهش پیدا کرده است؟ کدام بازار بیشترین سهم را در فروش توکن های NFT دارد؟ کدام پلتفرم افزایش فروش توکن های NFT را گزارش کرده است؟
اگر مطالب آموزش ارز دیجیتال را دنبال کرده باشید، احتمالا اسم توکن های غیرمثلی(NFT) را شنیده اید و خواستید تا با این دارایی ها آشنا شوید. توکن های غیرمثلی دسته از دارایی های دیجیتال هستند که نمی توان آنها را با یکدیگر تعویض کرد و تنها امکان خرید و فروش این دارایی ها وجود دارد. این توکن ها قیمت بالایی دارند و برای خرید آنها باید بودجه زیادی داشته باشید. طبق داده های منتشر شده می توان فهمید که میزان فروش توکن های NFT در حال افزایش است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره توکن های غیرقابل تعویض برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش میزان فروش NFT ها بپردازیم.

آشنایی با توکن های غیرقابل تعویض(NFT)

توکن NFT

توکن های غیرقابل تعویض یا همان NFT دسته ای از دارایی های دیجیتالی هستند که شما می توانید با خرید و فروش آنها سود کسب کنید. برای خرید ان اف تی NFT باید به مارکت پلیس ها و بازارهای مربوطه مراجعه کنید. از جمله از بازارهایی که می توان در آنها اقدام به خرید و فروش توکن های غیرمثلی کرد، می توان به پلتفرم اوپن سی، رریبل، NFT Blur و.... اشاره کرد. توکن های NFT از آنجایی که کمیاب هستند و شکل و ظاهر جذابی دارند، گران قیمت هستند و باید هزینه های زیادی بابت خرید NFT بپردازید.
جالب است بدانید، توکن های NFT تفاوت های زیادی با رمز ارزها دارند. یکی از اصلی ترین تفاوت توکن های غیرمثلی با ارزهای دیجیتال این هست که توکن NFT قابلیت تعویض پذیری ندارند و نمی توان آنها را با سایر توکن های NFT معاوضه کرد. در حالی که شما می توانید ارزهای دیجیتال را با یکدیگر معاوضه کنید. برای مثال شما می توانید بیت کوین های خودتان را به اتریوم تبدیل کنید. توجه داشته باشید که تنها امکان خرید و فروش توکن های ان اف تی وجود دارد و از این طریق می توانید کسب درآمد کنید.

افزایش میزان فروش توکن های NFT در ماه نوامبر

توکن NFT

توجه داشته باشید که میزان فروش توکن های NFT در ماه نوامبر در حال افزایش است و به نزدیک 129 میلیون دلار رسیده است. پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین نانسن اخیرا یک پستی در شبکه اجتماعی X منتشر کرده است و در آن پست به این مسئله اشاره کرد که حجم قابل توجهی NFT به فروش رسیده است که بازار NFT Blur سهم زیادی در فروش توکن های NFT در ماه نوامبر داشته است.
دومین پلتفرمی که سهم زیادی در فروش توکن های NFT در نوامبر داشته است، اوپن سی است. فروش تعداد زیادی توکن NFT باعث شده است تا ارزش بازار توکن های ان اف تی در ماه نوامبر ریزش کند. به نظر می رسد قدرت فروشندگان بیشتر از قدرت خریداران است و ممکن است بازار NFT سقوط قابل توجهی را تجربه کند. پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین نانسن اعلام کرد که در هفته منتهی به 9 اکتبر به میزان 29704 ETH با ارزش حدود 56 میلیون دلار توکن غیرمثلی یا ان اف تی فروخته شده است که این میزان فروش در بازار NFT بی سابقه بود و تحلیلگران پیش بینی کردند این روند همچنان ادامه داشته باشد. اگر شما هم کنجکاو هستید روش های ساخت رایگان ان اف تی NFT  را یاد بگیرید توصیه میشود مقاله مربوط به آن را در سایت مطالعه کنید.

جمع بندی و نتیجه

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره توکن های غیرقابل تعویض برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش میزان فروش توکن های NFT بپردازیم. همانطور که گفته شد، توکن های NFT دسته ای از دارایی های دیجیتالی هستند که به دلیل کمیابی و منحصر به فرد بودن قیمت بالایی دارند. پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین نانسن در گزارش اخیر خود اعلام کرده است که میزان فروش توکن های ان اف تی NFT در ماه نوامبر افزایش پیدا کرده است و اگر این روند فروش همچنان ادامه داشته باشد، ارزش بازار توکن های NFT کاهش پیدا کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا میزان فروش NFT ها در حال افزایش است؟

در مورد چرا میزان فروش NFT ها در حال افزایش است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+69 = ?