مصادره کردن 54 میلیون دلار اتریوم از یک فروشنده مواد مخدر

  • 19:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

مصادره شدن 54 میلیون دلار اتریوم توسط مقامات آمریکایی؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ مقامات ایالات متحده چگونه مخفی گاه فروشنده مواد مخدر را کشف و ضبط کردند؟ فروشنده مواد مخدر چگونه با استفاده از اتریوم معامله انجام می داد؟ آیا وزارت دادگستری آمریکا کیف پول ارز دیجیتال فروشنده مواد مخدر را که شامل ارز ETH بود را مصادره کرده است؟ 
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که تراکنش ارزهای دیجیتال به صورت ناشناس انجام می شود و هیچ کسی نمی تواند تراکنش رمز ارزها یا کیف پول ارز دیجیتال را دستکاری کند. همین موضوع باعث شده است تا افراد با استفاده از رمز ارزها تراکنش های ناشناسی را انجام دهند و کالاهای قاچاق را خرید و فروش کنند. اخیرا معلوم شده است که یک شخص با استفاده از ارز اتریوم، اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می کرد که اتریوم های آن توسط مقامات ایالات متحده آمریکا مصادره شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره فعالیت های مجرمانه با ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی مصادره کردن 54 میلیون دلار اتریوم توسط مقامات آمریکایی بپردازیم.

فعالیت های غیرقانونی با رمز ارزها

اتریوم

از آنجایی که ارزهای دیجیتال دارایی هایی مبتنی بر شبکه بلاک چینی هستند، تراکنش آنها به صورت غیرمتمرکز و ناشناس انجام می شود و هیچ کسی نمی تواند هویت طرفین تراکنش را تشخیص دهد. به همین دلیل مجرمان و افراد سودجو از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند که فعالیت های غیرقانونی خودشان را انجام دهند. از جمله از این فعالیت های غیرقانونی می توان به خرید و فروش مواد مخدر، خرید و فروش اسلحه، پولشویی و.... اشاره کرد.
با توسعه و گسترش بازار ارزهای دیجیتال، فعالیت های غیرقانونی مرتبط با رمز ارزها نیز افزایش پیدا کرده است. همین مسئله یکی از چالش ها و دغدغه های کشورها و دولت ها برای پذیرش ارزهای دیجیتال است. شما باید بتوانید امنیت دارایی های خودتان را تامین کنید و نگذارید کسی رمز ارزهای شما را به سرقت ببرد. بهتر است بدانید، هک و سرقت از زمان راه اندازی بازار کریپتو تا الان وجود داشته است و راهکارهایی وجود دارند که می توان با استفاده از این راهکارها از هک و سرقت ارزهای دیجیتال جلوگیری کرد. همچنین کشورها قوانین و چارچوبی را تنظیم کردند که افراد باید در داخل این چارچوب قانونی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنند. در غیر این صورت مجرم شناخته می شوند و دارایی ها و رمز ارزهای آنها مصادره یا مسدود می شود. یکی از پیش نیاز های ورود به بازار ارز دیجیتال داشتن کیف پول ارز دیجیتال است. در ساخت کیف پول ارز دیجیتال هم رعایت نکات مهم ساخت کیف پول ارز دیجیتال بسیار مهم است.

مصادره کردن 54 میلیون دلار اتریوم توسط مقامات آمریکایی

اتریوم

طبق خبرهای منتشر شده در رابطه با فعالیت های غیرقانونی در بازار ارزهای دیجییتال، مقامات ایالات متحده آمریکا به رهبری دادستان آمریکا توانستند با موفقیت 54 میلیون دلار ارز دیجیتال اتریوم یک فروشنده مواد مخدر را مصادره کنند. همچنین بر اساس بیانیه مطبوعاتی وزارت دادگستری آمریکا درباره این پرونده، دادستانی استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم توسط مجرمان در تاریک نت را برای فرار از شناسایی روشن می کند. همچنین مامور ویژه اداره تحقیقات فدرال یا FBI نیز اظهار داشت که این اداره نقش مهمی در کشف و شناسایی فعالیت های غیرقانونی و درآمدهای غیرقانونی ایفا کرده است.
بهتر است بدانید، در سال 2023 مجرمان تاریک نت شروع به تجارت دارو در پلتفرم های دارک نت در ازای دریافت ارز بیت کوین کردند. Castelluzzo با استفاده از درآمد حاصل از فروش مواد مخدر، در ژوئیه 2014 در عرضه اولیه ارز اتریوم شرکت کرد و 30 هزار اتریوم را خریداری کرد. همچنین 30 هزار اتریوم کلاسیک نیز در سال 2016 دریافت کرد و به میزان سرمایه آن اضافی شد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره فعالیت های مجرمانه با ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی مصادره کردن 54 میلیون دلار اتریوم توسط مقامات آمریکایی بپردازیم. همانطور که گفتیم، با گسترش بازار رمز ارزها، فعالیت های غیرقانونی نیز در این بازار افزایش پیدا کرده است. مقامات ایالات متحده اخیرا 54 میلیون دلار ارز دیجیتال اتریوم یک فروشنده مواد مخدر را مصادره کردند. ظاهرا اداره تحقیقات فدرال(FBI) نقش مهمی در شناسایی و کشف دارایی های فروشنده مواد مخدر بر عهده داشت.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد مصادره کردن 54 میلیون دلار اتریوم از یک فروشنده مواد مخدر

در مورد مصادره کردن 54 میلیون دلار اتریوم از یک فروشنده مواد مخدر نظر دهید
سوال امنیتی :6+74 = ?