آیا بیت کوین دیگر به زیر 35 هزار دلار نخواهد رفت؟

  • 14:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیش بینی شده است که بیت کوین دیگر به زیر 35 هزار دلار نخواهد رسید؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا بیت کوین همچنان در روند صعودی قرار دارد؟ دلیل ریزش اخیر بیت کوین چه بود؟ حمایت های اصلی بیت کوین کدامند؟ آیا بیت کوین می تواند حمایت اصلی 35 هزار دلاری خودش را حفظ کند؟ چه دلایلی باعث می شوند تا بیت کوین همچنان رشد کند؟
بهتر است بدانید قیمت بیت کوین(Bitcoin) می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد و نوسانات قیمتی زیادی را تجربه کند. اگر می خواهید از نوسانات قیمت بیت کوین سود کسب کنید، باید نمودار بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش بیت کوین را تشخیص دهید. تحلیلگران اخیرا پیش بینی کردند که بیت کوین دیگر زیر 35 هزار دلار را نخواهد دید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی مقاومت بیت کوین در بالای 35 هزار دلار بپردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین چه چیزی به ما می گوید؟

قیمت بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین(BTC) به ما کمک می کند تا حمایت ها و مقاومت های مهم بیت کوین را شناسایی کنیم و با توجه به این سطوح مهم، تحلیل های خودمان را انجام دهید. سطوح حمایتی و مقاومتی بیت کوین نواحی هستند که قیمت بیت کوین با رسیدن به این سطوح می تواند عکس العمل نشان دهد و قیمت آن افزایش یا کاهش داشته باشد. شما می توانید با تحلیل تکنیکال بیت کوین، بهترین نقاط خرید و فروش بیت کوین را پیدا کنید و معاملات سودآوری انجام دهید. بدون تحلیل تکنیکال نمی توان سودی از نوسانات قیمت بیت کوین کسب کرد.
اخیرا بیت کوین وارد یک روند صعودی شده است که قیمت آن روز به روز در حال افزایش است. البته بیت کوین با مقاومت هایی روبرو است که باید قدرت کافی برای شکست آنها را داشته باشد. به نظر می رسد قدرت گاوهای بیت کوین در حال افزایش است و اگر این روند همچنان ادامه دار باشد، بیت کوین می تواند رشد قیمت چشمگیری را تجربه کند و به قیمت های بالاتری برسد. اگر تحلیل تکنیکال بلد نیستید و یا زمان کافی برای تجزیه و تحلیل وضعیت بیت کوین را ندارید، می توانید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید.

پیش بینی مقاومت بیت کوین در بالای 35 هزار دلار

قیمت بیت کوین

تحلیلگران و تریدرهای حرفه ای بازار ارز دیجیتال پیش بینی کردند که بیت کوین می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و روند صعودی خودش را حفظ کند. همچنین طبق گفته های تحلیلگران PlanB، بیت کوین هیچ وقت به پایین 35 هزار دلار نخواهد رسید و در بالای این ناحیه باقی می ماند. به طور کلی، سطح 35 هزار دلار یک مقاومت اصلی برای بیت کوین است.
توجه داشته باشید، تجزیه و تحلیل PlanB بیان می کند که قیمت بیت کوین با ادامه افزایش نرخ هش به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی و افزایش فعالیت های ماینینگ یا استخراج بیت کوین، از روند صعودی خود پیروی می کند و به سمت قیمت های بالاتر حرکت می کند. اگر به چارت بیت کوین نگاه کنید، سطوحی را می بینید که بیت کوین به آن سطوح واکنش نشان داده است و به سمت بالا برگشته است. به این سطوح حمایت گفته می شود.
در حال حاضر و در زمان نوشتن این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین بالای 37 هزار دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش بیش از 2 هزار دلاری از سطوح حمایت ذکر شده توسط PlanB است. قدرت خریداران بیت کوین در حال افزایش است و این مسئله باعث می شود تا روند صعودی بیت کوین تقویت شود و بیت کوین هیچ وقت به زیر ناحیه 35 هزار دلار نرسد. با در نظر گرفتن این موضوع این سوال پیش می آید که آیا بیت کوین می تواند به سطح 50 هزار دلار برسد؟

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی مقاومت بیت کوین در بالای 35 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت بالای 37 هزار دلار معامله می شود و تحلیلگران PlanB پیش بینی کردند که بیت کوین می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. همچنین این تحلیلگران خاطرنشان کردند که بیت کوین هیچ وقت به زیر 35 هزار دلار نخواهد رسید.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین دیگر به زیر 35 هزار دلار نخواهد رفت؟

در مورد آیا بیت کوین دیگر به زیر 35 هزار دلار نخواهد رفت؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+65 = ?