آیا رالی 31 درصدی برای قیمت ارزهای دیجیتال در راه است؟

  • 08:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یک رالی 31 درصدی برای قیمت ارزهای دیجیتال در راه است؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بازار کریپتو می تواند وارد یک روند صعودی جدید شود؟ قیمت رمز ارزها تا کجا جا دارند تا رشد کنند؟ آیا بیت کوین می تواند مقاومت های خود را به سمت بالا بشکند؟ چرا روند کلی بازار ارزهای دیجیتال به بیت کوین وابسته است؟ روند صعودی جدید چه زمانی شروع می شود؟
بازار کریپتو یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی است که شما می توانید قیمت ارزهای دیجیتال را از نظر تکنیکالی و فاندامنتالی بررسی کرده و قیمت رمز ارزها را پیش بینی کنید. یا می توانید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید و با شناسایی بهترین نقاط خرید و فروش، معاملات پرسودی انجام دهید. اخیرا پیش بینی شده است که یک رالی جدید قیمتی در راه است و بازار می تواند وارد روند صعودی جدیدی شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره مقاومت های ارز بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی رالی 31 درصدی قیمت ارزهای دیجیتال بپردازیم.

آیا بیت کوین می تواند مقاومت های خود را به سمت بالا بشکند؟

شروع روند صعودی جدید

بیت کوین که اخیرا سروصدای زیادی در بازار به پا کرده و بازار ارزهای دیجیتال را تکان داده است، هم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 37900 دلار معامله می شود و به نظر می رسد به سمت مقاومت 38500 دلاری می خواد حمله کند. بیت کوین برای شکست این مقاومت به قدرت بالایی نیاز دارد. اگر مقاومت 38500 دلاری شکسته شود، بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود همچنان ادامه دهد و به قیمت های بالاتری برسد. در غیر این صورت یک اصلاح قیمتی انجام می دهد و تا 35 هزار دلار ریزش می کند. از آنجایی که ناحیه 35 هزار دلار یک حمایت اصلی برای بیت کوین است، بیت کوین نمی تواند به زیر این ناحیه برسد.
اگر به نمودار بیت کوین(BTC) نگاه کنید، می بینید که ارز دیجیتال بیت کوین با مقاومت های مهمی روبرو است که باید برای ادامه روند صعودی خود این مقاومت ها را بکشند. مقاومت ها باعث می شود تا قیمت بیت کوین نتواند به راحتی صعود کند. ولی اگر بیت کوین از قدرت کافی برخوردار باشد و قدرت خریداران نسبت به فروشندگان بیشتر باشد، مقاومت های بیت کوین مثل آب خوردن شکسته می شوند و فرصت ترید ارزهای دیجیتال را در اختیار معامله گران میگذارد. مهم ترین مقاومت بیت کوین در حال حاضر ناحیه 38500 دلار است که بعد از شکست این مقاومت بیت کوین تا 40 هزار دلار رشد می کند.

رالی 31 درصدی قیمت ارزهای دیجیتال

شروع روند صعودی جدید

توجه داشته باشید، بازار ارزهای دیجیتال یکی از بازارهای پرنوسانی است که شما می توانید از نوسانات قیمت رمز ارزها سود زیادی کسب کنید. با بررسی های داده های آنچین می توان متوجه شد که بازار ارزهای دیجیتال می خواهد وارد یک روند صعودی جدیدی شود و قیمت رمز ارزها می توانند در این رالی تا حدود 31 درصد افزایش یابند. اگر قیمت بیت کوین ریزش نکند و به رشد قیمتی خود ادامه دهد، می تواند به صعود بازار کریپتو نیز امیدوار بود.
تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی کردند که روند کلی بازار کریپتو صعودی است و قیمت رمز ارزها می توانند همچنان به رشد خود ادامه دهند. بنابراین، شما می توانید با ترید ارزهای دیجیتال سود زیادی از روند صعودی بازار کسب کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که عوامل زیادی روی قیمت رمز ارزها تاثیر می گذارند که از جمله از این عوامل می توان به اخبار بازار اشاره کرد. برای مثال اگر پیش بینی شود که بازار وارد یک روند صعودی می شود و در همان لحظه خبری درباره بسته شدن صرافی بایننس منتشر شود، بازار وارد روند نزولی می شود. در پایان نکته ای که در ترید ارزهای دیجیتال بسیار مهم است این است که راه های جلوگیری از لیکوئید شدن را بشناسیم تا بتوانیم سرمایه خود را حفظ کنیم.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره مقاومت های ارز بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی رالی 31 درصدی قیمت ارزهای دیجیتال بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 37900 دلار معامله می شود که پیش بینی می شود می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند. اگر بیت کوین مقاومت پیش روی خودش را بشکند، می تواند روند صعودی خود را حفظ کند. در این حالت می توان انتظار داشت رالی صعودی جدیدی شروع شود.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا رالی 31 درصدی برای قیمت ارزهای دیجیتال در راه است؟

در مورد آیا رالی 31 درصدی برای قیمت ارزهای دیجیتال در راه است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+44 = ?