آیا افزایش قیمت بیت کوین(BTC) در راه است؟

  • 21:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش احتمال افزایش قیمت بیت کوین در سال 2024؛ پیش بینی شده است قیمت بیت کوین می تواند همچنان به رشد خود ادامه دهد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما قیمت بیت کوین می تواند افزایش پیدا کند؟ Deribit چه پیش بینی درباره قیمت بیت کوین ارائه کرده است؟ چه عواملی باعث می شوند تا قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری را تجربه کند؟
مدتی است که شاهد افزایش قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها هستیم و انتظار می رود این روند همچنان ادامه پیدا کند و بیت کوین به قیمت های بالاتری برسد. اگر شما می خواهید بیت کوین بخرید و معاملات پرسودی انجام دهید، ابتدا باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را شناسایی کنید. اخیرا یک پیش بینی درباره بیت کوین ارائه شده که توجه سرمایه گذاران را وا داشته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی Deribit درباره قیمت بیت کوین بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

افزایش قیمت بیت کوین

اگر به چارت بیت کوین نگاه کنید، می بینید که بیت کوین در یک روند صعودی قرار گرفته است و قیمت آن مدام در حال افزایش است. ارز دیجیتال بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 38800 دلار معامله می شود که اگر بالای این ناحیه تثبیت شود، می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتری برسد. سطح 38500 دلار به عنوان مقاومت اصلی بیت کوین محسوب می شود که بیت کوین برای شکست این مقاومت به قدرت بالایی نیاز دارد. به این ترتیب، اگر بیت کوین قدرت زیادی داشته باشد، می تواند مقاومت 38500 دلاری را بشکند.
به نظر می رسد بیت کوین مقاومت 38500 دلاری خودش را شکسته است و می تواند به سمت مقاومت های بعدی حرکت کند. یکی از مقاومت های بعدی که از افزایش قیمت بیت کوین جلوگیری می کند، سطح 39200 دلاری است که اگر این مقاومت را نیز به سمت بالا بشکند، می تواند به سطح 40 هزار دلار برسد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، می توانید با تجزیه و تحلیل وضعیت بیت کوین(BTC) بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارز بیت کوین را پیدا کرده و معاملات پرسودی انجام دهید.

پیش بینی Deribit درباره قیمت بیت کوین

افزایش قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید، Deribit که یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال است، اخیرا یک پیش بینی درباره بیت کوین ارائه کرده است و در این پیش بینی گفته شده بیت کوین می تواند در سال 2024 همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. این تحلیلگر اشاره کرد که بیت کوین یک دارایی منحصر به فردی است که می تواند مقاومت های خودش را خرد و خمیر کرده و به قیمت های بالاتری دست پیدا کند.
نسبت گزینه های خرید و فروش که به زیر 1 می رسد، یک شاخص صعودی برای بازار ارزهای دیجیتال است، چون نشان می دهد که میزان شرط بندی روی افزایش قیمت از حجم فروش که شرط های کاهش قیمت است، پیشی می گیرد. طبق گفته Deribit نسبت put-call بیت کوین در حال حاضر 0.42 است. این تحلیلگر پیش بینی کرده یک افزایش قیمت برای بیت کوین در سال 2024 در راه است.
حجم معاملات بیت کوین به طور چشمگیری نشان دهنده افزایش فعالیت بازار است که نشان دهنده فشار خرید مداوم است. تنها در روز گذشته، حجم معاملات از حدود 11 میلیارد دلار در اوایل هفته به بیش از 21 میلیارد دلار افزایش یافته است که نشانه قابل توجهی از افزایش مشارکت سرمایه گذاران است. چیزی که اخیرا در مورد بیت کوین جلب توجه کرده است افزایش قابل توجه دارایی های صندوق بیت کوین میباشد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی Deribit درباره قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 38800 دلار معامله می شود و Deribit که یکی از تحلیلگران مشهور بازار است، پیش بینی کرده قیمت بیت کوین می تواند همچنان به رشد خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا افزایش قیمت بیت کوین(BTC) در راه است؟

در مورد آیا افزایش قیمت بیت کوین(BTC) در راه است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+71 = ?