چرا آلت کوین ها اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته اند؟

  • 14:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

علت توجهات اخیر به آلت کوین ها در بازار؛ به نظر می رسد فصل آلت کوین ها فرا رسیده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا اخیرا به آلت کوین ها توجهات زیادی می شود؟ به نظر شما آلت کوین ها می توانند رشد قابل توجهی را تجربه کنند؟ چرا تسلط بیت کوین بر بازار رمز ارزها افزایش پیدا کرده است؟ آخرین فصل آلت کوین ها در کدام سال اتفاق افتاده است؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، با فصل آلت کوین ها یا آلت سیزن آشنا هستید و می دانید که در این فصل تسلط بیت کوین بر بازار رمز ارزها کاهش پیدا می کند و سرمایه گذاران نسبت به خرید آلت کوین ها اقدا می کنند. این مسئله باعث می شود تا قیمت آلت کوین ها به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. اخیرا آلت کوین ها مورد توجه خیلی از سرمایه گذاران قرار گرفته اند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، به بررسی افزایش تسلط بیت کوین بر بازار رمز ارزها بپردازیم و علت توجهات اخیر به آلت کوین ها را مورد بررسی قرار دهیم.

افزایش تسلط بیت کوین بر بازار رمز ارزها

افزایش تسلط بیت کوین بر بازار

بیت کوین یک ارز دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که برای اولین بار در سال 2009 توسط شخص ناشناسی با لقب ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. این رمز ارز تغییرات قیمتی زیادی در بازار داشته است که سرمایه گذاران از این تغییرات قیمت سود زیادی کسب کردند، البته بعضی از افراد نیز ضرر کردند و هم اکنون نیز هولدر اجباری بیت کوین هستند. بیت کوین هم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 38800 دلار معامله می شود و مقاومت اصلی 38500 دلاری را رد کرده است. اگر بیت کوین بتواند بالای این ناحیه تثبیت دهد، می تواند همچنان به رشد خود ادامه دهد و خیلی سریع به 40 هزار دلار برسد.
از آنجایی که بیت کوین در یک روند صعودی قرار دارد، قیمت این رمز ارز روز به روز افزایش پیدا می کند و سرمایه گذاران برای اینکه از فرصت های کسب سود استفاده کنند، بیت کوین های بیشتری می خرند. این مسئله باعث می شود تا میزان تسلط بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال بیشتر شود. اکنون میزان تسلط بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال بیشتر از 50 درصد است. هر بار تسلط بیت کوین به این میزان رسید و قیمت بیت کوین بالا رفت، سرمایه گذاران نسبت به خرید آلت کوین ها روی آوردند و قیمت آلت کوین ها رشد کردند. در حال حاضر نیز به نظر می رسد قیمت آلت کوین ها در شرف افزایش هستند.

علت توجهات اخیر به آلت کوین ها در بازار

توجهات اخیر به آلت کوین ها

توجه داشته باشید، در حال حاضر با افزایش تسلط بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال، به آلت کوین ها توجهات زیادی شده است و به نظر می رسد فصل آلت کوین ها به زودی رخ می دهد و قیمت آلت کوین ها رشد قابل توجهی را تجربه می کنند. از آنجایی که با هربار افزایش دامیننس بیت کوین در سال های گذشته، معامله گران سرمایه های خودشان را به آلت کوین ها سرازیر کردند، اینبار نیز انتظار می رود تقاضا برای خرید آلت کوین ها افزایش پیدا کند و قیمت آلت کوین ها نسبت به بیت کوین افزایش پیدا کنند.
در دو سال گذشته در بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین در مقابل آلت کوین ها ایستاده بود و بهترین عملکرد را در بازار کریپتو داشت. الان نیز تسلط بیت کوین بر بازار رمز ارزها افزایش پیدا کرده است و انتظار می رود جزر و مد بازار کریپتو به نفع آلت کوین ها باشد.
با توجه به پذیرش نظارتی، مزیت حرکت اول و قدرت قابل توجه روند، این امر منطقی است و ممکن است سرمایه گذاران نسبت به خرید آلت کوین ها اقدام کنند و میتوان گفت آینده ارز های دیجیتال روشن است. از طرف دیگر ده ها هزار آلت کوین در بازار وجود دارد و با این حال بیت کوین هنوز بیشترین تسلط را دارد و می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 38800 دلار معامله می شود و اگر بالای مقاومت 38500 دلار تثبیت شود، می تواند به سطوح بالایی برسد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، به بررسی افزایش تسلط بیت کوین بر بازار رمز ارزها بپردازیم و علت توجهات اخیر به آلت کوین ها را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، میزان تسلط بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کرده است و اکنون بالای 50 درصد تسلط دارد. انتظار می رود در این شرایط سرمایه گذاران نسبت به خرید آلت کوین ها اقدام کنند و قیمت آلت کوین ها افزایش پیدا کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا آلت کوین ها اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته اند؟

در مورد چرا آلت کوین ها اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته اند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+80 = ?