کدام رمز ارزها در ماه دسامبر رشد قابل توجهی را تجربه می کنند؟

  • 12:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

5 ارز دیجیتالی که در ماه دسامبر با انفجار قیمتی روبرو می شوند؛ آیا می خواهید با این رمز ارزها آشنا شوید؟ به نظر شما کدام رمز ارزها در ماه دسامبر رشد قابل توجهی را تجربه می کنند؟ آیا بیت کوین می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ تحلیلگران چه پیش بینی درباره بازار کریپتو ارائه کردند؟
امروزه بازار کریپتو دارای ارزهای دیجیتال زیادی است که شما می توانید با استفاده از نوسانات قیمتی آنها سود زیادی کسب کنید و یا معاملات پرسودی انجام دهید. به منظور کسب سود از نوسانات قیمت شما باید تحلیل تکنیکال بلد باشید و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. شناسایی رمز ارزهای مستعد رشد نیز می تواند به شما کمک کند تا سود به دست آورید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند رو به رشد قیمت ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی 5 ارز دیجیتالی که در ماه دسامبر رشد قابل توجهی را تجربه می کنند، بپردازیم.

روند صعودی ارزهای دیجیتال تا چه زمانی ادامه دارد؟

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال

همانطور که در می بینید، بازار ارزهای دیجیتال مدتی است که در یک روند صعودی قرار دارد و قیمت رمز ارزها رشد قابل توجهی را تجربه کردند. ارز بیت کوین(BTC) در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 39200 دلار معامله می شود که به نظر می رسد یک اصلاح قیمتی انجام خواهد داد. بیت کوین در ناحیه 39600 دلار با مقاومت بزرگی روبرو است که اگر بتواند این مقاومت را به سمت بالا بشکند و بالای آن تثبیت دهد، می تواند به سمت مقاومت بعدی در 40200 دلار حمله کند و آن را نیز بشکند. سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال یک کار پرسودی است، البته به شرطی که روند کلی بازار را تشخیص دهید و تحلیل های خودتان را انجام دهید.
در غیر این، اگر بیت کوین نتواند مقاومت 39600 دلاری را به سمت بالا نشکند، یک اصلاح قیمتی انجام می دهد. در این حالت دو پیش بینی برای ارز دیجیتال بیت کوین ارائه می شود. یکی این است که قیمت بیت کوین می تواند تثبیت شود و به تدریج قیمت آن کاهش و قیمت سایر آلت کوین ها افزایش پیدا کند. پیش بینی دوم این است که قیمت بیت کوین و آلت کوین ها کاهش پیدا می کند و خودشان را برای رویداد هاوینگ جذاب تر می کنند تا سرمایه گذاران و تریدرها اقدام به خرید آنها کنند.

5 ارزی که در دسامبر رشد قابل توجهی را تجربه می کنند، کدامند؟

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال

تحلیلگران بعد از زمستان کریپتویی اخیر، 5 ارز دیجیتال را شناسایی کردند که قیمت آنها می تواند در ماه دسامبر رشد قابل توجهی را تجربه کند. شما نیز با پیدا کردن این رمز ارزها می تواند معاملات پرسودی انجام دهید. تشخیص ارزهای دیجیتال مستعد رشد کار آسانی نیست و باید چارت قیمتی ارز مورد نظر خودتان را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنید. در ادامه این پنج ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار می دهیم:

•    بیت کوین(BTC)

یکی از رمز ارزهایی که احتمالا در دسامبر 2023 قیمت آن رشد چشمگیری را تجربه خواهد کرد، ارز دیجیتال بیت کوین است. تایید ETF بیت کوین یکی از عواملی است که باعث افزایش قیمت بیت کوین در آینده می شود. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 39200 دلار معامله می شود و انتظار می رود همچنان به رشد قیمتی خود در ماه های آینده ادامه دهد.

•    کاردانو(ADA)

بهتر است بدانید با پایان ماه دسامبر، ارز دیجیتال کاردانو(ADA) شاهد افزایش 30 درصدی قیمت بود که دومین افزایش ماهانه متوالی خودش را به ثبت رساند. در حول و حوش قیمت های فعلی، معامله گران و تریدرهای صعودی به طور فعال سفارش خرید 41.7 میلیون واحد دیگر سکه را داده اند که تعداد آنها بسیار بیشتر از سفارش های فروش است. خرید این رمز ارز برای تریدرها پیشنهاد می شود.

•    سلستیا(TIA)

از آنجایی که سلستیا(TIA) اولین شبکه بلاک چین مدولار در حوزه ارزهای دیجیتال است و برنامه های مختلفی برای آینه دارد. در صورتی که پروژه سلستیا بتواند برنامه های خودش را با موفقیت اجرا کند، می تواند محبوبیت زیادی کسب کند و قیمت آن در ماه دسامبر رشد قابل توجهی را تجربه کند. رفتار قیمتی ارز دیجیتال سلستیا یک روند صعودی را نشان می دهد و می توان انتظار داشت که قیمت آن افزایش پیدا می کند.

•    تورچین(RUNE)

ارز تورچین نیز یکی دیگر از رمز ارزهایی است که تحلیلگران پیش بینی کردند در ماه دسامبر می تواند انفجار قیمتی در آن اتفاق بیفتد. قیمت تورچین از 3.76 دلار در هفته گذشته به 6.35 دلار در پایان نوامبر افزایش یافت که 70 درصد بالا رفته است که ناش از افزایش تورچین به عنوان دومین صرافی بزرگ غیرمتمرکز است.

•    ترا کلاسیک(LUNC)

یکی دیگر از ارزهایی که ممکن است در ماه دسامبر رشد چشمگیری را تجربه کند، ارز دیجیتال ترا کلاسیک است. ماه گذشته شاهد اقدامات قیمت فوق العاده ای برای رمز ارز LUNC بوده ایم. تنها در یک روز این ارز بیشتر از 22 درصد افزایش یافت و در طول ماه قبل تقریبا 130 درصد افزایش یافته است. انتظار می رود ارز دیجیتال ترا کلاسیک همچنان می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند رو به رشد ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی 5 ارزی که در ماه دسامبر رشد قابل توجهی را تجربه می کنند، بپردازیم. همانطور که گفته شد، روند کلی بازار رمز ارزها صعودی است و قیمت ارزها می تواند افزایش پیدا کند. از جمله از رمز ارزهایی که تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت آنها می تواند در ماه دسامبر رشد چشمگیری را تجربه کنند، می توان به بیت کوین، کاردانو، تورچین، ترا کلاسیک و.... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کدام رمز ارزها در ماه دسامبر رشد قابل توجهی را تجربه می کنند؟

در مورد کدام رمز ارزها در ماه دسامبر رشد قابل توجهی را تجربه می کنند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+30 = ?