موفقیت کوینکس اتفاقی نیست! محوریت کاربر در درجه اول دلیلش است!

# رپرتاژ آگهی - این یک محتوای تبلیغاتی است و آکادمی ارزسنج هیچ مسئولیتی در قبال محتوا، مضمون و اهداف سفارش دهنده ندارد.

  • 16:02 1403-02-19
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

موفقیت کوینکس اتفاقی نیست! محوریت کاربر در درجه اول دلیلش است!

کوینکس فلسفه مشتری‌مداری خاصی دارد که از طریق آن توانسته در این سال‌ها مشتریانش را حفظ کند و به تعداد کاربران بیفزاید. اما شرایط به همین سادگی نیست.

چراکه در طول دوران فعالیت این صرافی ما تعداد کاربران ناراضی بسیار کمی می‌بینیم. آنقدر کم که تا حدی غیرطبیعی جلوه می‌کند. امروز همراه ما باشید تا پرده از این راز برداریم و ببینیم که در پس موفقیت این صرافی چه چیزی پنهان شده است.

چرا در کوینکس اولویت با کاربران است؟

حتما تا به امروز جمله همیشه حق با مشتری است را بسیار شنیده‌اید. این جمله معنای عمیقی در خود دارد که معمولا توسط کسب‌وکار‌های مختلف کپی شده و چندان به عمق آن توجهی نمی‌شود.

در پس جمله همیشه حق با مشتری است، یعنی کاربران و مشتریان همه چیز هستند. اگر آن‌ها حضور نداشته باشند کسب‌وکاری وجود نخواهد داشت. این فلسفه چیزی است که صرافی کوینکس متوجه آن شده و بر اساس آن یک اصل مهم در صرافی‌اش بنیان نهاده است.

این اصل در این صرافی با نام اولویت کاربر است شناخته می‌شود. امروز که در آستانه ۶ سالگی این صرافی هستیم به‌خوبی می‌توانیم متوجه شویم که چنین فهمی از ارزش کاربر، چگونه توانسته از یک برند تجاری، حماسه‌ای انسانی خلق کند.

اصل اولویت کاربر است در کوینکس چگونه اجرا می‌شود؟

  • تصمیم‌گیری بر اساس نظر کاربران: کاربران چشمان کوینکس هستند.
  • طراحی خدمات و محصولات بر اساس سلیقه کاربر: چیزی برای این صرافی مهم است که برای شما مهم است.
  • حل مشکلات کاربران از دیدگاه کاربران: اگر به صرافی نیاز داشته باشید، صرافی آنجا است.

۳ مولفه‌ای که از آن‌ها نام بردیم اصول سه‌گانه مشتری‌مداری این صرافی هستند که زیرمجموعه همان اولویت کاربر است قرار می‌گیرند.

چنین نگاهی به‌خوبی نشان می‌دهد که هدف غایی این صرافی حداکثرسازی سود خود نیست. بلکه ساخت محبوبیت در کنار رضایت کاربران است. معمولا کسب‌وکار‌ها چنین نگاهی را در حد شعار نگاه می‌دارند و سپس از آن استفاده ابزاری می‌کنند تا باز نیز بتوانند به حداکثر سود خود برسند.

اما وقتی سابقه کوینکس و بازاریابی آن را بررسی می‌کنیم به نتیجه می‌رسیم که این اصول کاربردی هستند و در حد شعار در صرافی مذکور باقی نمانده‌اند.

رویکرد کوینکس رویکردی جهان‌شمول است

خالقان این صرافی خود بر این مسئله اذعان داشته‌اند که روزگاری در نقش کاربر بوده‌اند و حالا به‌خوبی شرایط او را درک می‌کنند. چنین دیدی به آن‌ها اجازه می‌دهد که مدام به مسئله کاربران فکر کنند و بخواهند همه چیز را از زاویه دید او جلو ببرند.

حالا بیایید فرض کنید که همه کسب‌وکار‌ها در جهان چنین سیستمی را به معنی واقعی کلمه و نه صرفا شعارهای توخالی، اتخاذ کنند.

بی‌شک چنین تصوری فوق‌العاده است؛ چون حقوق مشتریان در آن تصور به‌خوبی اجرا خواهد شد و خدمات و محصولات با بهترین کیفیت ممکن به دست آن‌ها خواهد رسید. به همین دلیل است که فکر می‌کنیم رویکرد کوینکس رویکری جهان‌شمول است و باید در جهان تکثیر شود.

ماموریت کوینکس رضایت کاربرانش بوده؟

بیایید در آستانه ۶ سالگی این صرافی نگاهی به عملکرد آن در این مدت بیندازیم و ببینیم که فلسفه مشتری‌مداری او تا چه اندازه خوب عمل کرده است.

در طول این سال‌های فعالیت این صرافی توانسته بیش از ۵ میلیون کاربر از ۲۰۰ کشور دنیا داشته باشد و به تمامی آن‌ها خدمات باکیفیت مالی در دنیای کریپتو ارائه دهد. این صرافی یک شعار مهم دارد که به موجب آن بلاکچین را اصلی مهم برای ساخت جهانی بهتر تلقی می‌کند.

آمار و ارقام به ما نشان می‌دهد که CoinEx توانسته به هدف خود برسد و جهانی آرمانی را تنها با استفاده از بلاکچین و مشتری‌مداری تااندازه‌ای که از دستش برمی‌آید برای ما بسازد.

ارتباط مفهوم بلاکچین با مشتری‌مداری کوینکس چیست؟

بلاکچین تنها یک بستر برای اجرای سیستم‌های غیرمتمرکز نیست. بلاکچین در کنار همه این‌ها یک عقیده مهم است. عقیده احترام به کاربر و سپردن کنترل همه‌چیز به‌دست او.

پس زمانی که این صرافی با شعار واقعی کاربر اولویت است، کاربران را در تمامی فرایند‌های اجرایی صرافی دخیل می‌کند و نظر آن‌ها را محترم می‌شمارد، می‌توانیم بگوییم که او براساس مفهوم اصلی بلاکچین عمل کرده و به گفته خودش یعنی: بلاکچین می‌تواند دنیا را تبدیل به‌جای بهتری کند، اعتماد راسخ دارد.

دلیل رویداد‌های متعدد صرافی کوینکس چیست؟

این صرافی به کاربران خود اعتماد دارد و از طرفی سعی می‌کند که در آن‌ها نیز مدام حس اعتماد بسازد. پس برگزاری رویداد‌های مختلف به این قصد انجام می‌شود که کاربران جدید به برند حس اعتماد پیدا کنند و کاربران قدیمی کاربران وفادار کوینکس بمانند.

در واقع کاربران در پس ذهن خود همیشه بدانند کوینکس برای آن‌ها برنامه‌های زیادی دارد و دقیقا به‌خاطر آن‌ها است که پابرجا مانده و روبه‌جلو حرکت می‌کند.

چگونه در ۶ سالگی کوینکس از این رویداد‌ها مطلع شویم؟

امروز که در نزدیکی تولد ۶ سالگی این صرافی بین‌المللی معتبر هستیم، پیش‌بینی می‌شود که همانند قدیم این صرافی برنامه‌های زیادی برای کاربران خود داشته باشد و بار دیگر رویداد‌های مختلفی را برگزار کند.

پس اگر قصد دارید شما از این رویداد‌ها باخبر شوید، بهترین راه استفاده از شبکه های اجتماعی کوینکس یا وب‌سایت رسمی آن است. از طریق این مراجع شما می‌توانید به‌سرعت از رویداد‌های آتی این صرافی مطلع شوید و پیش از بقیه کاربران مقدمات آن را فراهم کنید.

در ۶ سالگی نیز حتما این صرافی رویداد‌های مختلفی برای فارسی‌زبانان برگزار خواهد کرد که توسط صفحه فارسی‌زبان کوینکس به سمع و نظر کاربران خواهد رسید.

جمع‌بندی

هر کسی که تا به امروز همراه کوینکس بوده، در این مسیر چیزی از دست نداده و بسیاری مفاهیم انسانی را به ‌دست آورده است.

امروز این صرافی در قله‌ای مهم ایستاده، جایی که تعداد بالای کاربران او از خدماتش رضایت کامل دارند و او همچنان با وجود رسیدن به چنین دست‌آور‌های مهمی به این مسیر اعتمادسازی‌اش ادامه می‌دهد.

روند فعلی آن‌ها نشان می‌دهد که این مسیر در آینده نیز حفظ خواهد شد و احتمالا ما شاهد افزایش کاربران آن‌ها در طول سال‌های آتی فعالیتشان باشیم. رویکرد مشتری‌مداری آن‌ها باید توسط افراد و کسب‌وکارهای زیادی سرلوحه قرار بگیرد. چراکه رویکردی انسانی و قابل تامل است.

# رپرتاژ آگهی - این یک محتوای تبلیغاتی است و آکادمی ارزسنج هیچ مسئولیتی در قبال محتوا، مضمون و اهداف سفارش دهنده ندارد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.