چرا رابرت کیوساکی می گوید همین حالا بیت کوین بخرید؟

  • 16:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

رابرت کیوساکی، نویسنده مشهور امور مالی می گوید قبل از اینکه دیر نشده، بیت کوین بخرید! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا رابرت کیوساکی می گوید بیت کوین بخرید؟ نویسنده مشهور امور مالی چه نظری درباره ارز دیجیتال بیت کوین دارد؟ آیا بیت کوین می تواند روند صعودی خودش را حفظ کند؟ ارز دیجیتال بیت کوین تا چه قیمتی می تواند رشد کند؟
از آنجایی که ارز دیجیتال بیت کوین نوعی دارایی نوظهور است و عرضه و تقاضا آن به شدت بالا است، نوسانات قیمتی زیادی دارد و قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. برای اینکه بتوانید سوار موج های قیمتی بیت کوین شوید و معاملات پرسودی انجام دهید، باید تحلیل تکنیکال بلد باشید و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. رابرت کیوساکی اخیرا گفته که تا دیر نشده نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره احتمال افزایش قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی توصیه رابرت کیوساکی برای خرید بیت کوین بپردازیم.

احتمال افزایش قیمت بیت کوین(BTC)

افزایش قیمت بیت کوین

بیت کوین(Bitcoin) یکی از اولین ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو است که در سال 2009 راه اندازی شد. این رمز ارز تاکنون توانسته موفقیت های زیادی را پشت سر بگذارد و رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 37050 دلار معامله می شود و تریدرها و تحلیلگران انتظار دارند بیت کوین همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتری برسد. البته بیت کوین برای حفظ روند صعودی خود به قدرت بالایی نیاز دارد و باید قدرت خریداران بیشتر از قدرت فروشندگان باشد.
رابرت کیوساکی که یکی از نویسندگان مشهور امور مالی است، نسبت به آینده بیت کوین خوش بین است و به افرادی که قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارند، پیشنهاد کرده است تا دیر نشده اقدام به خرید بیت کوین کنند. این شخص معقتد است که قیمت بیت کوین می تواند افزایش پیدا کرده و به قیمت 7 رقمی برسد. اگر تحلیل این شخص درست از آب در بیاید، دارندگان بیت کوین سود زیادی کسب می کنند. علاوه بر این، رابرت کیوساکی در سال 2023 پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین می تواند به 1 میلیون دلار برسد و قیمت طلا از مرز 75000 دلار عبور کند.

توصیه رابرت کیوساکی برای خرید بیت کوین

افزایش قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید، نویسنده مشهور امور مالی یا رابرت کیوساکی که یکی از حامیان ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) است، یک پستی در شبکه اجتماعی X منتشر کرد و به سرمایه گذاران و افراد توصیه کرد تا دیر نشده به خرید بیت کوین اقدام کنند تا بعدا پیشمان نشوند. این شخص گفت، زمانی که قیمت طلا به بالاترین حد خود برسد، خبر خوبی خواهد بود. با این حال، کسانی که آسیب خواهند دید کارگران و پس اندازکنندگان هستند.
خوش بینی رابرت کیوساکی درباره ارز دیجیتال بیت کوین و اینکه چرا به سرمایه گذاران توصیه می کند از این رمز ارز استفاده کنند، در پیش بینی های او برای قیمت آتی می درخشد. در ماه اکتبر، کیوساکی پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین به 135 هزار دلار می رسد. در این حالت قیمت طلا نیز وارد روند صعودی می شود.
نکته قابل توجه این است که این پیش بینی، تحلیل قبلی رابرت کیوساکی از آگوست 2023 را تقویت می کند. جایی که نویسنده مشهور امور مالی گفت قیمت بیت کوین می تواند به 7 رقم برسد. همچنین او گفت این دارایی که از آن به عنوان خدای پول یاد می کند، می تواند از مرز 1 میلیون دلار عبور کند و در همان زمان، قیمت طلا نیز از 75 هزار دلار عبور کند و در حالی حای نقره به 60 هزار دلار خواهد رسید. برای موفقیت در سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال شناخت انواع سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال الزامیست.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره احتمال افزایش قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی توصیه رابرت کیوساکی برای خرید بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 37050 دلار معامله می شود و رابرت کیوساکی یا همان نویسنده مشهور امور مالی به سرمایه گذاران توصیه می کند تا دیر نشده نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنند. این شخص پیش بینی کرده که قیمت بیت کوین می تواند 7 رقمی شود و از مرز 1 میلیون دلار عبور کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا رابرت کیوساکی می گوید همین حالا بیت کوین بخرید؟

در مورد چرا رابرت کیوساکی می گوید همین حالا بیت کوین بخرید؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+63 = ?