آیا BlackRock می تواند اولین ETF بیت کوین را تایید کند؟

  • 19:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

تلاش BlackRock برای تایید اولین ETF بیت کوین؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما شرکت بلک راک موفق خواهد شد تا یک ETF بیت کوین نقطه ای را در ایالات متحده تایید کند؟ تایید شدن ETF بیت کوین چه تاثیری روی قیمت بیت کوین می گذارد؟ ETF بیت کوین چه کاری را انجام می دهد؟ چقدر احتمال دارد ETF بیت کوین در آمریکا به رسمیت شناخته شود؟ در این بخش از آموزش ارز دیجیتال پاسخ خواهیم داد.
ارز بیت کوین مدتی است که در یک روند صعودی قرار گرفته که افزایش قیمت آن ناشی از تایید ETF بیت کوین است. هنوز هم خبرهای مثبتی درباره صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس منتشر می شود که این خبرها باعث می شوند تا روند صعودی بیت کوین تقویت شود. اخیرا خبری منتشر شده که شرکت بلک راک قصد دارد تمام تلاش خودش را برای تایید اولین ETF بیت کوین در ایالات متحده بکند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی تلاش بلک راک برای تایید اولین ETF بیت کوین بپردازیم.

آشنایی با صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس

بیت کوین ETF

جالب است بدانید، ETF به سهام قابل خرید و فروش بیت کوین در بورس گفته می شود که شما می توانید با خرید سهام بیت کوین از نوسانات قیمت آن سود کسب کنید. قیمت ETF بیت کوین در طول روز بر اساس عرضه و تقاضا تغییر می کند. بنابراین، اگر قصد دارید روی ETF بیت کوین سرمایه گذاری کنید، باید عرضه و تقاضای بیت کوین را زیر نظر بگیرید. کاربران می توانند ETF بیت کوین که یکی از فناوری ارز دیجیتال را مانند سایر سهام معامله کنند.
استفاده از ETF بیت کوین به سرمایه گذاران کمک می کند تا در رمز ارز بیت کوین(BTC) بدون اینکه مشکلاتی در صرافی های ارز دیجیتال برای آنها پیش آید سرمایه گذاری کنند و چالش های مربوط به کار با ابزارهای جدید مانند کیف پول ارز دیجیتال و تامین امنیت آن را نداشته باشند. از آنجایی که سرمایه گذاری روی ETF بیت کوین ریسک زیادی ندارد، تقاضا برای خرید سهام ETF بیت کوین زیاد است.

تلاش BlackRock برای تایید اولین ETF بیت کوین

بیت کوین ETF

توجه داشته باشید، بلک راک(BlackRock) یکی از شرکت های سرمایه گذاری در بازار کریپتو است که سعی می کند تا اولین ETF بیت کوین را در ایالات متحده آمریکا تایید کند. اگر این کار اتفاق بیفتد و ETF بیت کوین تایید شود، قیمت بیت کوین می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد. همچنین تحلیلگر شرکت بلک راک یا بالچوناس پیش بینی کرده است که احتمال تایید ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) تا 10 ژانویه 2024 تقریبا 90 درصد است.
یعنی 90 درصد احتمال دارد که کمیسیون SEC یک یا چند صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس را تایید کرده و به آنها اجازه فعالیت دهد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا چند ETF بیت کوین را ایجاد و راه اندازی کرده است، ولی هیچ کدام را تایید نکرده و به آنها اجازه فعالیت نداده است. انتظار می رود این کمیسیون در آینده ای نزدیک ETFهای بیت کوین را به رسمیت بشناسد. از آنجایی که سرمایه گذاران ترجیح می دهند به جای خرید بیت کوین، سهام ETF بیت کوین را خریداری کنند، تایید ETF بیت کوین می تواند افزایش قیمت بیت کوین را به دنبال داشته باشد. فناوری های مهمی مثل ETF یکی از عوامل موثر در پذیرش عمومی ارزهای دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی تلاش بلک راک برای تایید اولین ETF بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF بیت کوین یک صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس است که شرکت BlackRock تلاش می کند تا این صندوق را تایید کرده و به آن اجازه فعالیت دهد. تحلیلگر شرکت بلک راک گفته است که به احتمال 90 درصد، کمیسیون SEC یک یا چند ETF بیت کوین را تا 10 ژانویه سال 2024 تایید خواهد کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا BlackRock می تواند اولین ETF بیت کوین را تایید کند؟

در مورد آیا BlackRock می تواند اولین ETF بیت کوین را تایید کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+40 = ?