آیا بیت کوین(BTC) می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟

  • 03:02 1403-02-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ادامه دار بودن روند صعودی بیت کوین(BTC)؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین می تواند به رشد خود ادامه دهد؟ چه عواملی روند صعودی بیت کوین را تقویت می کنند؟ بیت کوین برای ادامه رشد خود در بالای چه سطحی باید تثبیت دهد؟ اگر بیت کوین نتواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد، تا کجا ممکن است اصلاح قیمتی انجام دهد؟
همانطور که در جریان هستید، ارز دیجیتال بیت کوین یکی از اولین رمز ارزهای موجود در بازار است که نوسانات قیمتی زیادی دارد. اگر می خواهید از نوسانات قیمت بیت کوین سود کسب کنید، باید آموزش ارز دیجیتال را بگیرید و با انواع روش های تجزیه و تحلیل نمودار بیت کوین(BTC) آشنا شوید و بتوانید بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارز بیت کوین را تشخیص دهید. تحلیل های انجام شده نشان می دهند که بیت کوین می تواند به صعود خود ادامه دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند صعودی بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی ادامه دار بودن روند صعودی بیت کوین بپردازیم.

تحلیل روند صعودی بیت کوین(BTC)

روند صعودی بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت نزدیک به 37 هزار دلار معامله می شود و به نظر می رسد ناحیه 37 هزار دلار یک منطقه مقاومتی مهمی است که بیت کوین نمی تواند به راحتی از این ناحیه عبور کند. البته چند بار این ناحیه را رد کرده است، ولی نتوانسته زیاد بالای این ناحیه دوام بیاورد. اگر بیت کوین بتواند بالای 38 هزار دلار تثبیتی انجام دهد، می توان به ادامه دار بودن روند صعودی بیت کوین امیدوار بود. اکنون نیز بیت کوین در یک روند صعودی قرار دارد که قدرت این روند در حال کاهش است.
اگر بیت کوین نتواند بالای سطح 38 هزار دلار تثبیت دهد، قدرت خود را از دست می دهد و قدرت فروشندگان بیشتر می شود و در نهایت بیت کوین یک اصلاح قیمتی انجام می دهد. بیت کوین به دلایل مختلفی وارد روند صعودی شده است که یکی از این دلایل تایید ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است. انتشار خبرهای مثبتی درباره پذیرش ETF باعث شد تا معامله گران احساس طمع کرده و روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند. در آخر با افزایش تقاضا برای خرید بیت کوین، قیمت بیت کوین بالا رفت.

ادامه دار بودن روند صعودی بیت کوین

روند صعودی بیت کوین

توجه داشته باشید که بیت کوین اکنون در یک روند صعودی قرار دارد و تحلیلگران پیش بینی کردند که قصد دارد یک رالی قیمتی جدید را شروع کند و به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند. بیت کوین(BTC) برای اینکه بتواند به روند صعودی خود ادامه دهد، به قدرت بیشتری نیاز دارد. به طور کلی قدرت خریداران در حال افزایش است و اگر این روال همچنان ادامه پیدا کند، بیت کوین می تواند با قدرت بیشتری به مقاومت های پیش روی خود حمله کرده و آنها را به سمت بالا بشکند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، ابتدا تحلیل های خودتان را انجام دهید و قیمت بیت کوین را پیش بینی کنید.
اگر به چارت بیت کوین(BTC) نگاه کنید، می بینید که بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت نزدیک به 37 هزار دلار معامله می شود و اگر بتواند از ناحیه 37800 و 38000 دلار عبور کند، می تواند به روند صعودی خود ادامه داده و به قیمت های بالاتری دست پیدا کند. به طور کلی، بیت کوین یک سیگنال صعودی برای معامله گران و تریدرها صادر کرده است که می توان با کمک آن معامله پرسودی انجام داد. با مطرح شدن برخی سوالات در مورد قیمت بیت کوین این سوال پیش می آید که آیا رشد قیمت بیت کوین(BTC) با مانعی روبرو است؟

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند صعودی بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی ادامه دار بودن روند صعودی بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین در حال حاضر در یک روند صعودی قرار دارد و انتظار می رود بتواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. بیت کوین(BTC) برای اینکه به روند صعودی خود ادامه دهد، باید بتواند از سطح 37800 دلار و 38000 دلار عبور کند. برای این کار به قدرت زیادی نیاز دارد. به نظر می رسد قدرت خریداران بیت کوین نیز همچنان در حال افزایش است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین(BTC) می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟

در مورد آیا بیت کوین(BTC) می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+36 = ?