مدیر عامل جدید بایننس چه نظری درباره این صرافی دارد؟

  • 02:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

نظر مدیر عامل جدید بایننس درباره این صرافی؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چه کسی به عنوان مدیر عامل جدید بایننس انتخاب شده است؟ آیا ریچار تنگ می تواند صرافی ارز دیجیتال بایننس را به خوبی مدیریت کند؟ مدیر عامل جدید بایننس در پستی که در X به اشتراک گذاشته است، به چه خصوصیات و ویژگی های صرافی بایننس(Binance) اشاره کرده است؟
بایننس یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی در بازار ارز دیجیتال است که در سال 2017 راه اندازی شده است و توانسته از زمان راه اندازی تاکنون مورد توجه خیلی از کاربران و معامله گران قرار بگیرد. برای کار با این صرافی ابتدا باید آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید. این صرافی به دلیل قوانین کشور آمریکا نباید به کاربران کشورهای تحریم شده خدمات ارائه می داد، ولی ظاهرا خلاف این مقررات عمل کرده است و مرتکب جرم شده است. به همین دلیل چانگ پنگ ژائو از سمت مدیر عاملی خود استعفا داد و ریچارد تنگ به عنوان مدیر عامل جدید صرافی بایننس انتخاب شد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره خداحافظی تلخ چانگ پنگ ژائو برای شما ارائه کنیم و به بررسی نظر مدیر عامل جدید بایننس درباره این صرافی بپردازیم.

خداحافظی تلخ چانگ پنگ ژائو(CZ)

مدیر عامل جدید بایننس

چانگ پنگ ژائو(CZ) که قبلا به عنوان مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال بایننس شناخته می شد، اکنون به دلیل محکوم شدن صرافی بایننس، از سمت مدیر عاملی خود استعفا داد و خداحافظی تلخی با صرافی بایننس کرد. بهتر است بدانید، ژائو به مدتسه سال از هرگونه فعالیت در صرافی ارز دیجیتال بایننس منع شد و همچنین به عنوان بخشی از توافق تامه مذکور، ژائو قرار است به نقض قوانین و اجبار یک موسسه مالی به دور زدن قانون Bank Secrecy Act اعتراف کند. بایننس، ژائو و چند نفر دیگر متهم به نقض قوانین ضد پولشویی و دور زدن تحریم های اقتصادی برای سود بردن از بازار آمریکا بدون در نظر گرفتن کنترل های مورد نیاز قوانین این کشور شدند.
جالب است بدانید، چانگ پنگ ژائو دیگر مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال بایننس نیست و هیچ نقشی در مدیریت این صرافی ندارد. صرافی بایننس اکنون باید 4.3 میلیارد دلار جریمه پرداخت کند که این مسئله باعث نگرانی بسیاری از کاربران بازار ارزهای دیجیتال شده است. صرافی بایننس همچنین شخص دیگری را با اسم ریچارد تنگ به عنوان مدیر عامل بایننس انتخاب کرده است. به نظر می رسد این شخص بتواند صرافی بایننس را مدیریت کرده و آن را سازماندهی کند. صرافی بایننس اکنون باید در چارچوب قوانین کشور آمریکا فعالیت کند.

نظر مدیر عامل جدید بایننس درباره این صرافی

مدیر عامل جدید بایننس

توجه داشته باشید، ریچارد تنگ که اکنون به عنوان مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال بایننس(Binance) شناخته می شود، نظرات خودش را درباره صرافی بایننس اعلام کرده است. این شخص در پستی که در شبکه اجتماعی X(توییتر سابق) به اشتراک گذاشت اعلام کرد که صرافی بایننس قدرت بالایی برای ادامه فعالیت دارد. این صرافی همچنین می تواند دوباره اعتماد کاربران و معامله گران را جلب کند.
مدیر عامل جدید بایننس(Binance) یعنی چانگ پنگ ژائو با اطمینان از قدرت اساسی این صرافی با وجود مشکلات و چالش های اخیر خبر داد. مدیر عامل جدید بایننس در پلتفرم X پستی را به اشتراک گذاشت تا اعتقاد خودش را به صرافی با کاربران به اشتراک بگذارد. به گفته ریچارد تنگ، مبانی کسب و کار این صرافی هنوز محکم است و می تواند در آینده به توسعه و گسترش خود ادامه دهد.
چانگ پنگ ژائو به جرم خود اعتراف کرده است و این به قدی قابل توجه است که به گفته مدیر عامل جدید بایننس یا همان ریچارد تنگ، بهتر است بدانید چانگ پنگ ژائو(CZ) به پولشویی ایالات متحده متهم شد که اخیرا به این اتهام اعتراف کرده است. علاوه بر این، مدیر عامل سابق صرافی بایننس یعنی CZ با پرداخت حدود 50 میلیون دلار به عنوان بخشی از درخواست خود موافقت کرده است. اگر شما هم جز افرادی هستید که برای انجام معاملات ارز دیجیال از صرافی های خارجی استفاده میکنید، بهتر است نکات لازم برای کار با صرافی های خارجی را بدانید و با آنها آشنا شوید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره خداحافظی تلخ چانگ پنگ ژائو برای شما ارائه کنیم و به بررسی نظر مدیر عامل جدید بایننس درباره این صرافی بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی بایننس محکوم به پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه شده است و به همین دلیل چانگ پنگ ژائو از سمت مدیر عاملی خود استعفا داد. به نظر می رسد ریچارد تنگ مدیر عامل جدید بایننس شده است و نظرات خودش را درباره این صرافی در پلتفرم X منتشر کرده است. بله گفته تنگ، صرافی بایننس می تواند همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه دهد. 
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد مدیر عامل جدید بایننس چه نظری درباره این صرافی دارد؟

در مورد مدیر عامل جدید بایننس چه نظری درباره این صرافی دارد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+35 = ?