آیا تسویه حساب بایننس باعث افت قیمت بیت کوین شده است؟

  • 09:02 1403-02-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

افت قیمت بیت کوین به دلیل تسویه حساب صرافی بایننس؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما قیمت بیت کوین می تواند دوباره به سمت بالا برگردد؟ چند درصد از سرمایه گذاران و معامله گران ضرر کردند؟ چگونه می تواند از افزایش قیمت بیت کوین سود کسب کرد؟ بهترین عملکرد در برابر ریزش قیمت بیت کوین چیست؟ چرا صرافی بایننس حساب های خود را تسویه حساب کرد؟ در این بخش از آموزش ارز دیجیتال به این سوالات پاسخ داده خواهد شد.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای مالی است که شما می توانید در این بازار سرمایه گذاری کرده و سود زیادی از نوسانات قیمتی رمز ارزها کسب کنید. تریدرها و معامله گران زیادی در این بازار فعالیت می کنند که می توانند معاملات خودشان را در صرافی های ارز دیجیتال انجام دهند. اخیرا خبری منتشر شده است که صرافی بایننس حساب های خودش را تسویه کرده است و این مسئله قیمت بیت کوین را پایین آورده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی افت قیمت بیت کوین به دلیل تسویه حساب بایننس بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که شما می توانید با خرید و فروش این رمز ارز سود زیادی کسب کنید. برای اینکه بتوانید از نوسانات قیمت بیت کوین(BTC) سود کسب کنید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت خرید و فروش بیت کوین را پیدا کنید. علاوه بر این، شما باید بتوانید عوامل تاثیرگذار بر قیمت بیت کوین را نیز شناسایی کنید. از جمله از این عوامل می توان به خبرها و شایعات، تسویه حساب صرافی ارز دیجیتال، خرید و فروش ها فروش و.... اشاره کرد.
جالب است بدانید، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) در حال حاضر در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 36450 دلار معامله می شود و تریدرها انتظار دارند بیت کوین بتواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد. اگر به چارت بیت کوین نگاه کنید، مقاومت ها و حمایت های مهمی را می بینید که بیت کوین برای ادامه رشد قیمتی خود باید این مقاومت ها را به سمت بالا بشکند. بیت کوین برای شکست مقاومت های مهم خود باید قدرت کافی را داشته باشند. به نظر می رسد قدرت خریداران بیت کوین در حال حاضر در حال افزایش است و بیت کوین می تواند با قدرت کافی به سمت مقاومت های خود حمله کرده و آنها را بشکند.

افت قیمت بیت کوین به دلیل تسویه حساب بایننس

ارز دیجیتال بیت کوین

توجه داشته باشید که تسویه حساب های صرافی بایننس باعث شد تا قیمت بیت کوین افت کند. قیمت بیت کوین(BTC) بیش از 4 درصد کاهش یافته است و اکنون زیر حمایت 36500 دلاری خرید و فروش می شود. بیت کوین همچنان منطقه حمایتی 35650 دلاری را در اختیار دارد و ممکن است نزول ها خریداران را جذب کنند. بیت کوین بعد از گزارش هایی مبنی بر کناره گیری تسویه حساب و CZ بایننس شروع به کاهش دوباره کرد. قیمت زیر 37 هزار دلار معامله می شود و انتظار می رود بتواند دوباره به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند.
اگر بیت کوین نتواند از محدوده مقاومتی 36700 دلار عبور کند، می تواند دوباره شروع به کاهش قیمت کند. حمایت اصلی بعدی بیت کوین ناحیه 35650 دلار است. اگر حرکتی به زیر 35650 دلار وجود داشته باشد، خطر نزول های بیشتری وجود دارد. در مورد ذکر شده قیمت می تواند در کوتاه مدت به سمت حمایت 34700 دلار کاهش یابد. حمایت یا هدف کلیدی بعدی می تواند 34200 دلار باشد. اگر شما هم علاقه مند به فعالیت در صرافی های خارجی هستید لازم است نکات لازم برای کار با صرافی های خارجی را بدانید و آنها را رعایت کنید.

جمع بندی و نتیجه: 

ما خواستیم در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی افت قیمت بیت کوین به دلیل تسویه حساب بایننس بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که اکنون با قیمت 36450 دلار معامله می شود و تسویه حساب های صرافی بایننس باعث شد تا قیمت این رمز ارز کاهش پیدا کند. اگر بیت کوین نتواند از مقاومت مهم خود عبور کند، دوباره به سمت پایین ریزش می کند و نمی تواند به قیمت های بالاتر برسد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا تسویه حساب بایننس باعث افت قیمت بیت کوین شده است؟

در مورد آیا تسویه حساب بایننس باعث افت قیمت بیت کوین شده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+38 = ?