3 ارز دیجیتال که در هفته آینده باید از معامله آنها خودداری کرد، کدامند؟

  • 23:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

3 ارز دیجیتال که باید در هفته آینده از معامله آنها خودداری شود؛ آیا دوست دارید با این رمز ارزها آشنا شوید؟ چرا 3 ارز دیجیتال گفته شده در هفته آینده شرایط ایده آلی ندارند؟ چگونه می توان سیگنال ارز دیجیتال دریافت کرد؟ آیا با خرید و فروش این 3 ارز گفته شده، ضرر خواهیم کرد؟ بهترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری کدامند؟ چرا ارز دیجیتال Apecoin در هفته آینده برای سرمایه گذاری مناسب نیست؟
بازار رمز ارزها شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که هر کدام از آنها در بازه هایی از زمان پتانسیل خوبی برای رشد قیمت دارند. معامله گران و سرمایه گذاران ابتدا تجزیه تحلیل های خودشان را انجام می دهند و بعدا نسبت به خرید و فروش مشغول می شوند تا معاملات پرسودی انجام دهند. اگر می خواهید از سرمایه گذاری روی رمز ارزها ضرر نکنید، باید به پیش بینی ها و اخبارهای منتشر شده، اهمیت دهید.تحلیلگران و تریدرهای حرفه ای توصیه کردند که در هفته آینده از معامله 3 ارز دیجیتال خودداری کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ترید در ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی 3 ارز دیجیتال که در هفته آینده باید از معامله آنها خودداری کرد، بپردازیم.

آشنایی با ترید در ارزهای دیجیتال

ترید در ارزهای دیجیتال

ترید در ارزهای دیجیتال یکی از روش های کسب درآمد از بازار کریپتوکارنسی ها است که می توانید سود زیادی از این طریق به دست آورید. البته به شرطی که آموزش های لازم را فرا بگیرید و بتوانید روش های مختلف ترید در ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید. نوسان گیری در ارز دیجیتال یکی از برترین و بهترین روش های انجام معامله در بازار رمز ارزها است که شما می توانید با این روش از نوسانات جزئی ارزهای دیجیتال نیز سود کسب کنید. برای این کار باید نمودار قیمتی ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته باشید و هر بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها را بررسی کنید.
جالب است بدانید، برای انجام معاملات سودآور در بازار ارزهای دیجیتال، ابتدا باید رمز ارزهای برتر بازار را شناسایی کرده و بهترین زمان خرید و فروش آنها را تشخیص دهید. با این کار سود زیادی از معاملات به دست خواهید آورد. همچنین اگر تحلیل تکنیکال بلد نیستید و یا فرصت کافی برای تجزیه و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال را ندارید، می توانید از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کرده و بهترین رمز ارزها را برای معامله پیدا کنید. این کار نیز باعث می شود تا سود زیادی از انجام معاملات کسب کنید.

در هفته آینده از معامله کدام رمز ارزها باید خودداری کرد؟

ترید در ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال مدتی است که در یک روند صعودی قرار دارد و قیمت رمز ارزها روز به روز افزایش پیدا می کند. با این حال خبرها و رویدادهایی می توانند قیمت برخی از ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده و باعث ریزش آنها شوند. شما باید با انجام تحلیل های مختلف، بهترین رمز ارزها را برای سرمایه گذاری و معامله پیدا کنید. اخیرا با تحلیل های انجام شده، گفته شد که در هفته آینده باید از معامله 3 ارز دیجیتال خودداری شود. در ادامه این سه ارز دیجیتال را برای شما معرفی خواهیم کرد:

•    Apecoin(APE)

یکی از ارزهای دیجیتالی که باید از معامله آن در هفته آینده خودداری کنید، رمز ارز Apecoin(APE) است. این رمز ارز در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 1.32 دلار معامله می شود و تحلیلگران و تریدرهای حرفه ای پیش بینی کردند که قیمت این رمز ارز ممکن است در هفته آینده ریزش بزرگی را تجربه کند و دارندگان این رمز ارز ضرر کنند. ارز دیجیتال APE در هفت روز گذشته 11 درصد کاهش قیمتی را تجربه کرد.

•    تتر(USDT)

یکی دیگر از رمز ارزهایی که باید از معامله آن در هفته آینده خودداری کرد، ارز دیجیتال تتر یا USDT است. ارزش بازار تتر با وجود از دست دادن تقاضا در کوتاه مدت، همچنان در حال افزایش است. در یک هفته بسیار منفی، تتر بیش از یک میلیارد دلار به ارزش بازار خود اضافی کرده است. در واقع این یعنی عرضه تتر در حال افزایش است.

•    Circle USD(USDC)

ارز دیجیتال USDC نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که باید از معامله آن در هفته آینده خودداری شود. در همین حال، سرمایه USDC در جهت مخالف USDT حرکت می کند و در عین حال در معرض خطراتی مشابه با استیبل کوین تتر قرار دارد. در یک ماه، USDC ارزش بازار یک میلیارد دلاری خودش را از دست داد، اگرچه از ضررهای بیشتر در چند روز گذشته بهبود یافت. به عنوان یک تریدر که قصد کسب درآمد از نوسانات ارز دیجیتال را دارید یکی از موارد مهم در نوسانگیری ارز دیجیتال شناخت انواع نوسان قیمتی ارز های دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ترید در ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی 3 ارز دیجیتال که در هفته آینده باید از معامله آنها خودداری کرد، بپردازیم. همانطور که گفته شد، ترید در ارزهای دیجیتال یکی از روش های کسب درآمد از بازار کریپتو است که شما برای انجام معاملات پرسود، باید بهترین رمز ارزها را برای معامله شناسایی کنید. تحلیلگران توصیه کردند که از معامله سه ارز دیجیتال در هفته آینده خودداری شود. این رمز ارزها عبارت هستند از ارز دیجیتال Apecoin، USDT و USDC.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد 3 ارز دیجیتال که در هفته آینده باید از معامله آنها خودداری کرد، کدامند؟

در مورد 3 ارز دیجیتال که در هفته آینده باید از معامله آنها خودداری کرد، کدامند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+72 = ?